Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Bij deze wil ik dus nog even reageren op de reactie van Mr. Dwars in het topic: V&A: pockedbike, geen japanse zwik

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "BoxerQ"voor 300€ kun je 'm zelf niet maken  :!:

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:

Dat "zelf maken" is nou juist het mooie ervan  :roll:

BMW rijders  :thatsgay:  :shutup:  :shutup:  :shutup:  :shutup:

Wederom dank voor je "waardevolle" bijdrage :roll: Dwars moet daarom ffkes reageren waarde Schmetz: dat zelf maken zoals BB kunnen maar weinige goden, waaronder ik BB dan wel schaar.  :worship-cool:

tis heel wat anders dan brommers in elkaar schroeven met onderdelen uit ut rek of uit E-bay. daarbij heb je ook nog een partij machines en gereedschappen nodig waar maar weinigen thuis over beschikken en dan heeft BoXerQ gelijk. dan is 300 pleuro geen bedrag :!: en dat heeft nix met Beemers of hun rijders te maken.  :wink:

estebleef niet iemands aanbod hiero volzeveren. Daarvoor hadden we het ouw-wieverhok :wink:

Je volgt het niet helemaal he (of je wil het niet)

Citaat van: "BoxerQ"nix voor busaberké  :shock:


voor 300€ kun je 'm zelf niet maken  :!:

Waarmee BQ wil zeggen dat BB beter zo'n ding kan kopen als er zelf een te bouwen. Dat is dus compleet onozel (zie mijn voorgaande reactie)

En

Citaat van: "Schmetzke"
BMW rijders  :thatsgay:  :shutup:  :shutup:  :shutup:  :shutup:

Was alleen maar bedoeld om jou op de kast te krijgen, en dat is me weer mooi gelukt  :nana9oi:  :thumbsup:

B-Witch

Krijg ik weer een idee, moet ik dat ook meteen ten uitvoer brengen.
(ben een vrouw he) :twisted:
Vrijdag krijgt Mr.Suzuki vakantie, ik moet nog een weekje, maar toch.
Lijkt het mij leuk om bij wijze van surprise een dag of 2 met hem er tussen uit te knijpen met de motor.  8)
gewoon zo smorgens rond 9 uur opstaan, terwijl ik de motoren al klaar heb staan met bagage..want dat kan ik savonds doen hij heeft korte nachtdienst tot ong 2 uur) en dan zeggen doe je motorkleren aan we gaan :wink:
Dus ff vriendin gepolst, neemt zij mijn kids mee naar het kindervakantiewerk, en blijft dan met de hare erbij hier slapen... :yes6rs:
Dus, paps en mams een weekendje lekker met zijn tweetjes, de kids ammuseren zich, en mijn vriendin, kan hier lekker luieren. :wink:

Maar nu...waar naar toe?
Iemand een leuke suggestie :?:
Ik wil niet te gek ver gaan, leuke route rijden, en in een leuk hotelletje/ pension overnachten.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"

Maar nu...waar naar toe?  Naar jouw huis  :shock:
Iemand een leuke suggestie :?: Jouw vriendin vermaken  8)
Zij wil niet te gek ver gaan  :?  leuke route rijden  :yes6rs: .



:shutup:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Was alleen maar bedoeld om jou op de kast te krijgen, en dat is me weer mooi gelukt  :nana9oi:  :thumbsup:

du sjtom kuuke :? jij mij op de kast krijgen? moet jij eerst je bammetjes goed opeten en ophouden met aan je ventieltje te trekken :mrgreen: jij rukt je nl. alleen maar duller :rofl:

jaja ik ook van jou :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


DeWitte

dames, heren, wij vertrekken vannacht om 5 uur ri Italia 8) tot over een dag of weet ik veel :wink: ga jij ook nog weg? , have a safe trip :wink:

als ik een internet aansluiting vind en ff tijd vind; kom ik wel eens ff kieke hiero :twisted:

geen herrie maken he? Ja pap
:rofl:

doei :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Veel plezier Dwars,
Enne maak die 2 dames niet helemaal gek :mrgreen:


en herrie maken we niet zonder jou.... :angel:












nog ff wachten allemaal, hij is bijna weg :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"dames, heren, wij vertrekken vannacht om 5 uur ri Italia 8) tot over een dag of weet ik veel :wink: ga jij ook nog weg? , have a safe trip :wink:

als ik een internet aansluiting vind en ff tijd vind; kom ik wel eens ff kieke hiero :twisted:

geen herrie maken he? Ja pap
:rofl:

doei :wink:

Ik mis je nu al

Doei

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"
Ik mis je nu al

Doei

:rofl:

adie wa!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"
Maar nu...waar naar toe?
Iemand een leuke suggestie :?:
Ik wil niet te gek ver gaan, leuke route rijden, en in een leuk hotelletje/ pension overnachten.

Je zou naar de omgeving van Cochem (D) kunnen gaan.
Niet te ver, niet te duur, je kunt er in een paar uurtjes binnendoor naar toe rijden, goede wegen, mooie omgeving , de Moezel, lekker eten en drinken.........

Er zijn daar veel "motor hotels"
Ik heb ergens nog een adres waar wij enkele jaren geleden geweest zijn.
Laat maar ff wat weten als je het hebben wilt, dan duik ik ff in de archieven.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Kijk maar eens of je dat adresje kan opduikelen...
cochem ben ik wel al vaker geweest, maar is en blijft leuk rijden daar :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

d'r Blieje

@suzuki-girl

CiteerMaar nu...waar naar toe?
Iemand een leuke suggestie  
Ik wil niet te gek ver gaan, leuke route rijden, en in een leuk hotelletje/ pension overnachten.

Motorhotel Daytona in Dasburg

Een gezellig, heel eenvoudig motorhotel, lekker vooraan in Luxemburg...
Je kunt tochten door de SchneeEifel maken of door Luxemburg

//www.daytonadasburg.com
Blieve lache...8)

B-Witch

thanx...idd leuke omgeving daar. en het grote voordeel van Luxemburg: mooi asfalt waar weinig verkeer is, en je mag 110 buiten de bebouwde kom 8)

Maar ff change of plans helaas, zal moeten schuiven, iig zeker een week..
Heb last van een tennisarm, en aangezien ik veel te veel heb (over)gewerkt, speelt dat nu weer heel erg op :cry:
Maandag maar weer een spuit erin laten zetten, dan een paar dagen rust, moet het volgend weekend wel lukken (of gewoon in mijn vakantie) :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

d'r Blieje

Auw!

CiteerMaandag maar weer een spuit erin laten zetten

Ik hoop dat 't dan weer snel over is....
Je moet in de vakantie toch zeker motor kunnen rijden  :D

Sterkte!
Blieve lache...8)

Herr Tod

Even wegdromen...



:cum:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: