Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 25 augustus, 2008, 17:46:06
Citaat van: Herr Tod op 25 augustus, 2008, 17:43:14
De beste motorrijders vallen het meest :mrgreen:



:shock:


wie 5x valt heeft 4x nix geleerd  :mrgreen:

En toch bestaat het leven uit vallen en opstaan en dat doe ik al heel veel jaren, gelukkig nog nooit met de motor.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: Gassie op 25 augustus, 2008, 16:51:00
Citaat van: Yvil op 25 augustus, 2008, 08:09:14
Sas begon er gisteren ook weer over dat ze eens een proefles bij Thewissen wil gaan nemen :worship-cool:

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hier een dubbel gevoel bij heb :oops:. Aan de éne kant juich ik het natuurlijk
toe omdat we dan lekker met z'n tweeën kunnen gaan koetsche en dan kunnen we samen genieten van de hobby,
maar aan de andere kant houd ik dan m'n hart vast en zal ik me vaak zorgen maken ben ik bang :?.

Begrijp me niet verkeerd, ze rijd ook auto als een kerel (dus stevig doorrijden en kunnen fileparkeren enz :-X :mrgreen:)
en heeft een goed verkeersinzicht. Maar toch... :dunno:

Och ja, ook dat zal dan wel wennen, dus denk niet dat die eerste les nog lang op zich laat wachten ;)

ik heb hetzelfde hoor die van mij rijd ook als een vent en ergert zich ook kapot af en toe achter als er weer eentje niet doorrijdt (ligt volges mij dan meer aan de tijd in de maand)
maar aangezien ze toen al gevallen is ga ik toch eerst eens een paar keer met er scooter rijden kan ze aan het gasgeven wennen.
trouwens ik kreeg het idee soms bij thewissen dat ie liever mannen nam dan vrouwen maar kan ook aan mij liggen

Die indruk heeft Roger me nooit gegeven, zal dus wel aan jou liggen  ;) :mrgreen:

Gassie

Citaat van: Yvil op 25 augustus, 2008, 20:06:51
Citaat van: Gassie op 25 augustus, 2008, 16:51:00
Citaat van: Yvil op 25 augustus, 2008, 08:09:14
Sas begon er gisteren ook weer over dat ze eens een proefles bij Thewissen wil gaan nemen :worship-cool:

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hier een dubbel gevoel bij heb :oops:. Aan de éne kant juich ik het natuurlijk
toe omdat we dan lekker met z'n tweeën kunnen gaan koetsche en dan kunnen we samen genieten van de hobby,
maar aan de andere kant houd ik dan m'n hart vast en zal ik me vaak zorgen maken ben ik bang :?.

Begrijp me niet verkeerd, ze rijd ook auto als een kerel (dus stevig doorrijden en kunnen fileparkeren enz :-X :mrgreen:)
en heeft een goed verkeersinzicht. Maar toch... :dunno:

Och ja, ook dat zal dan wel wennen, dus denk niet dat die eerste les nog lang op zich laat wachten ;)

ik heb hetzelfde hoor die van mij rijd ook als een vent en ergert zich ook kapot af en toe achter als er weer eentje niet doorrijdt (ligt volges mij dan meer aan de tijd in de maand)
maar aangezien ze toen al gevallen is ga ik toch eerst eens een paar keer met er scooter rijden kan ze aan het gasgeven wennen.
trouwens ik kreeg het idee soms bij thewissen dat ie liever mannen nam dan vrouwen maar kan ook aan mij liggen

Die indruk heeft Roger me nooit gegeven, zal dus wel aan jou liggen  ;) :mrgreen:

kan inderdaad ook aan mij liggen :-X
KTM SMT 2011

Joepie1958

Roger Thewissen  :thatsgay: 'k geloof er niets van, en jullie weten allemaal dat vrouwen de betere weggebruikers zijn :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 26 augustus, 2008, 17:17:27
Roger Thewissen  :thatsgay: 'k geloof er niets van, en jullie weten allemaal dat vrouwen de betere weggebruikers zijn :oops:

:lol: Slijmbal.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Volgens mij is het probleem niet dat mannen of vrouwen de betere weggebruikers zijn.
Het gaat zich er gewoon om dat je ze niet met elkaar moet mengen. Dan gaat het namelijk fout  :mrgreen:

Ps. je hoeft er niks blij mee te zijn als je vriendin rijdt als een kerel.
Ik kan je wel eens een foto laten zien van wat dat voor gevolgen kan hebben.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Mijn vrouw wil geen motor rijden omdat ze zeker weet dat het dan veel te hard gaat :oops:
Ik heb toestemming gekregen om m'n roze papiertje op te vrolijken met een A toen ik bewezen had te rijden als een ouwe ..... :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 27 augustus, 2008, 16:10:56
Mijn vrouw wil geen motor rijden omdat ze zeker weet dat het dan veel te hard gaat :oops:
Ik heb toestemming gekregen om m'n roze papiertje op te vrolijken met een A toen ik bewezen had te rijden als een ouwe ..... :-X :-X
:laughing49so: :rofl: :rofl: :rofl:
KTM SMT 2011

Joepie1958

joa joa, lach mer  :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

wie lacht er hier?? :-X



:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 27 augustus, 2008, 20:38:58
joa joa, lach mer  :twisted:

Och Joepie, je komt toch net pas kijken.  :rofl: :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

tja joepie...
ik mocht wel het A tje halen, maar heb 14 jaar op een eigen motor moeten wachten  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Er is bij jullie wel te horen wie de baas in huis is  :rofl:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 27 augustus, 2008, 22:01:40
Er is bij jullie wel te horen wie de baas in huis is  :rofl:

:mrgreen:

Dat klopt ikke  :lol:
KTM SMT 2011

B-Witch

Citaat van: Gassie op 27 augustus, 2008, 22:25:46
Citaat van: Suzuki-Girl© op 27 augustus, 2008, 22:01:40
Er is bij jullie wel te horen wie de baas in huis is  :rofl:

:mrgreen:

Dat klopt ikke  :lol:

:rofl: ja zolang je dat zelf denkt dan is het goed  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.