Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

duurt maar tot 22.00uur :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Vandaag is het zover 8) we gaan vanavond de nieuwe motor van mn pa ophalen, honda cbr 600f (dus ik gaat alvast oefenen voor zwaar rbw :lol: )
misschien dat ik hem daarna zover krijg om zich hier even aan te melden en wat piccies van de bike ;)

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Vandaag is het zover 8) we gaan vanavond de nieuwe motor van mn pa ophalen, honda cbr 600f (dus ik gaat alvast oefenen voor zwaar rbw :lol: )
misschien dat ik hem daarna zover krijg om zich hier even aan te melden en wat piccies van de bike ;)

anders  post jij ze toch, ben wel benieuwd :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"Vandaag is het zover 8) we gaan vanavond de nieuwe motor van mn pa ophalen, honda cbr 600f (dus ik gaat alvast oefenen voor zwaar rbw :lol: )

anders  post jij ze toch, ben wel benieuwd :wink:

ja dat zal ik zeker doen (aangezien hij niet echt weet hoe zoiets werkt :roll:)

en je komt ook nog even kijken binnenkort he? of wij komen die kant op ;)

DeWitte

zo half 4, mooie tijd om met een grote boog naar huus te koetsche :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"zo half 4, mooie tijd om met een grote boog naar huus te koetsche :twisted:

weet je wat nog mooier is?

ik was vandaag voor de afwisseling es met de moto gaan werken.
Nu moest ik onverwachts 's middags ook nog een klant bezoeken, dus hoppa !! ............... op de Busa en lekker een uurtje "tussendoor"  gestuurd  8)

Ik denk dat ik es wat klanten in de Eifel en de Ardennen ga zoeken, ik bedoel: daar zullen ze toch ook wel wat speciaal machines kunnen gebruiken,..........toch?

Wellicht dat ik in het aankomende voorjaar met de aquisitie activiteiten ga starten, et name op zonnige maandagen. :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

we krijgen de groeten van Eddie; die is druk aan ut verhuizen naar Valkenburg en heeft dus ff geen internet; hij meld zich weer snel @MFL

nu wachten op die house-warming party :mrgreen:

DeWitte

MFL Admins werkplek  :yes6rs:

Herr Tod

Jij hebt geen smaak.... die lelijke PC kasten kunnen echt niet :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Jij hebt geen smaak.... die lelijke PC kasten kunnen echt niet :roll:

en jij leest niet :?

:wink:

Herr Tod

Nog op zoek naar een MFL mobiel? ... heb wat leuks gevonden op eBay.

700.000 op de klok, voor een kleine 35.000 is die verkocht :P
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Nog op zoek naar een MFL mobiel? ... heb wat leuks gevonden op eBay.

700.000 op de klok, voor een kleine 35.000 is die verkocht :P

ach,
een DAF XF doet makkelijk een miljoen KM, dus we kunnen nog ff vooruit, en de belettering is i.i.g. ook goed!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"de belettering is i.i.g. ook goed!  :twisted:

Schäfer :shock: als in Schapen?? :rofl:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"de belettering is i.i.g. ook goed!  :twisted:

Schäfer :shock: als in Schapen?? :rofl:

jaja,
ik vind het ook lullig voor jou dat er echt niemand BMW op een serieuze race-truck plakt  ...........  :nana9oi:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Proud on the South