Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

trouwens de zomertijd is in: stel je profiel in op; GMT+2uur anders kom je steeds te laat :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Na die geweldige ervaring in Landgraaf :oops:
Nog ff de motor gepakt, lekker een stukje gestuurd door het heuvelland.
was gewoon heerlijk...
Dat het goeie weer maar gauw mag komen... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

tegen de tijd dat het bezoek weg was trokken de donkere wolkenm samen en begon het te regenen...is ie maar op stal gebleven en lekker bij de kachel het hout van SZG opgestookt.

Moregn weer een dag om te rijden, maar ze melden niet veel goeds van het weer..regen regen regen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Vanmiddag de Suzuki's verhuisd naar hun nieuwe onderkomen...
Nog ff en dan krijgen ze gezelschap van de vierwielers.
Mr. Suzuki had alles netjes opgeruimd, en toen viel me de werkelijke ruimte pas op toen de motors daar stonden. 8)




goede lokatie voor een feestje :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"goede lokatie voor een feestje :lol:

House-warming?  :twisted:
wanneer ?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Als het weer wat beter is... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"goede lokatie voor een feestje :lol:

House-warming?  :twisted:
wanneer ?  :wink:

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Het nieuwe onderkomen:





en diegene die een feestje wil, komt maar helpen met verhuizen :twisted:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"en diegene die een feestje wil, komt maar helpen met verhuizen :twisted:  :rofl:

kan je beter een verhuisbedrijf bellen :twisted: is stukken goedkoper :mrgreen:

edit: en die zijn verzekerd :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"en diegene die een feestje wil, komt maar helpen met verhuizen :twisted:  :rofl:

kan je beter een verhuisbedrijf bellen :twisted: is stukken goedkoper :mrgreen:

edit: en die zijn verzekerd :rofl:

Als jij ook alles uit je handen zou laten vallen, wil niet zeggen dat iedereen dat doet  :twisted:


en een verhuisbedrijf voor alles 500 meter te verhuizen, nee echt niet :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Iig Eddy Lemmens (KTM dealer in Eindhoven) heeft me vandaag gebeld en zorgt dat ik een Demo-bike van de 950SM ter beschikking krijg om een uitgebreide proefrit kan maken; :yes6rs:  ik wacht vol ongeduld op z'n belletje 8)

zal ik voor die bike vallen of niet?? ik twijfel heel erg :? de KTM 950 adventure beviel me allesbehalve :(  de SM heeft iig z'n looks al mee. Daarentegen de GS1200 bevalt me sowieso en heeft z'n looks niet echt mee (lelijk hok; mja dat dacht ik ook over de 1e de GS 1100 :? )

tsja een luxe probleem lijkt me zo??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Iig Eddy Lemmens (KTM dealer in Eindhoven) heeft me vandaag gebeld en zorgt dat ik een Demo-bike van de 950SM ter beschikking krijg om een uitgebreide proefrit kan maken; :yes6rs:  ik wacht vol ongeduld op z'n belletje 8)

zal ik voor die bike vallen of niet?? ik twijfel heel erg :? de KTM 950 adventure beviel me allesbehalve :(  de SM heeft iig z'n looks al mee. Daarentegen de GS1200 bevalt me sowieso en heeft z'n looks niet echt mee (lelijk hok; mja dat dacht ik ook over de 1e de GS 1100 :? )

tsja een luxe probleem lijkt me zo??

Laat je leiden door de beleving van het rijden met een motor, da's waar het om draait.
Looks zijn bijzaak, anders reed niemand een Busa of GSA, toch?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"Iig Eddy Lemmens (KTM dealer in Eindhoven) heeft me vandaag gebeld en zorgt dat ik een Demo-bike van de 950SM ter beschikking krijg om een uitgebreide proefrit kan maken; :yes6rs:  ik wacht vol ongeduld op z'n belletje 8)

zal ik voor die bike vallen of niet?? ik twijfel heel erg :? de KTM 950 adventure beviel me allesbehalve :(  de SM heeft iig z'n looks al mee. Daarentegen de GS1200 bevalt me sowieso en heeft z'n looks niet echt mee (lelijk hok; mja dat dacht ik ook over de 1e de GS 1100 :? )

tsja een luxe probleem lijkt me zo??

Laat je leiden door de beleving van het rijden met een motor, da's waar het om draait.
Looks zijn bijzaak, anders reed niemand een Busa of GSA, toch?

klopt  8)  er mee rijden een paar uur; dan weet je het pas :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Soes met neonverlichting....... :shock:  :shock:

zichtbaar ben je wel zo :lol:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Soes met neonverlichting....... :shock:  :shock:

zichtbaar ben je wel zo :lol: