Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelInMe


QuattroFrits

:roll: Dit is al geen spelletje meer.
:evil: Dit is misbruik maken van dieren. :evil:

Misschien de nieuwe hond van Dwars :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

LTpaul

jammer dat sneeuw ook op de straat valt :(

DeWitte

Citaat van: "LTpaul"jammer dat sneeuw ook op de straat valt :(

:rofl: idd,

mja wel leuk om te gaan sleeen met de kids of zoiets :wink:  (klein flesje jonge jenever of jagermeister in je binnenzak)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "LTpaul"jammer dat sneeuw ook op de straat valt :(

:rofl: idd,

mja wel leuk om te gaan sleeen met de kids of zoiets :wink:  (klein flesje jonge jenever of jagermeister in je binnenzak)

:rofl: Denk aan de openbare dronkenschap, zeker in het bijzijn van kids :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Hebben jullie allemaal vrij? Ik moet de hele week nog werken  :?

QuattroFrits

Citaat van: "Karin"Hebben jullie allemaal vrij? Ik moet de hele week nog werken  :?

:rofl: Sorry Karin, had je ook maar een vak moeten leren. :rofl:

Of net niet :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Tja, we kunnen niet allemaal even "slim"  zijn  :twisted:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Hebben jullie allemaal vrij? Ik moet de hele week nog werken  :?

yep hele week vrij; ik moet sleeen, vergaderen in de kroeg (onderwerp is de jaarwisseling en gisteravond hebben we al besloten dat 2006 doorgaat :mrgreen:) morgen naar Rosa motoren en bij BB op de noon, vrijdag weer vergaderen over hoeveel drank we nodig hebben op zaterdag; zaterdag oudjaar vieren met een bende vrienden, zondag nieuwjaarsborrel in de plaatselijke kroeg en maandag uiteraard het ambtenarencarnaval in Heerlen. :shock:

toch wel een hoop drank besef ik nu :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

LTpaul

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "LTpaul"jammer dat sneeuw ook op de straat valt :(

:rofl: idd,

mja wel leuk om te gaan sleeen met de kids of zoiets :wink:  (klein flesje jonge jenever of jagermeister in je binnenzak)

sleeën met de kids was leuk, maar ze willen ze niet meer mij sleeën, nu ze net zo groot zijn als ik ben :cry:

@Nippon

Citaat van: "LTpaul"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "LTpaul"jammer dat sneeuw ook op de straat valt :(

:rofl: idd,

mja wel leuk om te gaan sleeen met de kids of zoiets :wink:  (klein flesje jonge jenever of jagermeister in je binnenzak)

sleeën met de kids was leuk, maar ze willen ze niet meer mij sleeën, nu ze net zo groot zijn als ik ben :cry:

Ben blij dat ik daar vanaf ben  :lol:

Heb 'm vandaag naar Den Haag gebracht voor een stage van 8 maanden

dacht dat z'n moeder meeging  :shock:  mooi niet dus  :mrgreen:

LTpaul

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "LTpaul"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "LTpaul"jammer dat sneeuw ook op de straat valt :(

:rofl: idd,

mja wel leuk om te gaan sleeen met de kids of zoiets :wink:  (klein flesje jonge jenever of jagermeister in je binnenzak)

sleeën met de kids was leuk, maar ze willen ze niet meer mij sleeën, nu ze net zo groot zijn als ik ben :cry:

Ben blij dat ik daar vanaf ben  :lol:

Heb 'm vandaag naar Den Haag gebracht voor een stage van 8 maanden

dacht dat z'n moeder meeging  :shock:  mooi niet dus  :mrgreen:

en vanuit heerlen rijden geen treinen :roll:
die van mij (4 dochters) gaan gelukkig per trein :lol:
ik word gek van treinen 8)

DeWitte

gdvd @#$%^& gisteravond 3 virussen binnengehengelt die zelfs norton en internet lamlegde :evil:  :evil: Had wel nog van 99% van m'n documenten, foto's, muziek en adressen een back-up gemaakt. (gelukkig) :wink:

dus vanaaf maar de hele zooi formateren en nu eens eindelijk die partitie aanmaken; :?

iig die hufters die een virus verzinnen moesten ze ophangen aan hun kloten of kietelaar (wat net van toepassing is) kon er uren onder schoppen iig. :evil:  :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"gdvd @#$%^& gisteravond 3 virussen binnengehengelt die zelfs norton en internet lamlegde :evil:  :evil: Had wel nog van 99% van m'n documenten, foto's, muziek en adressen een back-up gemaakt. (gelukkig) :wink:

dus vanaaf maar de hele zooi formateren en nu eens eindelijk die partitie aanmaken; :?

iig die hufters die een virus verzinnen moesten ze ophangen aan hun kloten of kietelaar (wat net van toepassing is) kon er uren onder schoppen iig. :evil:  :evil:
:rofl:   Wie draait er dan ook Norton !! Je kunt net zo goed niets draaien. :guns:
Eerste wat virussen doen is kijken of er Norton draait en die plat leggen. Maar eigenlijk hoeven ze dat niet te doen want die troep vind toch niets. Wel gebruikt hij 50% van je systeemresources waardoor je systeem ram langzaam wordt.  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

kep nergens last van  :?:


dat krijg je van zeilen op vieze plaatjes  :mrgreen: