Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Dwars"morgen heeft zich een gast uit eindhoven aangemeld om een proefrit op de Beemer te maken 8) prijs was ook in orde en de man kwam serieus over :arrow:

nou mijn vraag aan jullie; Hoe zouden jullie dat doen? borg vragen en het rijbewijs, autosleutels etc?? heb voorheen nooit zo'n dure brommert aan huis verkocht :? met de auto erachter aan??  :?:

Als je hem al aan huis verkoopt, zorg dan dat ie buiten staat en de 'koper' niet kan zien hoe die normaliter gestald is en wat je er nog meer hebt liggen.

Je zal snel genoeg merken wat voor een vlees je in de kuip hebt. De auto waar de koper in aan komt rijden is een goede graadmeter. Zou in ieder geval zijn sleutels of rijbewijs even vragen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Hele bedrag op tafel laten leggen, dan pas testrijden. Klaar.

Sleutels van de auto... Moet wel een dure auto zijn dan. En wie zegt dat je de originele sleutels in handen hebt? Vooraf bijbestellen is niet zo moeilijk... Nooit waterdicht dus imo.

Paspoort of rijbewijs... Ook daar is mee te frauderen, maar is al een stuk lastiger.

@Nippon

laat je vrouw achterop meerijden  :roll:









mss komt ze niet meer terug :rofl:

Karin

Ik zou idd zijn autosleutels vragen (als ie met een auto is) en een identiteitbewijs.

DeWitte

heb al een vrij ideale oplossing denk ik  :wink: ; ik leen van me zwager z'n 1100 Gs en kachel er achteraan :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Waarom ben je bang  :?  is toch Boeren Meest Wagen en wie wil dat ding stelen  :rofl:
Proud on the South  

DeWitte

help es ff :shock: valt deze nou in de categorie: motobabes of idiote creaties?? :?



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:roll: Doe maar idiote creaties, want de babes zijn niet goed genoeg te zien. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Dat ding doet me denken aan de familieschommel in de speeltuin... :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Een ding 6 meisjes  :shock:  Tarzan  :shutup:
Proud on the South  

DeWitte

koper was vanmiddag hiero; een uiterst beschaafde man met een Audi A3; ook leuk verteld bij de koffie en een lange proefrit gemaakt: hij deponeerde uit z'n eigen de sleutel van de A3 als borg; dus ik had.heb alle vertrouwen;

Ik op de GS1100 van me zwager en hij achter me aan; ziet er wel stoer uit bedacht ik toch wel een paar keer; indrukwekkende verschijning zo'n GSA met die lampenwinkel in je spiegels 8)

:wink: en hij (als Guzzi-man) nu helemaal into GSA  :yes6rs: iig hij vroeg bedenktijd en tijd om de financiëring rond te krijgen. We hebben 14 dagen afgesproken, wel zo netjes en zoniet tsja dan moet ik me maar voorlopig blijven behelpen :mrgreen:

wordt vervolgd dus............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

goed bezig herman  :thumbsup:

en dan? en GS12?  is zo'n moto morini Corsaro niks voor jou? (1200 V-twin, 140 paardjes)









ik vind hem persoonlijk extreem vet  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"140 paardjes

Wat moet ie daar nou mee met z´n opa-rijstijl  :?  :roll:
























































:mrgreen:  :wink:

WhomBom

over opscheppen aan t tankstation  :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

stelletje kuukes :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away