Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Geweldig Frits  :thumbsup:
wanneer mag ik hem komen halen ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

#2957
Door de week ben ik normaal gesproken altijd vanaf +/- 17.15 uur thuis en in het weekend zou je het beste even kunnen bellen of we moeten van te voren wat afspreken.
Ik hoor, of lees het wel

Kijk naar je persoonlijke berichten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: Desmo-devil op 27 januari, 2011, 06:14:00
weet waar je aan begint !!!!  Dit is geen probleemloze Japanner zoals je gewend bent en onderdelen worden steeds moeilijker te krijgen   :(

Ik weet waar ik aan begin!!
Deze motor is dealer onderhouden, en is in uitstekende staat.
Ik rij toch niet zo heel veel meer, dus zal ook wel jaren meegaan nog.
Suzuki ben ik een beetje op uitgekeken, na 4 soesjes op een rij wilde ik iets totaal anders.
En onderhoud, tjsa kost altijd geld.
Maar eerst eens gaan kijken volgende week zaterdag  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Timeeh

Ik heb daar vorig jaar op test gereden in Hulsberg. Opzich leuk speelgoed. Alleen ze rammelen als de ziekte!? (maar dat staat al bij jou op een deksel :P )
Maar zeker een leuke fiets!

Desmo-devil

Ik heb er  ook regelmatig op test gereden ( ook vorig jaar in Hulsberg)
De oudere type's met Harley blok hebben me nooit kunnen bevallen, dus ik had me veel voorgesteld van de nieuwe Buell met Rotax blok, geweldig blok enorm koppel maar voor de rest beviel me het rijgedrag helemaal niet.
@suzuki girl, natuurlijk moet je doen wat je hart je ingeeft en als het rijden jou wel bevalt dan moet je het zeker doen.

B-Witch

Citaat van: Desmo-devil op 28 januari, 2011, 08:07:56
Ik heb er  ook regelmatig op test gereden ( ook vorig jaar in Hulsberg)
De oudere type's met Harley blok hebben me nooit kunnen bevallen, dus ik had me veel voorgesteld van de nieuwe Buell met Rotax blok, geweldig blok enorm koppel maar voor de rest beviel me het rijgedrag helemaal niet.
@suzuki girl, natuurlijk moet je doen wat je hart je ingeeft en als het rijden jou wel bevalt dan moet je het zeker doen.


Ik ga het allemaal volgende week zaterdag mee maken en beleven in Soest.
Soeske gaat mee, en als de buell bevalt dan blijft de GSR in Soest achter.
Er gaat een kenner mee die zelf ook zo'n buell gehad heeft. en die zeer zeker erg kritisch is.
Wie weet is Suzuki-Girl vanaf volgende week wel een Buell Bitch haha.... ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Buell aka Rex Dildo  :mrgreen:
Proud on the South  

Mounty

Ik weet niks over de techniek van de Buell X1 lightning maar voor het oog vind ik het een super ding, ik hoop voor SG dat ie ook goed rijd en dat ze geen of weinig problemen ermee krijgt en vollop plezier van de motor kan beleven...

Enne....past eigenlijk wel bij SG  :mrgreen: toch ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

past eigenlijk wel bij SG   toch ? dus ja toch ? pfff...logisch toch  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

ben vandaag voor de zekerheid eens gaan passen op een buell, kom netjes met de pootjes op de grond, dus dat is al positief.
En ja het is een zwaar bakbeest, maar het is in ieder geval geen meisjes motor.  :mrgreen: :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Waarschijnlijk trekt dat ding in iedere versnelling op het achterwiel als je het gas open draait gezien de korte wielbasis en de bak met koppel.
Dus SuzukiGirl is binnenkort de wheelie-queen van het forum.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Of dat meisje met een gat in de rug van haar jas  :mrgreen: