Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "karz"DAn blijft het gek dat je alleen op deze site kon

tsja, A Mystery :?
strange forces at work ofzo? :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

zit net op weeronline te kieke: Antalya (T) 26 graden :worship-cool:
zaterdag vertrekken wij om 11:00uur vanaf Eindhoven met eindbestemming Alanya :shutup:

8 daagjes zon tanken, boekje lezen, ijsjes eten, luieren, (stiekum) miepe-kieke, zandkastelen bouwen, kiddo-gooien (in ut zwembad) en nep-horloges uitzoeken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

De buurt zal er een stuk rustiger op worden :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

jaja :? zou je denken :mrgreen:

iig heb ik net hier op ut werk de  "Open Limburgse Kampioenschappen O&S eiertietsche 2006" gewonnen. :mrgreen: 1e prijs Wisselbeker en een fles wijn :rofl:

yep daar met dat soort flauwe zever houden wij ons hier bezig in de pauze :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Alleen in de pauze?  :rofl:





:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

:oops: Kijk je eens niet in de spiegel...

Ik haal de zoveelste file in bij de stoplichten op de Euregioweg, ik geef nog een flinke sjtreup gaaz zodat iedereen weet dat ik ook gearriveerd ben. Ik sta vrolijk vooraan en een seconde later staat er een motorwout naast me :lol: Gelukkig had ie goede zin.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

schweinpik  :wink:  
Vandaag op t circuitje was pas erg  :?   hele "race" club onderweg, zxr, gsxr, r1 cbr enz.  en dat maken ze zich ook nog wat breed in de bochten  :evil:

en wielrenners weer es overal... ik kwam met n "tuftuf" tempo van reijmerstok richting gulpen, fietsen weer twee van die sukkels naast mekaar, ik remmen, tuuten enz. en dan kijken ze es dom om  :guns:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"schweinpik  :wink:  
Vandaag op t circuitje was pas erg  :?   hele "race" club onderweg, zxr, gsxr, r1 cbr enz.  en dat maken ze zich ook nog wat breed in de bochten  :evil:


Aso's  :shutup:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Ich (vier) zunt voet. 11.00 vertrekt der vlieger vanoet Eindhoven :wink: Wunsch uch allenuj ing rustige weak :mrgreen: geneet der van zou ich zaage :rofl:

Es der gut rieje dut veurzichtig en maakt mich ging schtukker 8) mesjien tot volgende weak zondig i Mergroate :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Zaterdagmorgen ben ik nog ff naar Ciney (B) gereden.
Ik was lekker op tijd vertrokken en heb een lekker stukje kunnen sturen.
Normaal ga ik nooit op zaterdagmorgen, maar ik kan je vertellen dat het best aan te raden is.
Het aantal toeristen op de weg is dan nihil en de rest is bij de plaatselijke bouwmarkt zijn auto aan het volstouwen.

Zo heb ik nog ff een kleine 200km gereden, niet slecht op zaterdagmorgen !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Hehe, weer een zorg minder.
Gisteren hebben wij ons oude huis verkocht.
Zo valt een hele last van ons af
Zit dalijk toch net wat lekkerder op een terrasje.... :wink:
Nu kan ik eens gaan denken over de vakantie, misschien dan toch nog naar de zon dit jaar  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Hehe, weer een zorg minder.
Gisteren hebben wij ons oude huis verkocht.
Zo valt een hele last van ons af
Zit dalijk toch net wat lekkerder op een terrasje.... :wink:
Nu kan ik eens gaan denken over de vakantie, misschien dan toch nog naar de zon dit jaar  8)

heej, proficiat!
tevreden met de verkoopprijs?
hoe dan ook, het zal idd een hele zorg minder zijn !  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
heej, proficiat!
tevreden met de verkoopprijs?
hoe dan ook, het zal idd een hele zorg minder zijn !  :wink:

Ja we zijn tevreden met de prijs, zakken laten moet je altijd, dat calculeer je ook in.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Gefeliciteerd Nicole. Dat is goed nieuws. En nu dan maar bedenken wat je met het geld moet doen  :wink: