Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Van déze weet ik toevallig niets :-X
Wat een paar amateurs, altijd gelijk koud stellen in de buurt van de misdaad, later ophalen (als het goed toevallig niet al terug gevonden is door de eigenaar die áchter de containers keek) :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Tis rustig hiero, allemaal op vakantie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Citaat van: DeWitte op 10 juli, 2012, 04:28:56
Tis rustig hiero, allemaal op vakantie?

Die wat op vakansie zind kinne natuurlek neet reagere  :-X
Blieve lache...8)

karz

#3153
tuurlik waal O0  tis gein '90 mjea he  ;) .

Bitje hand en voetwerk en een blik moage werpe op de routerinsjtellinge van de verhuurmadame en go
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Zo.... sinds gisteren weer terug van de vierde keer Schwarzwald. Na 2 jaar wegens omstandigheden of slecht weer niet te zijn geweest was het weer een verademing. Band versleten, motor versleten, oude lokale vrienden weer ontmoet en samen met hun nog een avond een rondje gereden. Een rondje is daar 250 km en dat gaat hard... dan denk je dat we hier wel eens hard rijden maar daar wordt met 200 over elke landstrasse gereden, zwarte strepen van kilometers lang. Is niks voor een 600 of 750 daar... die arme koppeling en eerste versnelling. Tijd voor een 1000 :yes6rs: Volgend jaar weer maar dan met een extra uitstapje naar de Vogezen, we zijn uitgenodigd door onze lokale voorrijders.... of beter, route aangevers, want na 5 bochten zijn die verdwenen en rest alleen de geur van een knallende 1000 en verschnirkte banden :mrgreen: :worship-cool: Zin van het jaar: "...aber Schöne Strecke... ohne Ende" :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

zoo augustus word examen maand  :mrgreen: morgen 14 aug. theorie motor.
deze maand ook nog eind examens van opleiding
en 28 aug. examen bijzondere verichtingen motor

en nu hopen dat de maand me toch beetje heel erg gunstig gezind is  :yes6rs:
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 13 augustus, 2012, 21:18:03
en nu hopen dat de maand me toch beetje heel erg gunstig gezind is  :yes6rs:

:yes6rs:

In ieder geval heel veel succes.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: Herr Tod op 13 augustus, 2012, 18:33:37
Zo.... sinds gisteren weer terug van de vierde keer Schwarzwald. Na 2 jaar wegens omstandigheden of slecht weer niet te zijn geweest was het weer een verademing. Band versleten, motor versleten, oude lokale vrienden weer ontmoet en samen met hun nog een avond een rondje gereden. Een rondje is daar 250 km en dat gaat hard... dan denk je dat we hier wel eens hard rijden maar daar wordt met 200 over elke landstrasse gereden, zwarte strepen van kilometers lang. Is niks voor een 600 of 750 daar... die arme koppeling en eerste versnelling. Tijd voor een 1000 :yes6rs: Volgend jaar weer maar dan met een extra uitstapje naar de Vogezen, we zijn uitgenodigd door onze lokale voorrijders.... of beter, route aangevers, want na 5 bochten zijn die verdwenen en rest alleen de geur van een knallende 1000 en verschnirkte banden :mrgreen: :worship-cool: Zin van het jaar: "...aber Schöne Strecke... ohne Ende" :D

Ram Joe-Bar action  :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

Citaat van: DeWitte op 14 augustus, 2012, 05:12:51
Gaat wel lukken!  :yes6rs:
niet dus  :?  theorie niet behaald 42 vragen goed van de 50 zijn dr dus 2 te weinig.
nja 4 sept. nieuwe poging.
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Jammer man! Gelukkig kost het toch niets  :roll:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

wie kin dat noe? had je "nerve" ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citeer
Een nieuwe computerworm die Iraanse computersystemen aanvalt, laat de apparaten midden in de nacht op maximaal volume 'Thunderstruck' van AC/DC afspelen.

Veiligheidsanalist Mikko Hypponen van het Finse beveiligingsbedrijf F-Secure meldt dit bijzondere feit op de bedrijfsblog. Hypponen ontving tijdens het weekend verschillende e-mails van een wetenschapper van de Atomic Energy Organization of Iran (AEOI).

De man meldde dat computersystemen in Iraanse kerncentrales getroffen waren door een nieuw type worm, die er in slaagde de netwerken plat te leggen bij verschillende locaties. De malware, die volgens de man in elkaar gestoken was met de opensource hackerskit MetaSploit, wist toegang te krijgen tot de VPN-verbinding en kon zodoende zijn gang gaan.

Het meest opvallende aan de boodschap was: "Er speelde ook willekeurig muziek op verschillende workstations in het midden van de nacht met het volume op maximaal niveau. Ik geloof dat ze 'Thunderstruck' van AC/DC afspeelden", aldus de wetenschapper.

Hypponen kan niet zeggen of de e-mails waarheidsgetrouw zijn, maar bevestigt wel dat ze verstuurd zijn vanaf een computer binnenin de AEOI.

Iran is de afgelopen jaren herhaaldelijk het slachtoffer geworden van cyberaanvallen als Stuxnet, Duqu en, recentelijk, Flame of Flamer. Al deze malwaresoorten  probeerden echter juist zo min mogelijk de aandacht te trekken en wisten jarenlang onopgemerkt te blijven.

Een hilarische aktie of een gevaar voor de mensheid?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

crazy j

living the life the way it comes

@Nippon

ff lachen  :lol:

sinds een maand trein ik naar Sittard (heb al 1 jaar een andere functie)
zit weer op kantoor als "tiep miep" op de tekenkamer  :roll:
dus heb ik de bedrijfswagen ingeleverd voor 2 beeldschermen van 21 inch en een muis  :yes6rs:
de mädels op kantoor vragen aan mij " hoe doe je dat thuis met grote boodschappen"  :roll:
nou zeg ik "gewoon op de pot"  :shock: voor 400 gram heb ik geen auto nodig  :rofl: