Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Joker

Inderdaad heel knap . compliment  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 08 april, 2012, 07:25:19
ik heb haar maar weer meer naar huis genomen :mrgreen: (is me te duur om achter te laten  :-X)

iig 21:30uur was ze binnen als 1 van de vele duizenden wandelaars, knap hoor van allemaal. :yes6rs:

Goed gedaan P.  :worship-cool:
En natuurlijk ook al die anderen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Knap gedaan, maar als ze dan toch al zover had gelopen had ze ook dat stukje naar huis nog wel even kunnen lopen  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

#3138
vandaag weer een rib uit m'n lijf  :shock:

heb weer een nieuwe motorbroek gekocht  :roll:

GORE-TEX® Z-liner het enige soort waterdichte broek dat z'n werk doet, alle anderen zijnde geen "z-liner" zijn allemaal K#t met een rietje  :yes6rs:

en ik heb al wat broeken versleten/verneukt allemaal lek in 't kruis :evil: en ik ben geen vrouw  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 21 april, 2012, 13:15:48
en ik ben geen vrouw  :mrgreen:

Maar een inlegkruisje zou, ondanks alles, toch wel eens kunnen helpen. (Altijd)  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

zeker goedkoper ook :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 22 april, 2012, 09:27:57
Citaat van: @Sambal op 21 april, 2012, 13:15:48
en ik ben geen vrouw  :mrgreen:

Maar een inlegkruisje zou, ondanks alles, toch wel eens kunnen helpen. (Altijd)  :mrgreen:

nee, ik moet die dingen niet  :lol:

daar zit een luchtje aan  :schater:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 22 april, 2012, 16:21:56
Citaat van: QuattroFrits op 22 april, 2012, 09:27:57
Citaat van: @Sambal op 21 april, 2012, 13:15:48
en ik ben geen vrouw  :mrgreen:

Maar een inlegkruisje zou, ondanks alles, toch wel eens kunnen helpen. (Altijd)  :mrgreen:

nee, ik moet die dingen niet  :lol:

daar zit een luchtje aan  :schater:

Je moet dus wel een ongebruikte nemen.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

trouwens uit goede bron vernomen, wisten jullie dat er bij de "motorzegening Welten" afgelopen weekend de pliessie (verkeer handhavings team) aanwezig was? Deze nemen tegenwoordig een kijkje bij dit soort "bijeenkomsten" om te zien wie er is, gedrag, technische staat, snelheid etc :yes6rs: Goede kans als je er was dat je op de foto of geregistreerd staat.

:?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: DeWitte op 09 mei, 2012, 06:26:19
trouwens uit goede bron vernomen, wisten jullie dat er bij de "motorzegening Welten" afgelopen weekend de pliessie (verkeer handhavings team) aanwezig was? Deze nemen tegenwoordig een kijkje bij dit soort "bijeenkomsten" om te zien wie er is, gedrag, technische staat, snelheid etc

Dit denk ik, en om te kijken of er niets van "clubs" aanwezig zijn.
God Forgives, I Don't

Joker

Dan vraag ik me toch weer af of dat soort controles bijdraagt aan de algemene veiligheid van de burger  :dunno: want daar betalen we de pliese toch voor he
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 09 mei, 2012, 20:49:00
Dan vraag ik me toch weer af of dat soort controles bijdraagt aan de algemene veiligheid van de burger  :dunno: want daar betalen we de pliese toch voor he

Als die agenten op zo'n bijeenkomst zijn kunnen ze ergens anders niet zijn en is het daar dus veel veiliger.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

Motordieven aangehouden dankzij getuige
Twee mannen uit Heerlen en Geleen zijn aangehouden wegens diefstal van een motor.

Een getuige had gezien hoe ze op de Lindanussingel in Roermond een motor in een busje hadden geladen. Dat busje werd in Nuth teruggevonden, omdat inmiddels de politie in heel Limburg er naar op zoek was.

Tegen de twee motordieven wordt proces-verbaal opgemaakt.

bron: L1
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 28 mei, 2012, 17:01:43
Dat busje werd in Nuth teruggevonden

:shock: Daar moet Joepie 1958 meer vanaf weten.  :twisted:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.