Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "karz"
Urine verdampt net zoals water, dus het is zinloos om het op te ruimen, en nog zinlozer om je erover op te winden.

Ja en weet je hoelang het duurt eer water verdampt op kamertemperatuur op de wcbril? juist, zinloos dus...

Jip zinloos, tenzij je je ongeduldig bent in combinatie met smetvrees, dan zal het compulsief bevredigd moeten worden om door te kunnen gaan met je dag.
Mijn advies, ga eens een maandje (of een weekend)  in een ghanees dorpje wonen en kijk dan nog eens naar de staat van jouw sanitair

Zinloze discussie dit AIM, het zijn en blijven mannen... :twisted:
Wat onze moeders al niet lukte zal ons ook niet gaan lukken, daar zijn ze veel te stijfkoppig voor :lol:

En ik kan het weten, ik heb er hier 3 van dat soort :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citeer
Politie zoekt eigenaar vingertopje
Uitgegeven: 28 juni 2006 13:18
Laatst gewijzigd: 28 juni 2006 13:18

ALMERE - De politie zoekt naar de eigenaar van een vingertopje. Bewoners van de Ommelandvaart in Almere zagen het stukje vinger dinsdagavond voor hun voordeur liggen. Het gaat vermoedelijk om het topje van een pink. Dat maakte een politiewoordvoerder woensdag bekend.

Direct na de vondst is er een politiehelikopter ingezet om de omgeving af te zoeken naar sporen van een misdrijf. Zulke aanwijzingen zijn niet gevonden. Ook nam de politie contact op met ziekenhuizen en doktersposten om te controleren of daar meldingen van ongelukjes met vingers waren binnengekomen. Daarvan is nog niets bekend.

Bron: nu.nl

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "karz"
Urine verdampt net zoals water, dus het is zinloos om het op te ruimen, en nog zinlozer om je erover op te winden.

Ja en weet je hoelang het duurt eer water verdampt op kamertemperatuur op de wcbril? juist, zinloos dus...

Jip zinloos, tenzij je je ongeduldig bent in combinatie met smetvrees, dan zal het compulsief bevredigd moeten worden om door te kunnen gaan met je dag.
Mijn advies, ga eens een maandje (of een weekend)  in een ghanees dorpje wonen en kijk dan nog eens naar de staat van jouw sanitair

Zinloze discussie dit AIM, het zijn en blijven mannen... :twisted:
Wat onze moeders al niet lukte zal ons ook niet gaan lukken, daar zijn ze veel te stijfkoppig voor :lol:

En ik kan het weten, ik heb er hier 3 van dat soort :?

yep  :yes6rs: wij blijven op de bril en vooral naast de pot piesen :mrgreen: net zoals vrouwen erover blijven zeiken :roll: (hoop dat deze niet te moeilijk is) :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Penneke

Citaat van: "suzuki-girl"
En ik kan het weten, ik heb er hier 3 van dat soort :?

Helemaal nieuw hier en ik maak me beslist in 1 keer ontzettend onbemind onder het vrouwelijk schoon hier op de site. Maar als we over "SOORT" gaan praten ken ik er ook nog wel een.

Ik heb namelijk 4 exemplaren van het "andere" soort. Ik kan je vertellen lieve meid, dat als plasdruppels op een WC bril je enige probleem met "ons" soort is, je echt negens over hoeft te klagen hoor..... :lol:

Ik weet niet of je wel eens een huishouden met 4 meiden van dichbij hebt gezien?  Dan praat je echt niet meer over dat druppeltje..... :thatsgay:

karz

Jullie vrouwen winnen zowiezo terrein,

Vroeger was het:

heren doe a.u.b. de bril omhoog, dames zitten ook graag droog

Tegenwoordig krijg ik al gemekker als de bril nog omhoog staat. :shock:

Vroegah, zeikte we gewoon over bril en al heen !!
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "Penneke"
Citaat van: "suzuki-girl"
En ik kan het weten, ik heb er hier 3 van dat soort :?

Helemaal nieuw hier en ik maak me beslist in 1 keer ontzettend onbemind onder het vrouwelijk schoon hier op de site. Maar als we over "SOORT" gaan praten ken ik er ook nog wel een.

Ik heb namelijk 4 exemplaren van het "andere" soort. Ik kan je vertellen lieve meid, dat als plasdruppels op een WC bril je enige probleem met "ons" soort is, je echt negens over hoeft te klagen hoor..... :lol:

Ik weet niet of je wel eens een huishouden met 4 meiden van dichbij hebt gezien?  Dan praat je echt niet meer over dat druppeltje..... :thatsgay:

Bij mij maak je je niet gauw onbemind, wie kaatst moet immers de bal verwachten :wink:

Maak me niet gauw ergens druk om, dat past geheel niet in mijn levensstijl.
Ik heb zelfs geen problemen met het mannelijke soort, integendeel, ik kan er doorgaans zeer goed mee uit de voeten  :yes6rs:

En een gezin met 4 meiden, ik heb het met je te doen hoor...ik weet hoe vrouwen kunnen zijn :angel:

Denk dat je hier wel iets verkeerd inschat lief penneke, hier wordt af en toe een stuk slap geouwhoerd, moet je niet altijd serieus nemen :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

:stupid:

@ Karz: heb je het nu toch wel over heeeeel vroeger neem ik aan :roll: en het was geen druppeltje maar een hele plas.

Mounty

kijk maar eens op een openbare toilet..gadver...vind ik nog te vies om te blijven staan, al helamaal niet op gaan zitten. Hou ut meestal wel op tot betere gelegenheden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

wat een gezeik :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"wat een gezeik :mrgreen:

:stupid:

Zeg dat :roll: :rofl:

Zo nog een halve dag werken (en een examen) en ik heb vakantie :D

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"wat een gezeik :mrgreen:

:stupid:

Zeg dat :roll: :rofl:

Zo nog een halve dag werken (en een examen) en ik heb vakantie :D

Nog 3 weken.. :cry:  :cry:  :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

CiteerKabinet-Balkenende II gevallen

Uitgegeven: 29 juni 2006 20:47
Laatst gewijzigd: 29 juni 2006 21:56

DEN HAAG - Het kabinet is gevallen. Premier Jan Peter Balkenende kondigde donderdagavond aan dat na het aftreden van de D66-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst, Alexander Pechtold en Medy van der Laan alle kabinetsleden hun portefeuilles ter beschikking stellen. Balkenende dient vrijdag officieel het ontslag in van zijn kabinet bij koningin Beatrix.

De koningin zal daarna consultatierondes beginnen. Ook zullen de voorbereidingen voor nieuwe verkiezingen ter hand genomen worden, aldus Balkenende. In theorie zijn er diverse mogelijkheden. Zo kunnen er nieuwe verkiezingen uitgeschreven worden. Bij een demissionair kabinet, dat geen nieuw beleid meer mag voeren, moeten die op zijn vroegst na 40 en op zijn laatst na 83 dagen plaatsvinden. De koningin kan ook Balkenende vragen een 'rompkabinet' te vormen, dat missionair kan regeren tot aan de vervroegde verkiezingen. Ook het benoemen van een informateur die een lijmpoging onderneemt, hoort tot de mogelijkheden, maar dat ligt in de huidige situatie niet echt voor de hand.


Crisis

De val van het tweede kabinet-Balkenende is het gevolg van twee dagen crisis die begonnen met het debat over de nationaliteit van het voormalige VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. VVD-minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken kwam ernstig in de problemen toen de D66-fractie samen met de oppositie haar aftreden eiste. Verdonk weigerde op te stappen, waarna D66 het vertrouwen in het kabinet opzegde.

Toen Pechtold, Brinkhorst en Medy Van der Laan hun ontslag aanboden, concludeerde Balkenende dat hij niet anders kon dan zich bij de koningin te melden om de portefeuille van de overige bewindslieden ter beschikking te stellen. Pechtold, Brinkhorst en Van der Laan zijn nu definitief weg, de rest van het kabinet zal de komende tijd demissionair zijn.

Verantwoordelijkheid

Brinkhorst had even daarvoor in de Kamer gezegd dat de D66-bewindslieden niet langer verantwoordelijkheid konden dragen voor het beleid van minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken. Brinkhorst volgde daarmee de lijn van D66-fractievoorzitter Lousewies van der Laan.

Bron nu.nl  

:? mja nieuwe verkiezingen en dan weer wat??? potverteren door links :? of een  
:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ja geweldig, weer verkiezingen, op welke leugenaars die ons gouden bergen beloven stemmen we deze keer :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Met dank aan een flutpartijtje dat al lang opgedoekt had moeten zijn en een zjmaal trut die alleen maar problemen heeft veroorzaakt :evil:

Eens andersom gedacht, valt D66 als het kabinet het vertrouwen in dat partijtje opzegt? Meteen doen zou ik zeggen :roll:

CiteerPechtold, Brinkhorst en Van der Laan zijn nu definitief weg

Was het maar zo, cremeren en wegpissen die handel. Ik pis persoonlijk op Lousewies :guns:

Dan de vraag op wie moet je stemmen... volgens mij blijft alleen Wilders over want die heeft nog niets gedaan dus kun je hem ook niets kwalijk nemen. Mocht het fout gaan valt dat kabinet toch binnen no-time :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Vandaag in 23 minuten op het werk met de brommert :D (1 stoplicht maar tegen gehad en toen was ik der bijna :roll:) bij de Geusselt liep het relax 8) en ik hoef niet eens te werken :?
Zometeen natuurlijk binnendoor terug :D met een omweggetje :lol: en daarna voorlopig voor de laatste keer naar Utrecht :roll: