Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"we hadden trouwens de 1e prijs :mrgreen:

zegt dat nou iets over het nivo van jullie "wagen" of dat van de anderen? :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Het is vandaag de dag van de doktersassistenten :D (ik heb ook gebak gekregen van de dokter :lol:)

@Nippon

Ik was vandaag voor het werk in Eys  :!:
nooit geweten dat daar huizen stonden :lol: altijd gedacht dat 't een kuil in de grond was waar 'n beek doorstroomde  :mrgreen:

DeWitte

werken hier  :?: geloof ik niet :? daar moet ik nog voor reizen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

bij de Lidl motorspul in de aanbieding :wink:

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060309.index

ja wat die rozen erbij doen, vraag ik me af :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"bij de Lidl motorspul in de aanbieding :wink:

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060309.index

ja wat die rozen erbij doen, vraag ik me af :?

met die prijzen zit je op .......... :?:  :wink:

B-Witch

of zou het bedoelt zijn om moeder de vrouw te paaien???? :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"of zou het bedoelt zijn om moeder de vrouw te paaien???? :twisted:


:rofl:  voor die prijzen maak ik d'r nog niet 'ns wakker :mrgreen:

Herr Tod

Yeah 8) Ik hen net mn systeem voor het licht aangepast en de billige diode vervangen door 2 relais direct op de accu. Ik wist niet wat ik zag toen ik op de rijksweg naar Wittem groot licht(en) opzette :shock: Daar kan Jehova zich een puntje (of twee) aan zuigen :twisted:

en ik kon bijna de ketel aanrennen omdat ik het licht 'ff' had getest in de garage :oops:

Ik heb de tekening af voor de bussen die ik nodig heb om de RGV 250 achterbrug te monteren dus binnenkort kan ik me daar een weekend aan geven. Met een beetje geluk heb ik binnen 2 weken ook alle onderdelen voor de voorvork (velg, remmerij etc.) bij elkaar :D Mijn handen jeuken al :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: "Dwars"ga um toch niet verkopen, je kind geef je toch ook niet weg aan de hoogste bieder. al is ut een debieltje :rofl:

Dat heb ik dus met mn brommer... :roll:

Khad er laatst nog es op gereden... wat n ding... niet van de plaats te branden, als ie eenmaal van zn plaats ís niet stop te krijgen, opeens érg klein, érg licht... maar toch mn bloedeigen debielke  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Vraag me af hoe iedereen zo aan je adres kan komen,
kreeg gisteren een uitnodiging voor een feestelijke opening van een Aprilia dealer in Kerkdriel  :shock:
Netjes briefje, en met naam (zelfs meisjes naam), dat ik daar welkom ben om es te gaan kijken en een proefrit met een nieuw model te maken.
Zou ik wel leuk vinden, maar om naar Kerkdriel te gaan daarvoor, dacht het niet. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Vraag me af hoe iedereen zo aan je adres kan komen,
kreeg gisteren een uitnodiging voor een feestelijke opening van een Aprilia dealer in Kerkdriel  :shock:
Netjes briefje, en met naam (zelfs meisjes naam), dat ik daar welkom ben om es te gaan kijken en een proefrit met een nieuw model te maken.
Zou ik wel leuk vinden, maar om naar Kerkdriel te gaan daarvoor, dacht het niet. :?

je rijdt toch suzuki..

aprillia = suzuki


althans in NL

staat je meisjes naam ook op het kenteken van je soes?

B-Witch

Staat idd ook op mijn meisjesnaam.

weer wat geleerd :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Ik heb vandaag ff lekker uitgewaait op de motor :lol: was een beetje frisjes maar verder een lekker ritje :D Laat het betere weer maar komen!

B-Witch

En het goede weer gaat komen, deze week nog niet, volgend weekend ook nog niet, maar half maart wordt het beter, met zon...en rond de 10 a12 graden.

en ow ja let maar op April wordt warm, mei redelijk en juni wat van alles. 8)

heb ik van http://www.donnerwetter.de/region/mittelfrist.hts?plz=52001

voordat iemand denkt dat ik een glazen bol heb. :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.