Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

eey Heidi und ziegenPeter, gute fahrt
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

 :? en alweer thuis....
Het weer speelde niet echt mee, en de vooruitzichten waren ook niet bepaald fijn  :cry:
Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.
We hebben iig wel ff de Gross Glockner strasse geinspecteerd, en we zijn er over uit: die gaan we zo snel mogelijk eens met de motor doen. :yes6rs:
(boven op de Edelweiss spitze (>2500mtr) heb je daar een Bikers point) :cool:
Voor de rest vond ik het deel van Oostenrijk waar wij waren (aan de Wilden Kaiser vlak onder Kufstein) niet zo heel geweldig als motorvakantie bestemming.
Te druk, en veel te ver rijden om op een mooie bergpas te komen.
Groot nadeel (van dat deel van) Oostenrijk: de doorgaande wegen zijn van goede kwaliteit: maar veel te druk, de kleinere wegen, komen vaak nergens uit, of gaan als klein slecht pad de bergen in.

You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Een 69 jarige motorrijder uit Ruurlo :oops:, is gisteren zijn rijbewijs kwijt geraakt in Haaksbergen, nadat hij op een 70 km weg te snel had gereden, en ook nog door rood is gereden, na een achtervolging, hebben ze hem staande gehouden.
Tjonge tjonge, 69 jaar en dan nog motorrijden, niet normaal meer :-X :oops: :lol:
Achter de geraniums met die man ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 24 juli, 2008, 13:27:45
Een 69 jarige motorrijder uit Ruurlo :oops:, is gisteren zijn rijbewijs kwijt geraakt in Haaksbergen, nadat hij op een 70 km weg te snel had gereden, en ook nog door rood is gereden, na een achtervolging, hebben ze hem staande gehouden.
Tjonge tjonge, 69 jaar en dan nog motorrijden, niet normaal meer :-X :oops: :lol:
Achter de geraniums met die man ;)


Dat ze die rijder het rijbewijs hebben ingenomen is terrecht, maar ik vind het prachtig als men op die leeftijdt nog van je hobby kan genieten, ben anderhalve maand geleden in Frankrijk op camping moto http://www.lecampingmoto.nl/ Nico ( achternaam weet ik niet ) van 80 jaar tegengekomen op een goldwing met bakje en aanhanger. :worship-cool:
Dus jongens er is nog hoop voor later :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

later? 's morgens voel ik me soms ook al 70  :? (vooral na een avondje stappen met een paar jongkies :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Citaat van: Dwars® op 24 juli, 2008, 15:08:55
later? 's morgens voel ik me soms ook al 70  :?

Tip... kijk niet in de spiegel :mrgreen: ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 24 juli, 2008, 13:27:45
Een 69 jarige motorrijder uit Ruurlo :oops:, is gisteren zijn rijbewijs kwijt geraakt in Haaksbergen, nadat hij op een 70 km weg te snel had gereden, en ook nog door rood is gereden, na een achtervolging, hebben ze hem staande gehouden.
Tjonge tjonge, 69 jaar en dan nog motorrijden, niet normaal meer :-X :oops: :lol:
Achter de geraniums met die man ;)

Hear, hear.   ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 24 juli, 2008, 13:27:45
Een 69 jarige motorrijder uit Ruurlo :oops:, is gisteren zijn rijbewijs kwijt geraakt in Haaksbergen, nadat hij op een 70 km weg te snel had gereden, en ook nog door rood is gereden, na een achtervolging, hebben ze hem staande gehouden.
Tjonge tjonge, 69 jaar en dan nog motorrijden, niet normaal meer :-X :oops: :lol:
Achter de geraniums met die man ;)

Zo hielden ze een tijd geleden bij wegmisbruikers ook 2 motorrijders waarvan ze dachten dat het jonkies waren aan. T bleken 2 krasse knarren te zijn :yes6rs: :worship-cool:
Smells like rubber

B-Witch

Heb ik weer  :? :?
Vandaag een heerlijk stuk gestuurd, eerst richting Bikerranch voor koffie, vervolgens een leuk stuk rond Hammer gereden.
(ruige weg daar, lekker rustig en veel, heel veel bochten..) :worship-cool:
Toen via de Ruhrsee, naar Schleiden, en via Blankenheim naar de Nurburgring.
Even wat gegeten op een terras in Adenau (waar we met het weekendje ook gezeten hadden) :cool:
via de Ruhrsee terug, en nog een rondje circuitje gedaan als toetje.
Alles leek goed te gaan, tot we op de terugweg op de autoweg met een lekker gangetje op de linkerbaan reden..
Ineens kreeg ik een bonk tegen mijn arm, en toen ik naar mijn tank keek was mijn tanktasje (zo'n kleintje van Spool verdwenen, ik kon het in mijn spiegel nog net bij Mr.Kawa om de oren zien vliegen om het zo onder de wielen van de auto die achter hem te zien verdwijnen.
Alles zat in dat tasje, mijn Nokia, met onvanger voor GPS, en alle papieren, bankpasjes enz...
Wij dus gelijk de vluchtstrook op, en Mr.Kawa is toen terug gelopen, op de vluchtstrook aan de rechterkant vond hij mijn (gecrashte en overleden) Nokia terug, en iets verder in de middenberm de tanktas.
Mr.Kawa is toen toch maar de autoweg overgestoken om de tas te redden. :shock:
(ik vond het maar niks, maar ja wat moest hij anders).
Van de Nokia is niks meer over, de ontvanger van de GPS heeft hij niet meer gevonden, zelfs het sd kaartje was uit de telefoon gevallen, en kwijt. :?
Maar gelukkig zijn alle papieren ed nog in goede staat.
Ik weet zeker dat ik de tas fatsoenlijk bevestigd had, en heb wel vaker veel harder met dat ding gereden, zonder dat het van plaats verschoof, dus dit vind ik wel heel erg vreemd.
De ritsjes waren zelfs open gegaan, zodat de telefoon en de ontvanger eruit gevlogen zijn.
Heel erg jammer :cry: vind ik het dat ik mijn TomTom nu kwijt ben, was wel heel erg handig op de motor.
Gelukkig wel dat de papieren niet kwijt zijn of beschadigd.
Toch vind ik niet dat zoiets zou mogen kunnen, ik rij iig nooit meer met dat kleine prulding..... :?

You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

welke tom tom had je dan op je mobiel
we kunnen toch evt wel een nieuwe voor je downloaden als het moet
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 24 juli, 2008, 22:10:19
Heb ik weer  :? :?

Klote zeg. :( Weet je zeker dat de ritsen dicht waren want dat kan juist de reden zijn waardoor hij los is gekomen.
Smells like rubber

DeWitte

zou idd wel kunnen wat steefke schrijft. Tip: op de Gs ging mijn magneettanktas er ook eens bijna vandoor: stop een (zwaar) slot oid erin en hij blijft zitten ook bij 180+ :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik weet zeker dat alle ritsen dicht waren, want als dat niet het geval is valt alles er weer uit voor ik hem op de tank heb zitten :yes6rs:
Nou ja, jammer, maar helaas.
Ik was allang blij dat we de papieren nog hadden, en dat Mr.Kawa dat ding niet voor zijn wielen of tegen zich aan heeft gekregen, je weet nooit wat zo'n ongeleid projectiel doet.

enne Gassie,
Lief aangeboden, maar mijn mobiel, is helemaal overleden :cry:
(gelukkig was dat mijn oud exemplaar dus kan ik gewoon lekker bellen)
Het wordt nu gewoon hoog tijd dat Mr.Kawa mij die tomtom es meeneemt waar hij het al zolang over heeft :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Ik moest woensdag ff tanken met der jolf, dus ik tuf ff naar de Tango. Staat daar een Ferrari 599 te tanken. Mij dunkt dat als je de moppen voor zo'n ding hebt toch niet op de centen hoeft te letten. Ik zou in iedergeval niet van die 2de keus spriet in mijn Ferrari pleuren.

Smells like rubber

DeWitte

zat er een lekker wijf in?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away