Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

:stupid:
Ik verveel me ook niet, en de volgende week ook nog vrij.
Het weer zou wat beter worden, dus genieten maar weer :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl":stupid:
Ik verveel me ook niet, en de volgende week ook nog vrij.
Het weer zou wat beter worden, dus genieten maar weer :wink:

8) Dat bedoel ik nou, ik zit in het zelfde schuitje maar maak er het beste van. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe


Road Racing Tonnie

Citaat van: "karz"motorrijder glijdt uit over slagroom  :?

bron : nu.nl

Ja ja, het is en blijft zeer gevaarlijk in de Achterhoek :oops:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Schmetzke



Volgensmij is dit echt wel dé manier  :lol:  8)

WhomBom

volgens mij issie oud  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"volgens mij issie oud  :yes6rs:

:cry:

B-Witch

Gisteren een heel leuk stuk gereden, ff 405 km gedraaid met de GSR...
wow, ging dat gemakkelijk.
Helemaal tot in Daun gereden, via hele mooie binnen weggetjes.
En natuurlijk een stop gemaakt bij Otto in krekel :lol:
(moest toch ff checken of de salade nog net zo lekker was) :wink:
Enne Mr.Suzuki heeft dus zijn best moeten doen om mij bij te houden, zelfs met het uitaccelereren vanuit de bocht is die GSR echt pijlsnel.
Meteen heel anders rijden dan met de Bandit, ik geloof dat ik echt moet gaan oppassen dat ik nu geen abbonement op het CIJB krijg :oops:
volgend weekend weer 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

bweeeeeeeeeeeh valt dat ffkes tegen na 4 weken zonder wekker op te staan en niemand, behalve je kind/vrouw, die aan je hoofd zeurt. Weer te moeten gaan werken :cry:

volgend jaar wil ik 5 weken vrij, kijken of dat beter bevalt: en daarbij liever met regen thuis dan met zon op ut werk :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Gister namiddag de eerste keer weer op de motor na mijn valpartij. Pfff, viel dat even tegen. Mijn rechterhand is nog onnoemelijk pijnlijk als ik moet remmen, dat had ik niet verwacht. Blijkt toch dat de peesaanhechtingen nog een behoorlijke tijd nodig hebben om te genezen. Verder kon ik mijn rechterknie nog niet goed op de pedaal kwijt, geen kleinere hoek dan 90° mogelijk  :?  Merkte het meteen met de bocht naar links, dat voelt dan niet lekker omdat je been niet meewerkt.

Had er meer van verwacht....Vanmiddag weer terug naar het ziekenhuis ben benieuwd of ze nu via de echo wel iets kunnen zien in mijn kniegewricht. Het vocht is in ieder geval wel al redelijk goed weggetrokken.

DeWitte

da's kloete :? snelle beterschap meadje :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Is een langdurige geschiedenis Karin, zie je toch dat je flink gevallen bent.
Hopelijk schiet het een beetje op nu, zodat je toch nog een beetje van het seizoen kan genieten. :wink:
Is je motor weer helemaal in orde nu?
ff nieuwsgierig zijn, maarre heb je geen foto's van je motor genomen na je crash? (en natuurlijk in de fase erna, van repareren ed) :?:





@Dwars, jij en 5 weken thuis???? ERME VROUW EN KIND!!!!!! :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Is een langdurige geschiedenis Karin, zie je toch dat je flink gevallen bent.
Is je motor weer helemaal in orde nu?
ff nieuwsgierig zijn, maarre heb je geen foto's van je motor genomen na je crash? (en natuurlijk in de fase erna, van repareren ed) :?:


Het duurt inderdaad lang....te lang voor mijn gevoel. En zo hard ben ik niet gevallen, het is meer de draai die ik gemaakt heb tijdens de val die heeft mijn knie zo beschadigd. Maar hopelijk krijg ik straks te horen wat ik nu wel mag doen. Want nu durf ik niet echt de knie te belasten, bang om meer kapot te maken.

De motor is nog niet klaar. Kuipje viel helaas niet te repareren, dus heb een ander kuipje met krasschade gekocht via internet. Echter die krijg ik pas volgende week ivm vakantie. En dan kan alles gespoten worden en weer gemonteerd.

By the way, super dat de GSR je zo goed bevalt. :!:  :D  

Citaat van: "dwars"
da's kloete  snelle beterschap meadje
Thanks, en jij veel sterkte vandaag met je 1e werkdag  :wink:

crazy j

beterschap dan suzuki girl
living the life the way it comes