Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "crazy j"beterschap dan suzuki girl

tis Karin die in de lappenmand ligt, ikke niet hoor :shock:


@ Karin, die GSR bevalt heel goed,
Ik kom deze week wel even bij je langs ff bijkletsen en ff koffieleuten, bel je wel van te voren :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

oow srry verkeerd begreepe dan
beterschap karin
en suzuki girl mijn excuses :oops:
living the life the way it comes

AngelInMe

Citaat van: "Karin"Gister namiddag de eerste keer weer op de motor na mijn valpartij. Pfff, viel dat even tegen. Mijn rechterhand is nog onnoemelijk pijnlijk als ik moet remmen, dat had ik niet verwacht. Blijkt toch dat de peesaanhechtingen nog een behoorlijke tijd nodig hebben om te genezen. Verder kon ik mijn rechterknie nog niet goed op de pedaal kwijt, geen kleinere hoek dan 90° mogelijk  :?  Merkte het meteen met de bocht naar links, dat voelt dan niet lekker omdat je been niet meewerkt.

Had er meer van verwacht....Vanmiddag weer terug naar het ziekenhuis ben benieuwd of ze nu via de echo wel iets kunnen zien in mijn kniegewricht. Het vocht is in ieder geval wel al redelijk goed weggetrokken.

Ja daar ben je wel even zoet mee. Heb in april een knieblessure opgelopen met handbal en is nog altijd aan het zeuren. Binnenkort weer beginnen met trainen, hoop dat het dan weggaat :roll: Sterkte nog!

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"Ja daar ben je wel even zoet mee. Heb in april een knieblessure opgelopen met handbal en is nog altijd aan het zeuren. Binnenkort weer beginnen met trainen, hoop dat het dan weggaat :roll: Sterkte nog!

Ja maar jij bent ook een mietje.

DeWitte

na na :? kom op :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "AngelInMe"
Ja daar ben je wel even zoet mee. Heb in april een knieblessure opgelopen met handbal en is nog altijd aan het zeuren. Binnenkort weer beginnen met trainen, hoop dat het dan weggaat :roll: Sterkte nog!

Gisteren in het ziekenhuis van de orthopeed ook gehoord dat het een maandenkwestie gaat worden. Mag mijn knie niet belasten, alle weke delen rondom de knie zijn beschadigd en dat heeft gewoon heel lang tijd nodig. Zelfs het fietsen mag ik alleen zonder weerstand (hometrainer). De enige sport die ik eigenlijk mag doen is zwemmen en laat dat nou iets zijn dat ik niet zo graag doe  :?  

Een meniscus was sneller geheeld, nu moet ik geduld hebben en zorgen dat er geen vocht in komt want dat vertraagd alleen nog maar meer. Zal mijn vakantie maar "luierend"  doorbrengen. 8)

AngelInMe

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "AngelInMe"
Ja daar ben je wel even zoet mee. Heb in april een knieblessure opgelopen met handbal en is nog altijd aan het zeuren. Binnenkort weer beginnen met trainen, hoop dat het dan weggaat :roll: Sterkte nog!

Gisteren in het ziekenhuis van de orthopeed ook gehoord dat het een maandenkwestie gaat worden. Mag mijn knie niet belasten, alle weke delen rondom de knie zijn beschadigd en dat heeft gewoon heel lang tijd nodig. Zelfs het fietsen mag ik alleen zonder weerstand (hometrainer). De enige sport die ik eigenlijk mag doen is zwemmen en laat dat nou iets zijn dat ik niet zo graag doe  :?  

Een meniscus was sneller geheeld, nu moet ik geduld hebben en zorgen dat er geen vocht in komt want dat vertraagd alleen nog maar meer. Zal mijn vakantie maar "luierend"  doorbrengen. 8)

Ja een knie niet belasten is makkelijk gezegd :? Ik loop er nu al 3 maanden mee en binnenkort ook naar de orthopaed. Ik fiets gewoon en morgen weer handballen. Maar bij mn moeder is het goed mis (ook door handbal gebeurd haha) die heeft als enige optie nu nog een totale knieprothese (waar ze te jong voor is). Maar als je je lichaam niet gebruikt, verslijt het ook :rofl:

DeWitte

ff wa ander AIM, hoest met de nieuwe moto?? al wat in het verschiet??  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Ja maar jij bent ook een mietje.


Zoals de waard is, vertrouwdt hij zijn gasten. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"ff een zonnige groet vanuit San Felice del Benaco (It), Wij amuseren ons prachtig, weer is super (net zoals in Nederland lees ik :? ) mja de pasta´s, Rosato, windje van het Lago di Garda maakt het goed uit te houden met +40 8) en ook nog ffkes vol te houden :wink:


Zijn wij dan al die weken bijna buren geweest zonder het te weten, zaten nl in Pieve di Vecchia(Camping Romantica) en jullie...gokje...camping Weekend?

Heb trouwens een Soes gekocht maar dan voor op ut water.....
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Dwars"ff een zonnige groet vanuit San Felice del Benaco (It), Wij amuseren ons prachtig, weer is super (net zoals in Nederland lees ik :? ) mja de pasta´s, Rosato, windje van het Lago di Garda maakt het goed uit te houden met +40 8) en ook nog ffkes vol te houden :wink:


Zijn wij dan al die weken bijna buren geweest zonder het te weten, zaten nl in Pieve di Vecchia(Camping Romantica) en jullie...gokje...camping Weekend?

Heb trouwens een Soes gekocht maar dan voor op ut water.....

ja idd Weekend :shock: had ik dat geweten; ik heb me verjaardag daar gevierd met vrienden hier uit ut dorp, die kwamen ff aanwaaien: we hadden nog plek aan tafel en meer drank dan we opkonden :?

en soesjes zijn toch voor op ut water?? of nie? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"ff wa ander AIM, hoest met de nieuwe moto?? al wat in het verschiet??  :?

Nou eerst die andere verkocht krijgen :roll: en zolang mag ik wel op die van mn pa koetsjen :lol:

DeWitte

inruilen geen optie??? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"inruilen geen optie??? :?

Ja ik ga van het weekend eens informeren, zo schiet het niet echt op :roll:

DeWitte

wat zoek je?, wat wil je? eerst uitgebreid proefrijden op verschilende modellen?? :? (moto's bedoel ik he :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away