Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Zondag komt de zeer bekende wereldreiziger Sjaak Lucassen, bij ons in de buurt, met zijn nieuwe omgebouwde R1 met speciale aanhanger, Sjaak gaat weer een unieke Wereldreis maken, ik ben uitgenodigd om dat te aanschouwen, en een praatje met hem te maken, dat zijn leuke dingen voor de mensen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

De Sjeng

Citaat van: Road Racing Tonnie op 06 december, 2012, 21:07:07
Zondag komt de zeer bekende wereldreiziger Sjaak Lucassen, bij ons in de buurt, met zijn nieuwe omgebouwde R1 met speciale aanhanger, Sjaak gaat weer een unieke Wereldreis maken, ik ben uitgenodigd om dat te aanschouwen, en een praatje met hem te maken, dat zijn leuke dingen voor de mensen.

Cool!!  :worship-cool:
Ik wil binnen kort zijn boek eens gaan lezen.
God Forgives, I Don't

Busaberke

Citaat van: Road Racing Tonnie op 06 december, 2012, 21:07:07
Zondag komt de zeer bekende wereldreiziger Sjaak Lucassen, bij ons in de buurt, met zijn nieuwe omgebouwde R1 met speciale aanhanger, Sjaak gaat weer een unieke Wereldreis maken, ik ben uitgenodigd om dat te aanschouwen, en een praatje met hem te maken, dat zijn leuke dingen voor de mensen.

We verwachten dan natuurlijk wel een uitgebreide reportage daarvan op dit forum....  ;)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

                                  Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss

                                  Nooit gedacht, maar toch gekregen.

Deze week 2 ICD controles gehad, alles zag er goed uit, vroeg aan de Cardioloog om een officieel bewijs van goedkeuring, om die aan het CBR te sturen, om weer te mogen rijden, normaal staat daar 2 maand voor minimaal, wat schetst mijn verbazing dat ik gisteren het goedkeuringsbewijs kreeg, gelijk met het CBR gebelt, en gevraagd of zij ook bereidt waren om groen licht te geven, en i.d.d. waren ze dat, uniek, daarna mijn verzekering gebelt, en ook zij vonden het geen enkel probleem, mijn buurman heeft vanmorgen voor mij een "eigenverklaring" opgehaalt bij het gemeente huis, en alles gaat vandaag richting het CBR, mijn weekend kan niet meer stuk, weg met de druppelladers, gaan met de Busa en TDM, weg met de sneeuw. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Dat is fantastisch nieuws Tonny!

Go for it!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Heel goed! Veel plezier  :yes6rs:

Joepie1958

doede gij wel verzichtig menneke :mrgreen:
Ja,ja ik weet 't, hoe gekker hoe ouder :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Joepie1958 op 09 december, 2012, 16:00:04
doede gij wel verzichtig menneke :mrgreen:
Ja,ja ik weet 't, hoe gekker hoe ouder :worship-cool:

Dat kumme goed, de cardioloog vroeg alleen om niet verder te gaan dan 12.000 t/pm in de zesde gang met de Busa, nou dat is toch redelijk :lol: :yes6rs: :behindsofa:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: Busaberke op 07 december, 2012, 09:15:31
Citaat van: Road Racing Tonnie op 06 december, 2012, 21:07:07
Zondag komt de zeer bekende wereldreiziger Sjaak Lucassen, bij ons in de buurt, met zijn nieuwe omgebouwde R1 met speciale aanhanger, Sjaak gaat weer een unieke Wereldreis maken, ik ben uitgenodigd om dat te aanschouwen, en een praatje met hem te maken, dat zijn leuke dingen voor de mensen.

We verwachten dan natuurlijk wel een uitgebreide reportage daarvan op dit forum....  ;)

Sjaak begint met zijn speciale R1 en aanhanger, die zowel op de weg als op het ijs als slede kan dienen, op een eilandje boven Alaska, hij gaat dat ca 1000 km over de Poolzee, en verder door Alaska Canada enz om te eindigen in Key West, een tocht van een 3 Maand, in zijn aanhanger heeft hij zo,n 300 liter aan benzine bij zich, daar hij in het hoge Noorden weinig of geen mogelijkheden heeft, zeker het eerste gedeelte niet.
De R1 heeft zeer speciale oldtimer banden uit Amerika, die hij in Duitsland van een speciaal profiel heeft voorzien, de voor en achtervork moesten daardoor verlengt worden, tevens voorzien van een giga groot achtertandwiel, daar topsnelheid van ondergeschikt belang is, maar wel een heel mooi koppel, en dat is belangrijk.
Sjaak denkt eind Jan te vertekken, en zal wederom de eerste zijn die een dergelijk monstertocht onderneemt.
Ik heb diep respect voor hem, en wens hem een heel goede reis toe.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Met een R1 over de poolzee trekken....  :shock:.
Je zou mensen toch voor minder tegen zichzelf in bescherming willen nemen.
Maar ik wens 'm veel succes (hij zal het nodig hebben) en hoop dat 'ie in het voorjaar niet zo stijf als een ijslollie onder de gesmolten sneeuw vandaan komt.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Toledo

Ik was bij de overhandiging van de R1 aan Sjaak . Deze heeft hij ontvangen uit handen van Moesje (eigenaar van Motorcenter Venlo ) Daar stonden ook z'n vorige motoren waar hij mee over de wereld is geweest . In de slee, onder zijn slaapplaats staan 24 jerrycans benzine รก 10 liter. Dus een sigaretje roken in z'n bed lijkt me niet zo'n goed idee  De ombouw van de slee is trouwens hier in Kessel gebeurt bij Polypla. De slee is bekleed met polycarbonaat platen, omdat deze wel tegen een stootje moet kunnen. Zijn ergste vrees is dan ook om pool beren tegen te komen. 
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

met alle respect ,

maar wat heeft dit met motorrijden te maken  :?
nogmaals, zal best een geschikte peer zijn en zal ook wel hard werken
ik vind 't allemaal maar een zot gedoe   

Desmo-devil

Met alle respect ?  R1 sjaak heeft meer kilometers op zijn motor gemaakt dan wij hier met zijn allen bij elkaar. Hij maakt motorreizen waar anderen ( en ook ik ) alleen maar van kunnen dromen. :worship-cool:
Heeft imo alles met motorrijden te maken.