Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Pffff.... even uitrusten van het inrit-minibiken. Miljaar daar is een natte plek... zat ik toch 3 keer bijna tegen de muur op :shock: Tussen het omgooipunt van het achtje komt dat ding zelf even op het achterwiel, dat gaat ook wel eens bijna mis :lol: Op het laatste had ik zelfs toeschouwers :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 23 maart, 2008, 15:40:34
Pffff.... even uitrusten van het inrit-minibiken. Miljaar daar is een natte plek... zat ik toch 3 keer bijna tegen de muur op :shock: Tussen het omgooipunt van het achtje komt dat ding zelf even op het achterwiel, dat gaat ook wel eens bijna mis :lol: Op het laatste had ik zelfs toeschouwers :mrgreen:

:laughing49so: :rofl:
Meen je niet, hoelang hou je jezelf bezig op die inrit???

Herr Tod

De eerste sneeuwrit van het jaar zit er weer op :roll: Ik moest vanavond opstarten op het werk, toen ik om 00:30 naar huis ging was alles wit. Maar in het mooiste dorp van het Zuiden (Wijlre dus, voor de ongeinformeerden onder ons ;)) was de weg helemaal sneeuwvrij, dat dan weer wel :cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 25 maart, 2008, 00:07:51
Maar in het mooiste dorp van het Zuiden (Wijlre dus, voor de ongeinformeerden onder ons ;)) was de weg helemaal sneeuwvrij, dat dan weer wel :cool:


:eek: :puke: :naughty: :schater:
Proud on the South  

Toledo

Citaat van: Herr Tod op 25 maart, 2008, 00:07:51
Maar in het mooiste dorp van het Zuiden (Wijlre dus, voor de ongeinformeerden onder ons ;)) was de weg helemaal sneeuwvrij, dat dan weer wel :cool:

Weet je zeker dat je de muur niet geraakt hebt met je inrit-minibiken
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

#2241
Citaat van: Toledo op 25 maart, 2008, 17:53:39
Weet je zeker dat je de muur niet geraakt hebt met je inrit-minibiken

Niet met mn hoofd nee... :mrgreen:

Overigens belden die idioten op t werk me om 01:45 weer op of ik kon komen want het een of het ander deed het niet. Kon de gek weer door de sneeuw en pas om 06:45 ging ik naar huis... raad es? jawel! sneeuw. Ik ga eens aan de gemeente Voerendaal vragen of ze een tunnel under Ubachsberg kunnen graven, dan hoef ik daar niet meer te komen... damn wat is dat een glad dorp hey :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

door de sneeuw met de brommert voor de baas? Hebben die nog nooit van taxi's gehoord? Als jij dalijk op je snufferd ligt en schade hebt, betalen die dan mee??

Niet te gek zijn ee voor de baas   :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ja dan betaalt die, mits het op de heenreis gebeurd. Maar zo snel lig je niet in de sneeuw, ijs is veel erger en bijna onzichtbaar. Ik ben ook eens midden in de winter omhoog gereden in het Vijlenerbos, dat was best cool met al die bochten daar :worship-cool: Met de brommer ook al menige sneeuwstorm meegemaakt, alleen heeft die maar 3 inch bandjes, dat gaat toch net wat beter in de sneeuw dan 120/160 :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 26 maart, 2008, 13:55:18
Ja dan betaalt die, mits het op de heenreis gebeurd. Maar zo snel lig je niet in de sneeuw, ijs is veel erger en bijna onzichtbaar. Ik ben ook eens midden in de winter omhoog gereden in het Vijlenerbos, dat was best cool met al die bochten daar :worship-cool: Met de brommer ook al menige sneeuwstorm meegemaakt, alleen heeft die maar 3 inch bandjes, dat gaat toch net wat beter in de sneeuw dan 120/160 :lol:


CiteerBarre weersomstandigheden eisen slachtoffer
Een 35-jarige motorrijder uit Nederhemert is dinsdagochtend zwaar gewond geraakt door een verkeersongeval bij Kerkwijk (Gelderland), aldus de politie. Door de gladheid kwam de man ten val en belandde op de weghelft. Een tegemoetkomende automobilist kon eveneens door de gladheid niet op tijd stoppen en raakte de motorrijder. De motorbestuurder raakte bekneld onder de auto. De bestuurder van een passerende kraanwagen trad kordaat op en tilde de auto met de kraan op. De motorrijder is met ernstig letsel naar een ziekenhuis overgebracht.

Bron: De Telegraaf 26-03-2008 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Aha... dat kan gebeuren ja. Spijtig voor die man :(
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

#2246
'K krijg het er koud van :shock:

doet me denken aan dit filmpje :shock:

http://supermoto.web-log.nl/supermoto/files/03_10_06_biker.wmv
Smells like rubber

Herr Tod

Oh dat ken ik ook ja... alleen in mijn geval was het een dieselspoor en had ik een wat betere timing wat betreft overig verkeer :shock: Maar het blijft onprettig als je in de vangrail ligt en de vrachtwagens vliegen je met 120+ km/h voorbij :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 28 maart, 2008, 13:08:26
Maar het blijft onprettig als je in de vangrail ligt en de vrachtwagens vliegen je met 120+ km/h voorbij :roll:

:shock: Zijn dat opgevoerde vrachtwagens ??  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: QuattroFrits op 28 maart, 2008, 17:12:52
Citaat van: Herr Tod op 28 maart, 2008, 13:08:26
Maar het blijft onprettig als je in de vangrail ligt en de vrachtwagens vliegen je met 120+ km/h voorbij :roll:

:shock: Zijn dat opgevoerde vrachtwagens ??  :lol:

Berrug aaf, horeknal in zich , bliksem in de vot  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.