Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Anaal ??  :shock:  :shock:

ow ALAAF :mrgreen: ja idd ALAAF
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Daar ik al 25 jaar m'n vrouw verwen  :angel:
dacht ik van laat ik m'n brik ook eens verwennen met een verse accu en heb de startmotor laten doorsmeren  :roll:



mag ook wel na 105.000 km :twisted:


Mhhhh....tis net m'n vrouw :rofl:

DeWitte

en nog ene om ut af te leren :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

we hadden trouwens de 1e prijs :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Preficiat, mer wieveul deege der eigelik mit aan der optoch? :angel:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Haha....hij is leuk bedacht.  :lol:  
Maar dat wisten we eigenlijk al, voor de flauwekul moeten we bij jou zijn en voor de serieuze zaken bij mevrouw Dwars  :wink:


Gefeliciteerd! Je staat er weer "smetteloos" op ....

AngelInMe

Sjoen Hub, feli  :thumbsup:

20 gasten op het forum, zeker carnavalisten die vergeten zijn om in te loggen  :?:

Ik ga maar weer eens carnavallen  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"
Ik ga maar weer eens carnavallen  :mrgreen:

Val dan aub niet te hard, dat doet pijn. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Citaat van: "QuattroFrits"

Val dan aub niet te hard, dat doet pijn. :rofl:

Jij was vroeg op zeker :?:

Najah heb der wel een blauwe plek aan overgehouden (van zaterdag..) :roll:

DeWitte

ik kwam net van Geleen af (ff vorkje gaan prikken) via de autoweg. Iig vanaf Heerlen is het glad en vanaf Simpelveld spekglad :? blij dat we thuis zijn, de auto wou elke kant op behalve de goeie. Zelfs de oprit op in 3x met een aanloop :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik was in valekeberg naar de lempkes optog goan kieke..i der sjnee..

noa hoes geglitschtjs..en aug de oprit in twiee kier motte numme..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

"Ich bin u kuuke mit ing kamera" :mrgreen:

:rofl: :rofl: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Hier ligt vanmorgen ook een flink pak sneeuw, dat wordt uitkijken met mijn cinqie... :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Lag vanmorgen inderdaad een behoorlijk pak sneeuw :shock: Maar de wegen waren goed begaanbaar. Wel rustig aan natuurlijk...
Heb zo netjes gereden dat er nog een pak op de motorkap en op het dak ligt :angel:

B-Witch

Nou ja goed begaanbaar, on zeven uur was het hier echt wel erg glibberig, heb ook heel rustig moeten rijden, maar toch nog een rotonde vanuit de andere richting bekeken :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.