Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Inderdaad een vakmanneke.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Vakwerk is het inderdaad...maar hoe triest is het dat zo'n vakwerk waarschijnlijk goedkoper is dan een sticker daar in India.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

#3017
vandaag weze sjoppe met een kennis voor zijn nieuwe Ferrari (erbij) (ik doe wat verkeerd?) hij had zijn 2e F430 en 360 Modena verkocht dus tijd voor wat nieuws in zijn verzameling.

Samen met die nieuwe eigenaren van die andere Ferrari's via de duitse autobahn ri Dusseldorf met tot wel 280 km/h :yes6rs: :worship-cool: in zijn F430 scuderia 16m (een jubileumuitvoering) als bijrijder. Paar hele strakke mokkels (type heel mooi/sexy/niet al te slim) op hoge hakken vergezelden ons daarbij en ook een bijpassend zonnetje. Dus heb me niet echt verveeld zeg maar. :lol:

Man wat een power heeft zo'n F430, 510 pk's :cool: vooral de tussenacceleraties zijn fenomenaal, rapper dan alle motoren waar ik op gereden heb. Nog een wedstrijdje met een MB SLS.

We gingen dus kieke voor een nieuwe F 458 Italia en die matzwarte F599 met V12, jezus wat een geluid met open uitlaten. Je krijgt van minder een strakke.......... :twisted: hele leuke dag gehad.  :worship-cool:

paar telefoon foto's





Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Volgende keer ook effe die strakke mokkels op de foto zetten, die zie ik net zo graag als een ferrari
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Citaat van: Toledo op 17 augustus, 2011, 17:06:21
Volgende keer ook effe die strakke mokkels op de foto zetten, die zie ik net zo graag als een ferrari

Ik zie zo'n mokkels 100 keer liever als zo'n vreemd autootje.  :mrgreen:  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Die auto's blijven langer mooi  :yes6rs: echt wel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: De Witte op 17 augustus, 2011, 19:57:45
Die auto's blijven langer mooi  :yes6rs: echt wel

mee eens... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Mooi spul, maar doe mij maar die donkerbruine Porsche cabrio op het laatste plaatje.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: De Witte op 17 augustus, 2011, 19:57:45
Die auto's blijven langer mooi  :yes6rs: echt wel

Dan mag jij de auto's hebben.
Ik wacht dan nog wel even op de foto's van die mokkels.  :yawn:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Citaat van: QuattroFrits op 18 augustus, 2011, 09:27:16
Dan mag jij de auto's hebben.
Ik wacht dan nog wel even op de foto's van die mokkels.  :yawn:

Daar mag jij niet meer naar kijken, je bent net opa geworden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ja idd :shock: :shock:, duh, hebben we wat gemist? :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

hoe zit het met die beschuit :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 18 augustus, 2011, 12:32:35
Citaat van: QuattroFrits op 18 augustus, 2011, 09:27:16
Dan mag jij de auto's hebben.
Ik wacht dan nog wel even op de foto's van die mokkels.  :yawn:

Daar mag jij niet meer naar kijken, je bent net opa geworden.

Voor de langverwachtte onthulling,.....................................................
...
zie mijn post op een ander forumtopic.  :mrgreen:

http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,4501.0.html
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

kom ik gisteren thuis met de brommert, krijg ik um niet meer in de vrij :? Blijk ik de schakelpook bijna verloren te hebben, hangt helemaal los te boemele. :-X
maar ff vastgezet, knap lullig als je die verliest wa ? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away