Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

en dan zeggen ze iets van harley  :-X
God Forgives, I Don't

R-yen

Het spul wordt ook iets anders gebruikt :yes6rs:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Heb je dan tijdens het rijden helemaal niks gemerkt ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

nope, wel een geluid, maar ik dacht dat ik de ketting moest spannen :-X . Blijkt niet nodig nu, rammelt niks meer  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Echt geluk hebben, je zal dat pookje maar verliezen 100 km van huis ha ha
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Toledo

Dat ding trekt toch in iedere versnelling, je kan best zonder
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

Gisteravond terug gereden van zoetermeer naar Heerlen halen koekblikkers me in en gaan voor me rijden met de alarm lichten aan  :shock:
ik denk wat motten die  :shock:
ik voel achter me of de vrouw er nog opzit  :mrgreen:  ja.. dus
toch maar ff stoppen  :roll: wat blijkt, ik heb geen kentekenverlichting
goed draai de kap los en zet er een nieuwe 5w in ja ik heb reserve lampjes bij me
jaja mooi klote... deze doet 't ook niet  heb ik alleen nog maar 21w lampjes

ja deze doet 't , de kap er op, had ik een hele rode gloed op 't asfalt  :shock:
ik zeg tegen de vrouw t lijkt wel raamprostitutie  :mrgreen:

dus niet meteen je middelvinger opsteken als koekblikkers voor je gaan rijden met alarmlichten aan  :P

QuattroFrits

Als ik iedere keer met alarmverlichting voor iemand moest gaan rijden waar de verlichting niet van in orde was, had ik er bijna een dagtaak aan.
Alarmverlichting is volgens mij voor als er gevaar is, maar zonder kenteken verlichting is echt levensgevaarlijk.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

Ik kwam net op nu.nl dit artikel tegen:

Motorrijder 111 kilometer per uur te hard
Laatste update:  26 september 2011 15:14 infoBekijk op de kaart
LIENDEN - Een 21-jarige motorrijder uit Tiel had zondag compleet maling aan de snelheidslimiet in het Gelderse Lienden.
De man trok het gas open en reed 171 kilometer per uur waar 60 de limiet was. De politie noemt de overschrijding van de limiet met 111 kilometer per uur maandag ''zeer onverantwoord en erg asociaal''.
De motor en het rijbewijs van de snelheidsmaniak zijn ingenomen. De officier van justitie besluit over teruggave van de tweewieler en het rijbewijs.
living the life the way it comes

@Nippon

Citaat van: crazy j op 27 september, 2011, 17:19:14
Ik kwam net op nu.nl dit artikel tegen:

Motorrijder 111 kilometer per uur te hard
Laatste update:  26 september 2011 15:14 infoBekijk op de kaart
LIENDEN - Een 21-jarige motorrijder uit Tiel had zondag compleet maling aan de snelheidslimiet in het Gelderse Lienden.
De man trok het gas open en reed 171 kilometer per uur waar 60 de limiet was. De politie noemt de overschrijding van de limiet met 111 kilometer per uur maandag ''zeer onverantwoord en erg asociaal''.
De motor en het rijbewijs van de snelheidsmaniak zijn ingenomen. De officier van justitie besluit over teruggave van de tweewieler en het rijbewijs.

zo een moet je terug duwen, de baarmoeder in  :yawn:

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 27 september, 2011, 18:14:55
zo een moet je terug duwen, de baarmoeder in  :yawn:

Ja hoor, zadel zijn moeder er maar weer mee op.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

nog nooit te hard gegaan zeker?  :roll: Keej dit is extreem, maar je bent jong en stapt toch niet op een motor om je overal aan de snelheid te houden :?. Is toch net beetje de kick de snelheid op een brommert? of ben ik nou gek??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: De Witte op 27 september, 2011, 20:53:02
nog nooit te hard gegaan zeker?  :roll: Keej dit is extreem, maar je bent jong en stapt toch niet op een motor om je overal aan de snelheid te houden :?. Is toch net beetje de kick de snelheid op een brommert? of ben ik nou gek??

Gek....tja, wat dit betreft iig niet  :mrgreen: je bent wild en je jongt wat...of was het nu andersom.. :yes6rs:
Is idd de kick, de snelheid en de acceleratie en voor je het weet is het te hard...en dat heeft weinig met leeftijd te maken al is dat fenomeen bij jongere meer aanwezig. Maar ook onder ons zijn er die altijd jong blijven en de snelheid en acceleratie nog steeds prachtig vinden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009