Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 04 april, 2009, 09:52:01
Citaat van: Suzuki-Girl© op 04 april, 2009, 09:12:28
en dan ook nog 's avonds aan die pc hangen... nee dank u

:shock: Horen we dan niets meer van je ??  :cry:  ;)

Maak je geen zorgen, ik miemel lekker verder hier op MFL  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

 :D Gelukkig.  :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

iemand verstand van experia-boxen? zo'n draadloos (onding) adsl modem/telefoonkast van de kpn? Mijn verbinding ligt er de laatste week om de haverklap uit. "time-out" zegt ie dan  :shock: ........... terwijl ik heb er niks aan gewijzigd oid heb en ook virusvrij (de pc he?) ben  :dunno:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2009, 08:07:29
iemand verstand van experia-boxen? zo'n draadloos (onding) adsl modem/telefoonkast van de kpn? Mijn verbinding ligt er de laatste week om de haverklap uit. "time-out" zegt ie dan  :shock: ........... terwijl ik heb er niks aan gewijzigd oid heb en ook virusvrij (de pc he?) ben  :dunno:

heb je m al eens gereset ?(de sexpediabox?)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

hoe doe je dat? ik heb um wel al een paar keer uitgetrokken, 15 min gewacht en weer ingestoken. Vanmorgen had ik ff met de kabel eraan verbinding gemaakt en deed ie ut meteen. Nu ook weer "zaad/draad" loos. (voor hoe lang)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2009, 08:13:36
hoe doe je dat? ik heb um wel al een paar keer uitgetrokken, 15 min gewacht en weer ingestoken. Vanmorgen had ik ff met de kabel eraan verbinding gemaakt en deed ie ut meteen. Nu ook weer "zaad/draad" loos. (voor hoe lang)

is voldoende zo, kpn wil nog wel es je IP veranderen op de gekste tijden en dan heb je opeens geen verbinding meer en moet je de zaak resetten. Als dat dagelijks het geval is dan moet je toch eens ff bellen met die gasten..

Op afstand kunnen zij al veel zien....ik helaas niet vanhieruit.

Hoe gaat het downloaden je af ? kunnen we een stap verder gaan met je mini cursus..lol
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

download ff geen tijd  :oops: (niet meer aan gedacht, haha)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2009, 08:18:13
download ff geen tijd  :oops: (niet meer aan gedacht, haha)

dat ken ik  :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

HELP :lol::heeft iemand een tooltje/progje/linkje om de (geheugen-)prestaties van de Pc (laptop) te verbeteren? Ik heb nogal veel problemen met het verkrijgen van verbinding met het WLan modem/internet. Hij geeft vaak aan de "superfetch" en de "hostverbinding" niet meer werken en dan een ogenblik erna weer wel?  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 13 mei, 2009, 09:56:49
HELP :lol::heeft iemand een tooltje/progje/linkje om de (geheugen-)prestaties van de Pc (laptop) te verbeteren? Ik heb nogal veel problemen met het verkrijgen van verbinding met het WLan modem/internet. Hij geeft vaak aan de "superfetch" en de "hostverbinding" niet meer werken en dan een ogenblik erna weer wel?  :?

Ja, ik ken dat gezeik om keurig online te komen c.q. online te blijven. Mijn Netgear Wifi router raakte ook steeds de verbinding kwijt. Een kennis ( software goeroe !! ) heeft me een "ouder type" Linksys router ( WRT-160N ) geadviseerd en die is door hem voorzien van DD-WRT software ( http://en.wikipedia.org/wiki/DD-WRT ). Draait hier nu maanden en heb de router niet meer hoeven aanraken. Hij blijft online en bij onverhoopt verlies van de verbinding bouwt de DD-WRT software zelf de verbinding weer keurig op.  :worship-cool:

Mischien is dat wat voor je, maar als je provider aan het klooien blijft houd natuurlijk alles op.  :cry:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik heb de c schijf volledig opnieuw moeten installeren (de laptop hing zich al op onder het opstarten) :?, en nu doet ie ut zo snel en stabiel als vanouds :yes6rs:. Ook de verbinding is er meteen en blijft nu online, ik hoop dat het probleem gefixt is zo. Alleen mijn e-mail adressen had ik niet gesafed, mja die heb ik nog op ut werk ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

dat kan natuurlijk ook zijn dat er zoveel rotzooi op je pc zit maar normaal zou je daar met internetten geen last van moeten hebben
KTM SMT 2011

@Nippon

#2623
Nu ik wat vaker op de weg zit met de motor je kent dat wel,spelen met de zummie :mrgreen:
wat me opvalt is de laatste mode op de weg
dit dus  :?



hele hordes zie je rijden  :roll:

en ze hebben geen pech/zijn geen wouten/bhv'ers/ rijkswaterstaat/wegwerkers  :lol:

eerst dacht ik 't tis een duikclub  :rofl:

Gassie

die denken dat ze gezien worden met dat jasje
maar sommige automobilisten denken alleen dat ze tweety hebben aangereden
KTM SMT 2011