Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 17 oktober, 2011, 22:42:59
of je doet een VRo of zo..

Dat helpt volgens mij heel goed.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

mededeling van huishoudelijke aard>

BoxerQ heet voortaan @Sambal (op zijn eigen verzoek wa)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: DeWitte op 06 november, 2011, 20:48:04
mededeling van huishoudelijke aard>

BoxerQ heet voortaan @Sambal (op zijn eigen verzoek wa)

haha...leuke naam iig....by the way...ik moet ook weer een nieuwe naam...es ff over denken  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 06 november, 2011, 20:48:04
mededeling van huishoudelijke aard>

BoxerQ heet voortaan @Sambal (op zijn eigen verzoek wa)

Klinkt heel goed, apestaartje Sambal, goed bedacht.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Tja nu jullie het zeggen, ik heb geen desmo meer dus ik moet eigenlijk ook een nieuwe naam.

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 07 november, 2011, 10:04:30
Tja nu jullie het zeggen, ik heb geen desmo meer dus ik moet eigenlijk ook een nieuwe naam.

Motor-Devil ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Tiger-feet?
Tiger-nootjes

en mijn favorite zou zijn "Tiggertje"  :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng


Soa-tigger?  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

Desmo-devil


De Sjeng


soa zoals in sons of anarchy..... Tigger zoals in triumph tiger en als een vd hoofdpersonen SOA  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

DeWitte

of als in "penicilline resistente gonorroe"

:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

weer een mededeling van huishoudelijke aard>

YZF-Ron heet voortaan Mounty (hij mag um zelf toe lichten)


Desmo, you're next?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Okay,

Aangezien ik geen YZF meer rij en niet van plan ben weer een YZF aan te schaffen, heb ik na eneig overleg  :mrgreen: besloten een neutrale naam aan te nemen. De naam Mounty gebruik ik al jaren op diverse fotografie sites en om het makkelijk te houden (vooral voor me zelf) ga ik deze naam overal gebruiken.

Mounty is ontstaan uit het feit dat ik op een berg woon (Ubachsberg)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Al iets op het oog ron? weet nog een mooie/rooie GS voor je :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

jazeker al wat op het oog...zeer binnenkort ga ik een proefritje maken, aanbetalen en dan laat ik m nog ff staan tot het voorjaar.....Uiteraard kom ik ff langs  :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009