Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

k*tcaravans altijd  :evil: de 1e die ik inhaal op de passen snij ik met liefde de vangrail in  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Een VF blok zuipt lang niet zo veel als een twinblok. Ik zou ook niet weten waarom dat meer onderhoud zou vergen als een 4 in lijn.

Ik rij een VF750 (zelfde blok als VFR alleen ietsjes teruggetuned) uit 1984 als pendelfiets, deze rijdt 1 op 16, kan met een nieuw blok alleen maar zuiniger zijn lijkt me.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"Als ze nou gewoon van de andere kant waren gekomen  :roll:

Als iedereen zo slim was als jou  :angel:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"k*tcaravans altijd  :evil: de 1e die ik inhaal op de passen snij ik met liefde de vangrail in  :guns:

Ik moet de eerste koffercrosser nog tegenkomen die mij de vangrail in krijgt...........  :twisted:  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Hmmm...hij laat zich gewoon op je vallen  :roll:  :wink:

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "AngelInMe"Als ze nou gewoon van de andere kant waren gekomen  :roll:

Als iedereen zo slim was als jou  :angel:

ja...  :lol:

AngelInMe

Feessie!!!!

moest ik ff kwijt :mrgreen:

Mounty

Citaat van: "AngelInMe"Feessie!!!!

moest ik ff kwijt :mrgreen:

en 23 geworden ? of zo ? :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Citaat van: "FZ_Ron"

en 23 geworden ? of zo ? :twisted:

Neej, als de kat van huis is....
En heb net een feestweekendje ingeluidt :lol: op school morgen na dan :mrgreen:

Karin

Citaat van: "AngelInMe"Feessie!!!!


Heel veel plezier. Een feestje is altijd leuk

Mounty

feestjes zijn altijd leuk..alleen als je er verplicht naar toe moet niet..

Zondag hep ik me eigen feestje...36 jaartjes word ik dan..pfff
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Dankje Karin, heel weekend feest :D vorige 2 weekenden ook eigenlijk...

Citaat van: "FZ_Ron"feestjes zijn altijd leuk..alleen als je er verplicht naar toe moet niet..

Zondag hep ik me eigen feestje...36 jaartjes word ik dan..pfff

36 pfffff en ook nog verplicht om derheen te gaan, das balen  :twisted: fijne verjaardag alvast ;)

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"feestjes zijn altijd leuk..alleen als je er verplicht naar toe moet niet..

Zondag hep ik me eigen feestje...36 jaartjes word ik dan..pfff

Ron, ik vind dat 36 jaar een mooie leeftijd is om eens alles van de positieve kant te bekijken...je kijkt te vaak naar de negatieve kant  :wink:

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"feestjes zijn altijd leuk..alleen als je er verplicht naar toe moet niet..

Zondag hep ik me eigen feestje...36 jaartjes word ik dan..pfff

:shock: Wat??? :shock:

:roll: Moeten wij verplicht naar jou feestje komen, of lees ik dat verkeerd?? :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009