Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: Karin op 24 februari, 2009, 14:49:15
Wil gewoon effe melden dat ik een nieuwe motor heb die volgende week gekeurd gaat worden bij de RDW. Ik heb er weer zin in, laat de winter maar snel voorbij zijn.

Oh ja, het is zilveren VFR800V-tec uit 2003 geworden  :D

Ik ken die motor al een paar weken  :mrgreen:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: Karin op 24 februari, 2009, 14:49:15
Wil gewoon effe melden dat ik een nieuwe motor heb die volgende week gekeurd gaat worden bij de RDW. Ik heb er weer zin in, laat de winter maar snel voorbij zijn.

Oh ja, het is zilveren VFR800V-tec uit 2003 geworden  :D


Proficiat met je nieuwe fietske!!!
Veel happy en veilige kilometertjes gewenst :yes6rs:


dus toch geen BMW meer... :-X :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: Suzuki-Girl© op 24 februari, 2009, 16:08:41

dus toch geen BMW meer... :-X :mrgreen:

Jawel, die heb ik ook nog. Maar ik denk niet lang meer, tenminste als ik hem 'kwijt' kom  ;)

Steefke™

#2553
Citaat van: Karin op 24 februari, 2009, 14:49:15
Wil gewoon effe melden dat ik een nieuwe motor heb die volgende week gekeurd gaat worden bij de RDW. Ik heb er weer zin in, laat de winter maar snel voorbij zijn.

Oh ja, het is zilveren VFR800V-tec uit 2003 geworden  :D

Leuk sportief fietske :yes6rs: Veel plezier ermee ;)
Smells like rubber

Joepie1958

Hoi Karin, leuk dat je weer eens terug bent, maar licht ons even bij, want mijn geheugen is niet meer dat wat het geweest is :-X
Je weet wel opa vergeet wel eens wat :(
Wat voor een BMW zou je onder het volk willen brengen? :cool:
En nog veel plezier met je VFR :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Ik heb me vandaag weer lekker kunnen uitleven. 140 km tuf tuf door het Heuvelland. Lang leve de regenbanden!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: Herr Tod op 26 februari, 2009, 17:47:39
Ik heb me vandaag weer lekker kunnen uitleven. 140 km tuf tuf door het Heuvelland. Lang leve de regenbanden!


:shock:.....volgens mij kun je met alle zwarte banden in de regen rijden


@Nippon

kep vandaag de boxer uitgelaten richting Roermond, het was vandaag weer druk op de wegen  :lol:

gek boven de 13 graden vliegen ze weer uit  :lol:

't zijn net bijen  :mrgreen:

Mounty

waren idd veel motoren op de weg..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

en veel (zoals elk voorjaar) zonder licht  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Ik heb gisteren de cb weer uit het vet gehaald, accu erin, en 2x op de start knop drukken. En er was weer leven in de brouwerij. De gs is in reparatie  :cry:, dus ik moest het met de cb doen.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Helaas vandaag niet kunnen gaan rijden,.... errug jammer  :?
Maar idd veel motoren op de weg weer...gelukkig het wordt weer voorjaar  :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

mijn ouwe trouwe jammy deed het gewoon na een iets langere druk op de knop...ff nieuwe benzine getenkt en een rondje gedaan vanavond.
Nog ff, dan is ie weg  :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

beslissing genomen dan? vertel?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

beslissing dat ie weg gaat is zeker al genomen...alleen de vervanger nog vinden.
Heb al verschillende gezien en gereden maar tis niet allemaal goud dat blinkt. Ik weet wat ik kan verwachten bij een motor van 10 jaar oud.
Hier en daar mijn wensen bijschaven. Heb nu nog meer optie's....R6 GSXR-750 SRAD zx9r en fireblede's..moet zeggen, zo'n R6 rijd ook wel super en zo'n GSXR 750 met 140PK ook wel als je ze een beetje in de toeren houd..met nat weer glijd je achterwiel graag ff weg als je volgas geeft.. :mrgreen: Zaterdag ff rondje limburg gedaan bij wat motorzaken in noord en midden limburg.

iig ben ik nog steeds zoekende....maar komt snel verandering in, tis en kwestie van handelen..

:mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009