Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

ik wist ut, Ducati wordt gemaakt van lego :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

PatSpinner

Citaat van: "Dwars"ik wist ut, Ducati wordt gemaakt van lego :mrgreen:


Jij hebt toch vroeger ook graag met lego gespeeld en kon er geen genoeg van krijgen? :D
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

'God' moet rijbewijs inleveren
05 februari 2006, 10:13

READING (ANP) - Een Amerikaan die zichzelf God noemt en ook zo zijn handtekening zet, moet zijn rijbewijs inleveren als hij zijn eigen naam niet gebruikt. Het ministerie van Verkeer heeft de 40-jarige Paul Sewell opgedragen zich correct te identificeren.

Sewell gebruikt de bijnaam omdat hij als premiejager mensen achterhaalt die hun borgverplichting niet zijn nagekomen. Die roepen ,,Oh God'' als hij ze in de kraag grijpt, zei hij tegen de BBC. De Amerikaan heeft bezwaar gemaakt tegen de intrekking van zijn rijbewijs. Ook dat bezwaar heeft hij met 'God' ondertekend.
:shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Gisteren reed ik van het werk naar huis toen opeens de nokkenaskettingspanner de geest gaf. Een hoop kabaal uit het blok vooral onder 4000 toeren. Aangezien de motor gewoon goed liep en ik voor de rest niets voelde trillen ben ik voorzichtig naar huis gereden.

Vandaag nog eens gestart en geluisterd waar het geratel vandaan kwam, volgens mij de nokkenasketting. Spanner er uit gehaald en opengemaakt... jawel hoor, de veer was losgesprongen en er was een stukje afgebroken.

Na reparatie is het ratelen weg maar de spanner werkt niet zoals het moet dus laat ik de motor staan totdat ik morgen een nieuwe spanner heb.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

je hebt wel n pech met m de laatste tijd he  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

sjaja, ik kwam vrijdag terug van t werk, effe  op de parkeerplaats in wittem nog wat met de gs gaan spelen  :twisted:  peukje gekwalmd, en toen naar huis... dacht ik. Ik rij die parkeerplaats af, en opeens begint mn licht wazig te doen, dan alleen parkeerlicht, dan niks, dan weer gewoon. Het arm ding begint te lopen als n Gehaktmolen, ik denk WOOOOW, daar is wat mis he.
gestopt, ik zet hem vrij, boem, licht weer aan, starten alles goed, ik zet hem in de 1 rij tot aan de stoplichten, en weer hetzelfde verhaal.

Dus ik gestopt op t fietspad, zadel eraf, ik dacht dat misschien n kabel van de accu af was t lazeren ofzo, maarnee :?  ik zet hem weer op kontakt... start.. zet hem in de 1 en blam, alles weer weg. En toen dacht ik aan mn sidestand switch  :oops:

Toen ik het gs'je in mekaar had gezet, had mn ma  :evil:  n stuk van mn zijstandaard kwijtgemaakt, dus, had ik zolang die schakelaar afgeplakt zodat ik in ieder geval kon rijden... maar het duurde dus langer als gepland totdat ik dat ding gevonden had, zodoende.

gelukkig had ik tape bij me, heb ik die hoddel opnieuw afgeplakt, en ben naar huis gereden  :)


Gelukkig heb ik inmiddels t missing stukje gevonden, dus heb ik mn jiffy afgemaakt, en erop gezet. probleem is alleen... hij was/is niet stevig genoeg  :oops:   :oops: , hij bleef er mooi op staan, tot ik, misschien wel weer es te fanatiek, ging testen of ie wel stevig genoeg was en ik opeens krrk hoorde. Toen heb ik het testprocedé maar gestaakt, moet ik maar ene op ebay bestellen  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"had mn ma  :evil:  n stuk van mn zijstandaard kwijtgemaakt
:shock: zeker de wraak vanweg die onderdelen op het perzisch kleedje :rofl:

Citaat van: "WhomBom"Toen heb ik het testprocedé maar gestaakt,

:rofl: ik zeik in de box
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"sidestand switch  

Dat was ongeveer het eerste dat ik eraf flikkerde.
Ben trouwens nog nooit m'n standaart vergeten op te klappen voordat ik ging rijden... Compleet overbodige rotzooi dus.

Herr Tod

Erg handig als je bergaf wilt parkeren. Jiffy uit, motor stopt meteen, ff contact uitzetten en klaar :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Een Bandit 400 collega is laatst staande gehouden omdat hij 212 km/h reed waar hij 120 mocht. Hij kreeg een boete van 2500 Rand :shock: Ik ga verhuizen, want dat is nog geen 350 euro :lol: Zuid-Afrika :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: "Dwars":cry:  :cry: BZN stopt ermee :cry:

:rofl:

Das hun beste carriere move tot nu toe!  :mrgreen:


nee, flauwekul.. :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Kan ik best begrijpen dat die ermee stoppen,
Ziet ook niet zo strak uit, in de Tena pants, en met de rollator op de bühne :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars":cry:  :cry: BZN stopt ermee :cry:

:rofl:

wees maar gerust, er komt nog een afscheiddtoernee langs de Nederlandse theaters en feesttenten die, hou je vast, 1,5 jaar gaat duren :twisted: .

...en daarna waarschijnlijk nog een Reunion Tour tot in de lengte van dagen :guns: .

Lekker zakken vullen...(dat gesnuif moet toch ergens van betaald worden).
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window