Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 20 november, 2009, 07:14:05
en om op je vraag antwoord te geven Desmo: ik heb geen last van depressies maar, Ja ik handel graag, zit me wss in het bloed, mijn grootvader en vader deden dat met paarden en ik dus met veel paarden op 4 wielen. Vooral het zoeken vind ik leuk en dan vooral het gunstig inkopen (duurder verkopen is geen kunst :mrgreen:). Want als ik er dan een half jaar of hooguit een jaar mee gereden heb ben ik de meeste auto's spuugzat, motoren blijven doorgaans 2 jaar. Nu heb ik de mx5 goed kunnen slijten en de 9-3 hoop ik ook binnenkort: op mijn/ons verlanglijstje staat nu een Z3 voor de madam en een E of S klasse Benz of een 7 serie Beemer. Of mss loop ik een vette Jag of weet ik veel over de weg. Ik wil gewoon alles eens gereden hebben. Die mag je dan volgend jaar dan weer overnemen. Het ultieme koekblik voor mij, een 911 komt er nog ooit als onze dochter zelfstandig is en zo'n 911 zou wel eens een blijvertje kunnen worden.

en daarbij ik kan wel een geintje hebben hoor, dat weet jij heus wel: ik heb nog steeds jouw klompen vd camper nog steeds staan, waarvoor hulde :yes6rs: :worship-cool:


goodzoe dwaesj
hanjele is good, zeker es ste dan zelf af en toe get angers onger de vot hubs
Z3 is waal cool..zolang er ne 6 pitter inzit. ving ich zelf
bin aug weer veur get angers aan het kiekuh , aug al min of meer mit bezig maar hub nog get twiefels euver waat verstendig is..en ich neig nogal eens noa het onverstendige ..

en es ich helemoal eerlijk mot zin... ving er geine ruk meer aan om mit  ne moto op straot te veage...begin meer en meer noa auto's te neige tbv straotgebroek.. ..kump de letste tied best waal es veur det ich es ich een uurke wil varuh ich de moto laot staon en de giulia pak.. kin ich aug fijn mit veage en hoof ich aug det sjtom pak neet aan  :mrgreen:    ouwe lollie aan t waere dus..hahahaha...

Joepie1958


Hakki, dit modelke?
Heb ik vroegah (begin 80er jaren) nog nationaal rally mee gereden :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 22 november, 2009, 13:12:48
wanneer wordt dat uitgezonden Tonnie?

Is mij nog niet bekend Hub, ik laat het t.z.t wel weten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

#2763
yep Joepie..
oude Type (1970) Giulia 1600 super (dus niet de "vanaf 74 Nuova)
maar dan in een andere kleur (Azzurro lemans), in "Biscione" uitvoering en voorzien van o.a een 2.0Liter Nord blok met daarop dikke 40mm dellorto's ..
Gebruik ik slechts bij droog weer anders gaat ie uh..roesten..hahahahaha...    


Ben momenteel enigzins op de uitkijk voor "eens wat anders"  en zit te denken aan een maserati voor "af en toe" (weliswaar voorzichtig en met kritsche blik want ik ken de verhalen omtrent de problemen ermee en de kosten daarvan)

weet t nog niet / maakt niks uit, tis hobby / speelgoed en niet belangrijk  dus komt niet op een week, maand...

DeWitte

@ Tonnie, keej laat het weten als we je oppe tv kunnen spotten :cool:

ik ben voor de madam wezen sjoppe/ in onderhandeling, ut wordt wss deze nieuw model mx5, mooi drift karretje en veel beter afgewerkt dan de serie1 (klaplampen) 
de meeste beemers z3 die ik tegenkom hebben binnen het budget meestal teveel km's of spuuglelijke kleuren rood leer voor het interieur. Tjsa en daar zijn madammen nogal gevoelig voor wa?



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Vandaag bij de AH boodschappen gedaan   :evil:
sta ik bij de bladen te kijken (motorbladen) zie ik Bigtwins staan
ik denk hey... wat raar  :shock: altijd gedacht dat 't een tietenblad was  :mrgreen:
blijkt dus een chopperblad te zijn  :lol:

Timeeh




B-Witch

Tis get,
zoa zeen ze net geboare en den 11 joar later weare ze oetgeroape tot jeugdprins

Hiej is de nuuje heerser van Ut Noatevreaterkesriek
Prins Reno 1



Ziene liefspreuk:
Lek de bal mer aan de kantj, mit Reno 1 goan veer fieste in het Lakerlandj

Zien recepsie is op zondig 31 januari tusse 15.11 en 17.11 inne vereinigingszaal in Genoa en Laak
Geer zeent allemoal van herte welkom

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

van harte Prinsesmam, wunsch d'r Prins Reno mer ooch perfisiat  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 13 januari, 2010, 21:22:58
van harte Prinsesmam, wunsch d'r Prins Reno mer ooch perfisiat  :worship-cool:

  :stupid:  :worship-cool:
Proud on the South  

d'r Blieje

E driemoal kreftig Alaaf!

Proficiat van Prins Jack 1e (1987) van De Wuif
Blieve lache...8)

Gassie

 :stupid: :stupid: :yeah: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Citaat van: Dwars® op 13 januari, 2010, 21:22:58
van harte Prinsesmam, wunsch d'r Prins Reno mer ooch perfisiat  :worship-cool:
KTM SMT 2011

Steefke™

Smells like rubber