Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Dat zit wel goed. Als je de achterband wilt zien mag je best langs komen, volledig op eigen risico :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Ruhig blut kinger :wink:  :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Dat zit wel goed. Als je de achterband wilt zien mag je best langs komen, volledig op eigen risico :wink:

Rondje vijlen?

DeWitte

Top secret. 1e piccie van Rossie F1 :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Top secret. 1e piccie van Rossie F1 :lol:

hij's leuk!  :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Citaat van: "Schmetzke"Rondje vijlen?

Nee liever boren of frezen...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Schmetzke"Rondje vijlen?

Nee liever boren of frezen...

Dat bedoel ik dus :lol:

DeWitte

jongens alsjeblief  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Hoe hou je de assistente (van de dokter...) bezig?

les 1: griepspuiten apart verpakken en grote kartonnen doosjes, zodat ze niet zo in de koelkast passen...

les 2: kom lekker veel te laat een herhalingsrecept vragen dat je perse nodig hebt, doe lekker dwars en EIS dat je het nu wil hebben

lukt dit niet?

les 3: ga herrie schoppen, zeg dat je de dokter NU wil spreken of zeg dat je anders wel naar de EHBO gaat (zodat je toch lekker je zin krijgt)

wordt vervolgd :roll:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"doe lekker dwars en EIS dat je het nu wil hebben

no, no wasn't me :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "AngelInMe"herhalingsrecept

:evil:
breek me de bek niet open over herhalingsrecepten ..............
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

gaat er nog iemand van hiero naar de BedrijvenKontactDagen in ut Mecc??
ikke ben er morgen (dins-) avond :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"gaat er nog iemand van hiero naar de BedrijvenKontactDagen in ut Mecc??
ikke ben er morgen (dins-) avond :wink:

ik wil wel gaan, ja maar m'n agenda is op dit moment nogal "variabel"  en van een aantal zaken afhankeljk war ik zelf geen invloed op heb :?

Van ? tot ? ben jij morgen in het Mecc ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"gaat er nog iemand van hiero naar de BedrijvenKontactDagen in ut Mecc??
ikke ben er morgen (dins-) avond :wink:

ik wil wel gaan, ja maar m'n agenda is op dit moment nogal "variabel"  en van een aantal zaken afhankeljk war ik zelf geen invloed op heb :?

Van ? tot ? ben jij morgen in het Mecc ?

morgen om 18:00uur vertrekken Piet en ikke hier en daarna de kroeg in om resultaten te bespreken :mrgreen: (ik heb nog 1 kaart als je um wilt?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"gaat er nog iemand van hiero naar de BedrijvenKontactDagen in ut Mecc??
ikke ben er morgen (dins-) avond :wink:

ik wil wel gaan, ja maar m'n agenda is op dit moment nogal "variabel"  en van een aantal zaken afhankeljk war ik zelf geen invloed op heb :?

Van ? tot ? ben jij morgen in het Mecc ?

morgen om 18:00uur vertrekken Piet en ikke hier en daarna de kroeg in om resultaten te bespreken :mrgreen: (ik heb nog 1 kaart als je um wilt?)

klote tijdstip  :evil:
als ik het redt, bel ik wel!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009