Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "Gieskes"Nog 3 uurkes en het zwarte koekblik vertrekt volle gaas richting Italie!!!! :nana9oi:

Hopelijk hebben de andere MFLers die daar geweest zijn de afgelopen weken niet een al te slechte indruk achter gelaten  :mrgreen:

:rofl: Fijne vakantie ;)

Schmetzke

Idd, fijne vakantie  :thumbsup:

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"Nog 3 uurkes en het zwarte koekblik vertrekt volle gaas richting Italie!!!! :nana9oi:

Hopelijk hebben de andere MFLers die daar geweest zijn de afgelopen weken niet een al te slechte indruk achter gelaten  :mrgreen:

je kent toch wel zeker de tactiek van de verschroeide aarde :twisted:

:wink: have Fun
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

bah, bah, iedereen naar Italia....en ikke thuis dit jaar :cry:
maar ja ik kan niet alles hebben, nieuw huis, nieuwe motor, volgend jaar beter :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"bah, bah, iedereen naar Italia....en ikke thuis dit jaar :cry:
maar ja ik kan niet alles hebben, nieuw huis, nieuwe motor, volgend jaar beter :!:

Je kunt inderdaad niet alles hebben (je hebt al genoeg  :twisted: ) en ik heb bijna niks :rofl:

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"bah, bah, iedereen naar Italia....en ikke thuis dit jaar :cry:
maar ja ik kan niet alles hebben, nieuw huis, nieuwe motor, volgend jaar beter :!:

:P Ik heb heel veel, ook vakantie, maar ik ga echt niet weg. :P

:twisted: Ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit. :twisted:

:roll: Maaaaar, smaken verschillen en voor mij hoeft het hele weggaan echt niet, kan ook zo een hele fijne vakantie hebben. :roll:

8) Voor iedereen die wel weg gaat, een hele fijne vakantie met veel goed weer gewenst. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

:shock: in Heerlen (mesdagstraat in meezenbroek) hebben ze iemand een BOM in de hut gegooid :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Raaz

Citaat van: "Dwars":shock: in Heerlen (mesdagstraat in meezenbroek) hebben ze iemand een BOM in de hut gegooid :shock:

Dan mot ie ook maar betalen voor zijn sos.  8)

Hakinnen

hahaha...die koekblikavatars..van broeder sjeelski en den dwars..

:wink:

WhomBom

Citaat van: "Dwars":shock: in Heerlen (mesdagstraat in meezenbroek) hebben ze iemand een BOM in de hut gegooid :shock:

en ik ken de gast waarvan de voordeur opeens boem zei  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Dwars":shock: in Heerlen (mesdagstraat in meezenbroek) hebben ze iemand een BOM in de hut gegooid :shock:

en ik ken de gast waarvan de voordeur opeens boem zei  :roll:


:shock: Dus jij weet hier meer van. :shock: (grapje :wink: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Je zou nu maar vakantie hebben met dit weer :rofl:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"hahaha...die koekblikavatars..van broeder sjeelski en den dwars..

:wink:

koekje drbij???? :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

nieuwe dienstschoenen voor de pliessie :rofl: tsja als je als horken gedraagt krijg je ook bijpassend schoeisel :mrgreen:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"Je zou nu maar vakantie hebben met dit weer :rofl:

Ik heb nog steeds vakantie, maar ik heb geen problemen met het weer.

Droog is anders, maar er is genoeg te doen in minder goed weer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.