Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Die kreeg ik ook

Citaat van: "Hubke GSM"Zeker rustig op mfl? Be afraid.... I wil be back.... Gr dwars

:rofl:  :rofl:  :rofl:

karz

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll:

maar wel een A-rijbewijs toch ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

CiteerJa en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb
Maak geine zeik, blief mer geweun hie!!!!! :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Joepie1958"
CiteerJa en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb
Maak geine zeik, blief mer geweun hie!!!!! :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:

:stupid: Net of het hier al overloopt van de dames :roll:
en motorloos ben je niet helemaal, je hebt die van Pa toch :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "Karz"maar wel een A-rijbewijs toch ?

Ja binnenkort zelfs onbeperkt :lol:

Citaat van: "Joepie1958"
Maak geine zeik, blief mer geweun hie!!!!! :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:

Woar auch un grepke  :nana9oi:

Citaat van: "suzuki-girl"

:stupid: Net of het hier al overloopt van de dames :roll:
en motorloos ben je niet helemaal, je hebt die van Pa toch :twisted:

Ja we zijn behoorlijk in de minderheid :roll: En die van mn pa mag ik wel eens "lenen" :mrgreen:

Herr Tod

Ik kan mn derde streepje op het "vogel scorebord" zetten :shock: Het begon met een mus, daarna een vleermuis en zonet op weg naar huis knalde een duif tegen mn hand... zware beesten met heel veel veren :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Ik kan mn derde streepje op het "vogel scorebord" zetten :shock: Het begon met een mus, daarna een vleermuis en zonet op weg naar huis knalde een duif tegen mn hand... zware beesten met heel veel veren :lol:

Je moet je handen aan het stuur houden en niet naar die beesten slaan. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll:

ben jij vd pot gerukt  :shock: hier blijven :wink: yep ben back


:twisted:  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll:

ben jij vd pot gerukt  :shock: hier blijven :wink: yep ben back


:twisted:  :twisted:


waaaaaaahaaaaaaaa ow neej he, wast net lekker rustig hier...... zal je meemaken ga ik dalik lekker rustig sturen kom je die kleine bolle weer tegen zonder uitlaat  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke


Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll:

ben jij vd pot gerukt  :shock: hier blijven :wink: yep ben back


:twisted:  :twisted:


waaaaaaahaaaaaaaa ow neej he, wast net lekker rustig hier...... zal je meemaken ga ik dalik lekker rustig sturen kom je die kleine bolle weer tegen zonder uitlaat  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

En het wordt steeds erger!
over een 1,5 week ben ik ook weer terug  :twisted:
Groeten uit een bloedheet Italie!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll:

ben jij vd pot gerukt  :shock: hier blijven :wink: yep ben back


:twisted:  :twisted:


waaaaaaahaaaaaaaa ow neej he, wast net lekker rustig hier...... zal je meemaken ga ik dalik lekker rustig sturen kom je die kleine bolle weer tegen zonder uitlaat  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

En het wordt steeds erger!
over een 1,5 week ben ik ook weer terug  :twisted:
Groeten uit een bloedheet Italie!

hebben we dat ook nog!! kreeg net telefoon en vanmiddag ist veilig op de weg, tenminste begreep dat de een of andere zn GS maar 1PK meer had :mrgreen: rest magtie zelf vertellen.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

1PK ? Heeft ie ooit meer gehad dan?  :rofl:

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll:

ben jij vd pot gerukt  :shock: hier blijven :wink: yep ben back


:twisted:  :twisted:

ben niet van de pot gerukt... welkom terug Hub ;)

Gieskes

Nog 3 uurkes en het zwarte koekblik vertrekt volle gaas richting Italie!!!! :nana9oi:

Hopelijk hebben de andere MFLers die daar geweest zijn de afgelopen weken niet een al te slechte indruk achter gelaten  :mrgreen:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R