Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Zo, motors staan klaar, tas is gepakt...
morgen en overmorgen lekker in het Bergisches Land sturen... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

vlgs mij is iedereen koetsche behalve ikke :? Karin en Suzukigirl zelfs een weekendje weg, Hakinnen en Desmo-devil zitten op Assen :? Schmetzke is zich het licht uit de ogen aan ut gummen voor KTM :?

en ikke, ik heb de achterpui geschilderd :? geen meter gereden en morgen wss ook nie :shutup:


da's nie eerlijk, oh nee

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

tja Dwars..verschil moet er wezen...ik heb vandaag de tuin achterom afgesprietst met de hoge druk..een verbrande nek eraan overgehouden en te moe en te laat om nog te gaan rijden...

Morgen ga ik wel (heb toestemming van de baas.... :lol: ) als vrouwlief thuis komt van het werk vertrek ik..(16.30u) dus ik heb wel een beetje meer geluk...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Dat was nog eens lekker, een weekendje Duitsland in!
Enige grote nadeel van onze groep was dat er teveel slakken in mee reden. :evil:
Dus de snellen voorop en doorkoetsjen, en de langzamen naar achter.
Er rijdt wat op een motor, onvoorstelbaar!!
Ene met een R6 en ene met een Thunderace, dikke pk's onder de vot, maar niet kunnen rijden. :shock:
Een man reed met een Kawasaki choppert, veel respect voor hem hoor! iedere keer als wij dachten dat we hem zoek hadden gereden kwam hij weer doodleuk na een minuutje aangetuft. (om vervolgens heel lang te wachten op de slakken) :?
Maar toch nog heel lekker gereden, en zeker ook heerlijk gegeten :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"
Ene met een R6 en ene met een Thunderace, dikke pk's onder de vot, maar niet kunnen rijden. :shock:



Ach, die Yamaha slaken, ze maken overal problemen  :angel:
Proud on the South  

DeWitte

Nu  :!: vette File, thv. Ten-Eschen schijnt een motorrijder onderuit te zijn  gegaan op de autoweg:

Laten we er maar het beste van hopen :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "suzuki-girl"
Ene met een R6 en ene met een Thunderace, dikke pk's onder de vot, maar niet kunnen rijden. :shock:



Ach, die Yamaha slaken, ze maken overal problemen  :angel:

Haha .........
zo ging ik gisteren nog een ErZesser langs, die mij tussen Coo en Luik nog even krampachtig probeerde te volgen, maar helaas ...........  :twisted:

En die maagdelijke kneesliders hebben 'm ook niet geholpen!
Als je geen K-D kunt maken, haal ze er dan vanaf, doe ik ook!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Troost je Hub ik heb ook niet gereden van het weekend...
Mn auto gepoetst en in de was gezet.

Maar deze week ga ik dat inhalen :lol:

B-Witch

Ow bijna vergeten te vertellen, maar dat kan ik jullie niet onthouden, daar valt je de boks van oet, ga je niet geloven, maar ik was erbij en dus is het waar......... :yes6rs:

Van het weekend hadden we een meneer met een Marauder (of hoe heet zo'n ding?) mee rijden.
De goede man kon voor geen meter door de bochten komen.
s'avonds aangekomen bij het hotel verteld hij tegen een van de voorijders (die ook monteur is) zijn relaas.
De voorrijder denkt toch eens die banden kontroleren en ja hoor!!!
De goede man reed met 2 lege banden.
dus volgende dag naar het dichtbijzijnde tankstation bleek toen dat meneer in de voorband 0.8 bar had en in de achterband 0.9 :shock:  :shock:
Na een gesprekje met de kerel blijkt dat hij al een aantal jaar zijn banden niet had gecontroleerd, hij wist toch niet dat dat nodig was :shock:  :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Rijbewijs afnemen en voor een rijtje geraniums zetten.

Joepie1958

Welnee, banden oppompen tot ze knallen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Rijbewijs afnemen en voor een rijtje geraniums zetten.

Wil je aub de geraniums niet bederven :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"Rijbewijs afnemen en voor een rijtje geraniums zetten.

Je kunt hem beter achter de geraniums zetten, is ie tenminste van de straat af.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"De goede man reed met 2 lege banden.
dus volgende dag naar het dichtbijzijnde tankstation bleek toen dat meneer in de voorband 0.8 bar had en in de achterband 0.9 :shock:  :shock:
Na een gesprekje met de kerel blijkt dat hij al een aantal jaar zijn banden niet had gecontroleerd, hij wist toch niet dat dat nodig was :shock:  :shock:

Niet te geloven, hij mag blij zijn dat ie nog een bocht doorkwam  :shock:

Ik heb dit weekend heerlijk gereden en de bochten gaan alweer een tandje harder. Mijn nieuwe achterband is mooi afgesleten. Ruim 1200 km gereden.....alleen maar bochten.  En nu op naar de 1000-bochtenroutes van Hayaseelski.  :twisted:

B-Witch

Zo te lezen Karin heb jij je ook kunnen uitleven.
en ook genoeg km's gemaakt.  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.