Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 22 mei, 2008, 16:31:59
Val ik zo op? Sta ik op een lijst of zo?

:-X :yes6rs: die zeggen gewoon "eey daar gaat Evel Knievel in zijn WITTE pakske alweer" :rofl:

Citaat van: Herr Tod op 09 mei, 2008, 14:35:18
Kangaroo titanium fiber ultra performance auw hoer :schater:





Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

VET EE, die Audi en Peugeot Diesels op Le Mans als die voorbij raasden met 350 km/h WAUW wat een sound  :cool:  En wat van Verstappen gedacht? toch mooi 1e in hun categorie met die Merksteijn Porsche RS Spyder :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Waarom zijn 2e hands motoren in Belgie zo goedkoop? Die zitten allemaal 500 tot 1000 euro onder de Duitse prijs. Daar krijg je een SRAD voor het geld van een 'W' model in Duitsland :shock: Ik heb een mooie 'W' uit 1995 op het oog :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Geen idee ik heb de husk ook in belgie gekocht er zat toch gauw een euro of 500 verschil in met hier in nederland. Een kennis kocht een paar jaar geleden ook een SRAD in belgie volgens hem ook een gekoper als in duitsland.
Smells like rubber

Busaberke

Citaat van: Herr Tod op 16 juni, 2008, 19:13:55
Waarom zijn 2e hands motoren in Belgie zo goedkoop? Die zitten allemaal 500 tot 1000 euro onder de Duitse prijs. Daar krijg je een SRAD voor het geld van een 'W' model in Duitsland :shock: Ik heb een mooie 'W' uit 1995 op het oog :yes6rs:

simpel, men betaalt er geen BPM op nieuwe motoren, net als in Duitsland. Daardoor ook een lagere restwaarde.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Ja ok... maar waarom zijn de motoren in Belgie met zelfs minder km's, dan nog goedkoper dan in Duitsland. Nou ja wat boeit het mij ook... nog een weekje geduld en dan is het tijd om de nieuwe machine te halen :twisted: :woohoo:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

wat hebbie op ut oog?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod





Die wat ik op het oog heb heeft de blauwe voorvork en er liggen al BT-016's onder :lol: Nu hopen dat die nog even blijft staan...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 17 juni, 2008, 17:50:15
Nu hopen dat die nog even blijft staan...

Optie vragen misschien ??   :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Varaderos

Motorcycling is not a crime

Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 17 juni, 2008, 17:50:15


Die wat ik op het oog heb heeft de blauwe voorvork en er liggen al BT-016's onder :lol: Nu hopen dat die nog even blijft staan...

Bij mij in de straat heeft er ook eene zo'ne Sus, is ook best een leuke machine :yes6rs:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: Herr Tod op 17 juni, 2008, 17:50:15




Die wat ik op het oog heb heeft de blauwe voorvork en er liggen al BT-016's onder :lol: Nu hopen dat die nog even blijft staan...

750 toch ? ben benieuwd
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Sow, de auto is ingeladen, klaar voor vertrek.
Soeswief is een weekje in Oostenrijk

tot achter een week ;)

Als je gaat rijden: hou de glimmende kant boven !!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 juli, 2008, 21:17:39
Sow, de auto is ingeladen, klaar voor vertrek.
Soeswief is een weekje in Oostenrijk

tot achter een week ;)

Als je gaat rijden: hou de glimmende kant boven !!!

Heel veel plezier aldaar, en kom gezond weer thuis.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********