Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"is da wa??  :? the mask of zorro voor ne Gs :? weet nie wat ervan te denken :?:





Nee, echt niet mooi bovendien bij de wet verboden....als ik dan al hoor dat onze geuniformeerde vrienden al zijn begonnen met het bekeuren van mensen die met een TomTom zuignaphoudertje op hun voorruit rond rijden dan zullen ze jou zeker staande houden(indien mogelijk :wink: ).
Wunderlich heeft ook zo'n roostertje in de collectie, heeft een vriend van mij besteld op zijn nieuwe Adventure afgelopen Oktober, plakt die Mart van Mokam d'r nog snel zo'n stikkertje op met de tekst:"only for offroad use".
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

WhomBom



"Luke..... I'm your father....."
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "Dwars"niet om je te verontrusten, maar dat gebeurd hiero ook regelmatig dat een hobbyloodgieter de gasleiding vol water pompt. met alle gevolgen van dien :cry:

waar?

bij jou thuis?  :shock:

:rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"niet om je te verontrusten, maar dat gebeurd hiero ook regelmatig dat een hobbyloodgieter de gasleiding vol water pompt. met alle gevolgen van dien :cry:

waar?

bij jou thuis?  :shock:

:rofl:

GAAAAAAAAAAP :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Hebbeb jullie de nieuwe carnavalskraker al gehoord?

"we worden bedreigd door de moslims"  :shock:  van de "Vliegende Panters"

:rofl:  :worship-cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

'Verzekering' voor snelheidsbekeuringen


RIJSWIJK (ANP) - Snelheidsmaniakken kunnen zich tegenwoordig indekken tegen bekeuringen voor te hard rijden. Het Zweedse bedrijf Bisso (Buy Indemnity Speed Security Online) biedt sinds kort in Nederland ,,economische bescherming'' voor snelheidsbekeuringen en parkeerbekeuringen.

Dat meldde het Assurantie Magazine, vakblad voor de verzekeringsbranche. Voor 30 euro per jaar kunnen automobilisten de verzekering afsluiten. Het bedrijf vergoedt vervolgens per jaar maximaal twee snelheidsboetes voor bij elkaar 350 euro en/of een onbekend aantal parkeerbekeuringen. Het eigen risico voor de automobilisten is 15 procent bij de snelheidsovertredingen en 50 procent bij parkeerboetes. Bisso noemt de dienst overigens geen verzekering.

De snelheidsverzekering is in Scandinaviƫ al enige tijd verkrijgbaar. Het bedrijf zegt automobilisten niet te willen aanzetten snelheidsregels te overtreden. Het is ,,bedoeld om diegene die toch de pech heeft en niet met opzet te hard rijdt economisch te ondersteunen'', aldus Bisso.

Het Verbond van Verzekeraars keurt de noviteit af. ,,Dit mag geen verzekering heten want dit is alles behalve een verzekering'', aldus een woordvoerder. ,,Het druist in tegen de wet, de openbare orde en de goede zeden. Je overtreedt de wet als je te hard rijdt, of dat nu per ongeluk of met opzet is.'' Volgens de zegsman zijn er geen Nederlandse verzekeringsmaatschappijen die een dergelijke regeling zullen gaan aanbieden.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "LTpaul"wordt er nog gereden? kan hier nx vinden wat er op lijkt. :cry:

slaat natuurlijk nergens op die vraagstelling; alleen omdat jij toevallig ff meer tijd hebt dan een ander om zondags 280 km te koetsche :? Of is het zo dat jij dan tot de "echte" mannen behoort omdat er met jou niemand zondags naar de kroeg wil :twisted: mocht je echter uit onvrede met mijn antwoord op je PB dit zo willen stellen Paul, getuigt dat niet van veel invoelingsvermogen imo ten opzichte naar alle motorrijders toe :roll:

in mijn beleving dien je respect te hebben (let op je eigen onderschrift) voor elke vorm van motorrijden/sport, al is het niet de jouwe :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ace

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "LTpaul"wordt er nog gereden? kan hier nx vinden wat er op lijkt. :cry:

slaat natuurlijk nergens op die vraagstelling; alleen omdat jij toevallig ff meer tijd hebt dan een ander om zondags 280 km te koetsche :? Of is het zo dat jij dan tot de "echte" mannen behoort omdat er met jou niemand zondags naar de kroeg wil :twisted: mocht je echter uit onvrede met mijn antwoord op je PB dit zo willen stellen Paul, getuigt dat niet van veel invoelingsvermogen imo ten opzichte naar alle motorrijders toe :roll:

in mijn beleving dien je respect te hebben (let op je eigen onderschrift) voor elke vorm van motorrijden/sport, al is het niet de jouwe :wink:

Hmmm,ga ook vrijwel iedere zondag rijden,doe ik liever dan naar de kroeg gaan hoewel ik daar ook niet vies van ben. edit by dwars :!:

Ace

Citaat van: "suzuki-girl"'Verzekering' voor snelheidsbekeuringen


RIJSWIJK (ANP) - Snelheidsmaniakken kunnen zich tegenwoordig indekken tegen bekeuringen voor te hard rijden. Het Zweedse bedrijf Bisso (Buy Indemnity Speed Security Online) biedt sinds kort in Nederland ,,economische bescherming'' voor snelheidsbekeuringen en parkeerbekeuringen.

Dat meldde het Assurantie Magazine, vakblad voor de verzekeringsbranche. Voor 30 euro per jaar kunnen automobilisten de verzekering afsluiten. Het bedrijf vergoedt vervolgens per jaar maximaal twee snelheidsboetes voor bij elkaar 350 euro en/of een onbekend aantal parkeerbekeuringen. Het eigen risico voor de automobilisten is 15 procent bij de snelheidsovertredingen en 50 procent bij parkeerboetes. Bisso noemt de dienst overigens geen verzekering.

De snelheidsverzekering is in Scandinaviƫ al enige tijd verkrijgbaar. Het bedrijf zegt automobilisten niet te willen aanzetten snelheidsregels te overtreden. Het is ,,bedoeld om diegene die toch de pech heeft en niet met opzet te hard rijdt economisch te ondersteunen'', aldus Bisso.

Het Verbond van Verzekeraars keurt de noviteit af. ,,Dit mag geen verzekering heten want dit is alles behalve een verzekering'', aldus een woordvoerder. ,,Het druist in tegen de wet, de openbare orde en de goede zeden. Je overtreedt de wet als je te hard rijdt, of dat nu per ongeluk of met opzet is.'' Volgens de zegsman zijn er geen Nederlandse verzekeringsmaatschappijen die een dergelijke regeling zullen gaan aanbieden.

Ja ja ,zodra er in dit land weer een voordeeltje te behalen is beginnen ze te zeiken.
Was anders wel wat voor mij.Om de een of andere rede is het me wel gelukt om in 2005 geen boete met de motor te krijgen maar heb er wel 2 van 45 euro voor te hard rijden met de auto betaald plus nog een parkeerbon van 22,50.  :cry:

DeWitte

Citaat van: "Ace"Hmmm,ga ook vrijwel iedere zondag rijden,doe ik liever dan naar de kroeg gaan hoewel ik daar ook niet vies van ben. edit by dwars

Het schijnt dat telkens iemand die hier af en toe eens voorbij komt gekropen uit het een of andere hol iets te moeten roepen over een ander forum hoe goed het daar wel niet is; MFL is o.a. opgezet uit onvrede met andere fora; WIJ DOEN HET DUS ANDERS  :!: Geen eigengeilerij, kliekjesvorming of het gebrek aan onderling respect. als het je niet bevalt blijf dan gewoon weg denk ik dan maar zo  :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Het schijnt dat telkens iemand die hier af en toe eens voorbij komt gekropen uit het een of andere hol iets te moeten roepen over een ander forum hoe goed het daar wel niet is; MFL is o.a. opgezet uit onvrede met andere fora; WIJ DOEN HET DUS ANDERS  :!: Geen eigengeilerij, kliekjesvorming of het gebrek aan onderling respect. als het je niet bevalt blijf dan gewoon weg denk ik dan maar zo  :idea:

:stupid: en omdat dit een eindeloze discussie zou kunnen worden zet ik er bijdeze een punt achter  :yes6rs:


Verder met ouw wiever gebreuzel:


tralalalalala ik mag zo eindelijk naar huis :D

DeWitte

nog plannen vanavond?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

...en ik heb morgen en overmorgen vrij :nana9oi:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"nog plannen vanavond?? :wink:

joa ik ga rennen met een vriendin :? goed voor de conditie :roll:

en u? :mrgreen: