Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Zit ik hier gistermorgen te balen van het pokkeweer gaat mijn GSM ...
Alé, mijn ex rijmaatjes van motorfreaks aan de foon..

Eeeey Hakki..hoest ie?

Ja uh..wel goe.

Ah..wel ey , we zitten hier in San Marino op het teras aan de capucinno , het is hier zonnig en 18 graden, we hebben een 2006 GSX-R600 / 750 en ne Yoshi 1000 bij en we raggen dadelijk ff naar Imola om de rest van de dag op da circuit te gaan blazen.. suzuki betaald

Ah..das mooi voor jullie, hier is het pokkeweer..waarom bel je eigenlijk?


Nou uh..om jou te vertellen dat we hier in...



:evil:

GVD.....heb ik weer he...moest zonodig me met motorfietsveerkes gaan bezighouden en het freaksbaantje vaarwel zeggen..en nu vliegen die knakkers de halve wereld rond de persintro's af

:wink:  :wink:

Yeah...hakki will be back soon...on a Beemer :oops:  :wink:

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"hakki will be back soon...on a Beemer :oops:  :wink:

Sjeezus, Hakki ..............  :shock:

is de nood dan echt zó hoog ?
Dan kom de Busa maar eens halen (de prenten zij wél voor jouw rekening hè!)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"hakki will be back soon...on a Beemer :oops:  :wink:

Sjeezus, Hakki ..............  :shock:

is de nood dan echt zó hoog ?
Dan kom de Busa maar eens halen (de prenten zij wél voor jouw rekening hè!)

op dit moment zijn van die paardjes van die Busa er toch een paar verkouden he? :twisted:  die blijf ik nog dik voor met een afgetrapte Alfa :mrgreen: of heeft deze slechtvalk de "vogelgriep" ?? :rofl:

TESTCASE; zou het me ook met de 2cv lukken??  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"

suzuki betaald




Dus winnaars van vergelijking tests zijn van tevoren bekeend  :?
Proud on the South  

Karin

Haha....Motzi.

Klinkt inderdaad een beetje als "smeergeld"  :twisted:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"hakki will be back soon...on a Beemer :oops:  :wink:

Sjeezus, Hakki ..............  :shock:

is de nood dan echt zó hoog ?
Dan kom de Busa maar eens halen (de prenten zij wél voor jouw rekening hè!)

op dit moment zijn van die paardjes van die Busa er toch een paar verkouden he? :twisted:  die blijf ik nog dik voor met een afgetrapte Alfa :mrgreen: of heeft deze slechtvalk de "vogelgriep" ?? :rofl:

TESTCASE; zou het me ook met de 2cv lukken??  :lol:

pfffff .............

meneer gaat afgelopen zaterdag ff voor local hero spelen op een voor mij onbekende weg , die spekglad was vanwege het feit dat de smeltende sneeuw in de bochten over de weg stroomde.

Ondertussen moest hij (incl tegenliggers) zo hier en daar stevig in de ankers vanwege roekeloze inhaalpogingen.

Vervolgens probeert 'ie zichzelf te verheerlijken omdat ik gezien de omstandigheden het raadzaam vond wat meer afstand te bewaren.
Nou, je mag trots op jezelf zijn , Dwars!  :?

Ow ja ......... had ik al gemeld dat jij de Beemer geeneens van stal durfde te halen ? :mrgreen:

Die kaatst moet den bal verwachten
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Grote onzin BB  :!:

Maar om er hier verder op in te gaan weinig toegevoegde waarde: ik maakte maar een geintje :thatsgay: Ligt nogal gevoelig merk ik.  :arrow:

:wink:

testcase closed. PB me maar als je erover wilt bomen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Hakinnen"

suzuki betaald




Dus winnaars van vergelijking tests zijn van tevoren bekeend  :?

Yep..wist jij da niet? :D

die het meest betaald krijgt de beste recentie...hahaha..


Het maakt verder geen f*ck uit wie er betaald of welke motor er wint..als de heren testrijders maar lekker kunnen rijden en het liefst ook nog tickets, benzine, eten en drinken betaald krijgen..de motorrecentie..who gives a f*ck anyway..

Moet binnenkort met een beemerke een persintro doen..als BMW niet voor voldoende luxe zorgt kraak ik da hok tot aan de grond af in de recentie
:mrgreen:

come'on mario..wake up

Karin

Citaat van: "Hakinnen"Moet binnenkort met een beemerke een persintro doen..als BMW niet voor voldoende luxe zorgt kraak ik da hok tot aan de grond af in de recentie
:mrgreen:

come'on mario..wake up


Haha...en zo zou ik het ook doen  :twisted:  Wel leuk om bevestigd te krijgen....

B-Witch

Maar Hakki, wat als de luxe dan wel goed geregeld is??? :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Maar Hakki, wat als de luxe dan wel goed geregeld is??? :twisted:

Krijgen we weer een beemer in onze vriendenkring :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Maar Hakki, wat als de luxe dan wel goed geregeld is??? :twisted:

in dat geval ben ik genoodzaakt rekening te houden met de verzachtende omstandigheden en zal het oordeel milder zijn...

hahaha...

Ben maar aan 't geinen he..

als me iets niet bevalt dan schrijf ik dat,  heb es "hele volkstammen 1000cc firebladerijders" over me heen gekregen in reacties op een artikel omdat ik de 2004 fireblade verweet "voornamelijk gebrek aan rijsensatie te bieden en bovendien voor een 1000cc supersport (ivg met de andere japanse 1000cc's) bepaald saai en karakterloos te zijn".  de precieze woorden waren toen "je zult maar 15000 euro's  over de toonbank gooien om 172 pk's te kopen en daar vervolgens niets van merken als je gasgeeft"..

Ik bedoelde dat toen als positief en wilde er mee aangeven hoe goed de honda wel was in vermogensafgifte en stabiliteit van het rijwielgedeelte.
Het werd echter als negatief gelezen...hoe kon ik het immers in mijn kop halen om te durven schrijven dat een 1000er blade een saaie motor zou zijn..

supersport rijders willen blijkbaar het liefste lezen dat hun motor de spannenste , de gevaarlijkste en de snelste en sterkste is? Als je schrijft dat je "zeven kleuren stro.."in de broek had toen da kawahok van ne ZX10R wild met zijn kop begon te schudden in een hele snelle bocht vinden de meeste dat prachtig en beschouwen het als positieve kritiek...coole bak , zo'n ZX10R!  daar maak je nog es wat op mee..

Goed voor de verhalen voor in de kroeg ja..uiteindelijk willen ze eigenlijk allemaal het liefste die brave blade denk ik omdat die nu eenmaal het makkelijkste rijdt? (ik iig wel) het is blijkbaar alleen niet cool om te vertellen dat je toch beter af bent met die "brave"

weet het ook niet..heb maar ne Duc gekocht..geen massa's  pk''s meer, wel massa's rijbaar plezier.  De 2007 GSX-R1000 met 200+ pk?  i don't give a f*ck anymore :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"hakki will be back soon...on a Beemer :oops:  :wink:

Sjeezus, Hakki ..............  :shock:

is de nood dan echt zó hoog ?
Dan kom de Busa maar eens halen (de prenten zij wél voor jouw rekening hè!)

weet ik alles van..die prenten..

Kreeg es een envelop met een kaartje van Suzuki / Nimag.
Op de voorkant stond: "met complimenten / goed testverslag"
Aan de binnenzijde bevondt zich een factuur van een vette prent die ze maar alvast vooruit betaald hadden maar die ik wel per omgaande even terug moest betalen..hahaha..en zelf dokken he

DeWitte

Televies kieke op d'r pjoeter :lol:  klik

veural kanaal 35 is sjun of woar ut noe 53 ? :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke