Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Stelletje alkoholikers hier, de een wil een tap in de muur, de ander uit een piano, en weer ene andere woont in de kroeg :twisted:  :rofl:

Ja en hij heb 3 tappen. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Stelletje alkoholikers hier, de een wil een tap in de muur, de ander uit een piano, en weer ene andere woont in de kroeg :twisted:  :rofl:

tis een mooie piano hoor :? heb um alleen gered van een fataal nekschot :!: dus wat is er mooier om je oude dag dan te slijten als tap bij mij onder de afkapping  :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Stelletje alkoholikers hier, de een wil een tap in de muur, de ander uit een piano, en weer ene andere woont in de kroeg :twisted:  :rofl:

tis een mooie piano hoor :? heb um alleen gered van een fataal nekschot :!: dus wat is er mooier om je oude dag dan te slijten als tap bij mij onder de afkapping  :idea:

Ach je moet toch wat als de vrouw de beertender uit huis wil houden... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gieskes

Is Dweesj gepromoveerd?? Hae lup get oranje aan geluif ich  :shock:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"Is Dweesj gepromoveerd?? Hae lup get oranje aan geluif ich  :shock:

testkees :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dacht al dat je fan was geworden van het Nederlands Elftal  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Zo net thuis van een lekker ritje met de motor :lol:
3 groetende motorrijders onderweg gezien en heeeel wat wouten te motor :shock:

Sta ik in Valkenburg bij ut stoplicht richting Gulpen, voor me een 45km wagentje dat een auto aan ruimte voor zich laat bij het stoplicht, dus ik ga ervoor staan, ik sta goed en wel komt er een motoragent de bocht om  8)

Ik kijk vervolgens rechts naast me, zit zo'n vent me starend aan te kijken, ik kijk terug, ik kijk naar zijn stoplicht dat op groen springt, ik kijk nog eens naar die man (die nog steeds niet doorhad dat het ondertussen al een half uur groen was) en ik wijs hem netjes op het groene licht :mrgreen: hij kijkt me nog ff aan, trekt op, bedankt me vriendelijk en toen waren we uitgekeken :rofl:
Toen werd het voor mij groen en niet lang derna kwam ik weer een motorvriend tegen :mrgreen:

Herr Tod

Rondom het MECC is het blauw van de mensen. Zal toch niets met de horeca beurs te maken hebben :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

onderschrift Gummi-Kuh;

CiteerDwars-liggers zijn nodig om het spoor recht te houden
8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Sirkwietjuh

Citaat van: "Herr Tod"Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D


Goed bezig Her Tod,............denk dat als je helemaal klaar bent je een zo goed als nieuw model hebt ontwikkeld voor Suzuki  :lol:  :P
Fuck the system !!!

DeWitte

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D


Goed bezig Her Tod,............denk dat als je helemaal klaar bent je een zo goed als nieuw model hebt ontwikkeld voor Suzuki  :lol:  :P

:stupid:

wel veel onderdelen van andere merken erop :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Kwestie dus van onderdelen per merk optellen, wie het meest bied voor Herr Tod's concept, mag um in produktie nemen :lol:

voor je het weet rijdt je Hondi Tod :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D


Goed bezig Her Tod,............denk dat als je helemaal klaar bent je een zo goed als nieuw model hebt ontwikkeld voor Suzuki  :lol:  :P

Eyuh.   Sirkwietjuh...

Wasda met dien Honda in uwen avatar?

Sirkwietjuh

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D


Goed bezig Her Tod,............denk dat als je helemaal klaar bent je een zo goed als nieuw model hebt ontwikkeld voor Suzuki  :lol:  :P

Eyuh.   Sirkwietjuh...

Wasda met dien Honda in uwen avatar?

Tja allee ik heb nen honda gekocht :oops:  :P

Repsol limited edition van 2004.
Ach ja ik wilde wat anders en wist niet goed wat maar daar is deze per slot van rekening uitgekomen  :wink:
Fuck the system !!!