Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Volgens mij zijn de meeste ongelukken niet te wijten aan defect materiaal of te zachte banden. Het zit hem er toch vaak in dat men overmoedig wordt na een paar kilometer en dat de koekblikkers ook niet zo goed opletten wat motoren betreft.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Stimmt, Er zijn nogal wat kuukes ongerweag. Blinde koekblikkers en posers met hesjes die geen bocht door komen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2014, 10:28:35
Stimmt, Er zijn nogal wat kuukes ongerweag. Blinde koekblikkers en posers met hesjes die geen bocht door komen.

:lol: Ik kwam de bocht niet door omdat ik geen benzine meer had, maar ik had geen hesje aan.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2014, 10:28:35
Stimmt, Er zijn nogal wat kuukes ongerweag. Blinde koekblikkers en posers met hesjes die geen bocht door komen.

Gistermorgen reed er zelfs al zo'n ezel in een stoffen broek gympen en blote onderrug over de snelweg
ik vond het in het leer zelfs nog een beetje frisjes  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

B-Witch

Eigenlijk hou ik niet van betutteling van overheidswege, maar het verplicht stellen van beschermende kleding zou best mogen van mij.
Als zo'n ezel op zijn gezicht gaat mogen wij met zijn allen meebetalen aan de behandelend  arts, hulpdiensten enz..
Dit soort randdebielen kunnen dus duidelijk niet nadenken over welke gevolgen hun dommigheid kan hebben.
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Ik dacht vandaag ook dat het een goed idee was om eens voor het eerst met de motor op pad te gaan. Dus vanmorgen om 7u met de motor naar het werk en het was toch eigenlijk zo koud als van te voren al verwacht.  :roll:
En dus kwam ik er onderweg achter dat de winterhandschoenen toch beter waren geweest in plaats van bevroren vingers in de zomerhandschoenen. En iets om de nek was ook niet verkeerd geweest.

Maar dadelijk als ik naar huis rij terwijl het buiten 18 graden is ben ik dat zo weer allemaal vergeten.  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

Ik ben niet alleen van een 2kleps boxer van BMW af
maar ook van Windows 7

ik zit aan de Apple  :mrgreen:

Joker

Midlife crisis ?  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 12 oktober, 2014, 19:31:03
Midlife crisis ?  :lol:

Nee, de peren waren op.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

heb wat nieuws gekocht
http://www.powerplus.net/7126/323770/klopboormachines/powx028-klopboormachine-1200w.aspx

gezien ik geen servicewagen meer heb god zij dank dus ook geen gereedschap voor thuis  :roll:
nu nog een TIG-lasapparaat ac/dc

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 13 oktober, 2014, 17:58:59
ac/dc

Is of was dat niet de een of andere popgroep ?
Dus muziek uit een lasapparaat.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon


Busaberke

Citaat van: QuattroFrits op 14 oktober, 2014, 16:38:36
Citaat van: @Nippon op 13 oktober, 2014, 17:58:59
ac/dc

Is of was dat niet de een of andere popgroep ?

"popgroep"  :shock:
ABBA was een popgroep!

cultuurbarbaar!  ;)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: Busaberke op 15 oktober, 2014, 09:59:16
cultuurbarbaar!  ;)

Dat ben ik al jaren.  :yes6rs:

Maar sorry, ik bedoelde eigenlijk herrieschoppers.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.