Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

is da een blade??  :wink: alhoewel ik persoonlijk die kawa van je mooier vond 8) wat stuurt nou beter??? enne piccie's willen we zien :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D


Goed bezig Her Tod,............denk dat als je helemaal klaar bent je een zo goed als nieuw model hebt ontwikkeld voor Suzuki  :lol:  :P

Eyuh.   Sirkwietjuh...

Wasda met dien Honda in uwen avatar?

Tja allee ik heb nen honda gekocht :oops:  :P

Repsol limited edition van 2004.
Ach ja ik wilde wat anders en wist niet goed wat maar daar is deze per slot van rekening uitgekomen  :wink:

Is dat die van bij Rosa ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

En toen dacht meneer even een afkorting te nemen en toen dacht mijn achterwiel 'hey! laat ik eens rechts naast mn eigenaar gaan staan!' ja en dan lig je daar :cry:

De schade (wat ik tot nu toe ontdekt heb):

Scheur in de rechtermotordeksel, lekt olie
Spiegelbevestiging incl. spiegel afgebroken van de rempomp
Rempomp lichtelijk gepolijst
Chromen bling bling handle afgebroken
Stepplaat bij de achterrem ingescheurd en omgebogen
Stuurgewicht uit het stuur gevallen
Demper een beetje gepolijst met korrel asfalt

Ik heb nog een hoop opgevangen omdat ik stuur bewust niet had losgelaten waardoor mn been de motor geleidde. Richa maakt goede motorbroeken trouwens!

En zo kun je zonder remmen en olie lekkend voorzichtig naar huis rijden. Gelukkig was het niet meer ver. Nog een geluk is dat ik de rechter motordeksel reserve heb en nog een remhandle heb liggen. Helaas heb ik geen TIG lasapparaat anders kon ik alles weer aan elkaar maken, nu zal ik een week moeten wachten op een paar onderdelen. Genoeg geluld, ik ga aan het werk!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Pfff balen :!: Zelf toch geen schade opgelopen he? iIn ieder geval succes met het herstel.

B-Witch

Echt balen voor je Tod, hoop dat je zelf helemaal in orde bent.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ik ben nog jong, ik veer mee :mrgreen: Pas als ik 30 ben laat ik het stuur los :lol: Ben ff naar boven gelopen om mn boek er bij te halen. Met een beetje geluk heb ik een TIG lasser gecharterd die morgen de stukjes motor weer aan elkaar maakt. Dan is ie tenminste weer 100% motor en kan ik met een gerust hart wachten op de nieuwe onderdelen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Sirkwietjuh

Citaat van: "Herr Tod"En toen dacht meneer even een afkorting te nemen en toen dacht mijn achterwiel 'hey! laat ik eens rechts naast mn eigenaar gaan staan!' ja en dan lig je daar :cry:

De schade (wat ik tot nu toe ontdekt heb):

Scheur in de rechtermotordeksel, lekt olie
Spiegelbevestiging incl. spiegel afgebroken van de rempomp
Rempomp lichtelijk gepolijst
Chromen bling bling handle afgebroken
Stepplaat bij de achterrem ingescheurd en omgebogen
Stuurgewicht uit het stuur gevallen
Demper een beetje gepolijst met korrel asfalt

Ik heb nog een hoop opgevangen omdat ik stuur bewust niet had losgelaten waardoor mn been de motor geleidde. Richa maakt goede motorbroeken trouwens!

En zo kun je zonder remmen en olie lekkend voorzichtig naar huis rijden. Gelukkig was het niet meer ver. Nog een geluk is dat ik de rechter motordeksel reserve heb en nog een remhandle heb liggen. Helaas heb ik geen TIG lasapparaat anders kon ik alles weer aan elkaar maken, nu zal ik een week moeten wachten op een paar onderdelen. Genoeg geluld, ik ga aan het werk!

Damn klote om te lezen kerel, maar gelukkig heb jezelf niks en de rest is zoals je al zegt te repareren.
Fuck the system !!!

Sirkwietjuh

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"Deh da... een paar uurtjes geleden heb ik mn Hornet 600 koplamp op de Bandit gezet. Sneller gezegd (en al helemaal gedacht :roll:) dan gedaan maar het resultaat mag er zijn: licht !!!! Iedereen die nog met een enkele H4 lamp zit opgescheept weet niet wat die mist :shock: Super wat een licht uit dat apparaat komt, ik heb het ook zo gemaakt dat bij groot licht zowel klein als groot licht brandt (2 aparte lampen). Probleem is alleen dat het groot licht hooguit handig is voor een uil in de boom :? En de diode die er tussen zit steelt een hoop volts volgens mij. Morgen foto's en binnenkort versie 2 van het systeempje :D


Goed bezig Her Tod,............denk dat als je helemaal klaar bent je een zo goed als nieuw model hebt ontwikkeld voor Suzuki  :lol:  :P

Eyuh.   Sirkwietjuh...

Wasda met dien Honda in uwen avatar?

Tja allee ik heb nen honda gekocht :oops:  :P

Repsol limited edition van 2004.
Ach ja ik wilde wat anders en wist niet goed wat maar daar is deze per slot van rekening uitgekomen  :wink:

Is dat die van bij Rosa ?

Nee nee is niet van bij Rosa  :wink:
Fuck the system !!!

Mounty

Citaat van: "Herr Tod"En toen dacht meneer even een afkorting te nemen en toen dacht mijn achterwiel 'hey! laat ik eens rechts naast mn eigenaar gaan staan!' ja en dan lig je daar :cry:

De schade (wat ik tot nu toe ontdekt heb):

Scheur in de rechtermotordeksel, lekt olie
Spiegelbevestiging incl. spiegel afgebroken van de rempomp
Rempomp lichtelijk gepolijst
Chromen bling bling handle afgebroken
Stepplaat bij de achterrem ingescheurd en omgebogen
Stuurgewicht uit het stuur gevallen
Demper een beetje gepolijst met korrel asfalt

Ik heb nog een hoop opgevangen omdat ik stuur bewust niet had losgelaten waardoor mn been de motor geleidde. Richa maakt goede motorbroeken trouwens!

En zo kun je zonder remmen en olie lekkend voorzichtig naar huis rijden. Gelukkig was het niet meer ver. Nog een geluk is dat ik de rechter motordeksel reserve heb en nog een remhandle heb liggen. Helaas heb ik geen TIG lasapparaat anders kon ik alles weer aan elkaar maken, nu zal ik een week moeten wachten op een paar onderdelen. Genoeg geluld, ik ga aan het werk!


Hé! wat jammer van die schade, is nooit leuk. idd gelukkig dat je zelf niks hebt.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Ik ben nog jong, ik veer mee :mrgreen: Pas als ik 30 ben laat ik het stuur los :lol: Ben ff naar boven gelopen om mn boek er bij te halen. Met een beetje geluk heb ik een TIG lasser gecharterd die morgen de stukjes motor weer aan elkaar maakt. Dan is ie tenminste weer 100% motor en kan ik met een gerust hart wachten op de nieuwe onderdelen.


Jong wat ben je aan het doen  :evil:

Kom je morgen bij ons TIGen  :?:
Proud on the South  

Motzippaldy

Citaat van: "Sirkwietjuh"


Nee nee is niet van bij Rosa  :wink:




Motorhuis Geleen  :roll:



Gefeliciteerd met je nieuwe bike  :worship-cool:  :worship-cool: veel plezier en veilige km  :wink:


Devil niet vergeten :twisted:
Proud on the South  

Hakinnen

@ Herr Tod.  k*t voor je ...komt goed!

@ Sirk..goede keuze ..veel plezier ermee


;)

Herr Tod

Citaat van: "Motzippaldy"Jong wat ben je aan het doen  :evil:

Kom je morgen bij ons TIGen  :?:

Ja ik ben een sukkel.... dan heb ik alsnog een goed voornemen voor 2006: als ik een weg zie waar sneeuw ligt dan is het meteen rechtsomkeerd en via een andere weg rijden. Ik was vandaag een beetje overmoedig aangezien ik laatst ook veilig door het besneeuwde Vijlenerbos ben gekomen :roll:

TIGen heeft geen nut denk ik, het is allemaal gietaluminium.

Heb ondertussen een paar foto's in de ledengallerij gezet.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

He Q, lees het nu pas :shock: K*T voor je, gelukkig heb jezelf niets :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"

TIGen heeft geen nut denk ik, het is allemaal gietaluminium.

het KAN meestal wel, en als het niet te zwaar belast wordt, HOUDT het vaak ook nog!  :roll:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009