Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

Citaat van: Desmo-devil op 10 december, 2012, 13:02:17
Met alle respect ?  R1 sjaak heeft meer kilometers op zijn motor gemaakt dan wij hier met zijn allen bij elkaar. Hij maakt motorreizen waar anderen ( en ook ik ) alleen maar van kunnen dromen. :worship-cool:
Heeft imo alles met motorrijden te maken.

Idd respect voor dit soort mensen. Die hun (motor) wensen, durven waar te maken. En dingen doen waarvan wij alleen kunnen dromen.
God Forgives, I Don't

@Nippon

Citaat van: De Sjeng op 10 december, 2012, 15:24:04
Citaat van: Desmo-devil op 10 december, 2012, 13:02:17
Met alle respect ?  R1 sjaak heeft meer kilometers op zijn motor gemaakt dan wij hier met zijn allen bij elkaar. Hij maakt motorreizen waar anderen ( en ook ik ) alleen maar van kunnen dromen. :worship-cool:
Heeft imo alles met motorrijden te maken.

Idd respect voor dit soort mensen. Die hun (motor) wensen, durven waar te maken. En dingen doen waarvan wij alleen kunnen dromen.

oh.... dus als ik het goed begrijp zijn wij dus sukkels met een hypotheek  :roll:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#3183
Citaat van: DeWitte op 10 december, 2012, 18:29:37
Ikke wel :yes6rs:

en daar heb ik meer respect voor  :lol:

Desmo-devil

Wat een stomme praat. Dus iedereen met een hypotheek is een sukkel die zijn dromen niet kan waarmaken ?????  Ik heb ook een hypotheek maar dan kan je nog respect hebben voor dit soort mensen. Zal wel aan mij liggen.  :-X

m@rtijn

Ik voel me in ieder geval zeker een grote sukkel  :yes6rs: met m'n aflossingvrij hypotheek en met mijn beleggingspotje van monopoly geld (het lijkt heel wat, maar is geen klote waard)

off-line

karz

Om boven het maaiveld uit te steken moet er ook een maaiveld zijn hè ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#3187
Citaat van: Ziespan op 11 juni, 2013, 08:28:45
:shock:

Ik ben diabeet en neem geen suiker.  Ik kan wel eens "hyper" zijn als mijn suikers te hoog zijn.

Echter voor het plaatsen van de cruise-in meerdere malen op kalender en evenemeten had ik een m.i. gegronde reden voor.
Ik redeneer vanuit de kalender. Daar kijkt men of er vandaag / komend weekend of zo iets te doen is.
Daarom had ik op iedere donderdag (voorlopig 4) de cruise-in vermeld.
En via de link in evenementen een korte beschrijving, die dan inderdaad 4 x hetzelfde is. Had graag gehad dat ik verschillende data van de kalender naar een (1) omschrijving kon linken, maar of dat kan weet ik niet.

Nu jij ze dus hebt verwijderd van de kalender weet men niet, als men in juli aug september op de kalender kijkt, dat er donderdags wat te doen is. Dan zou je dan moeten lezen / zoeken in de evenementen. En straks hangt dat ergens onderaan.

Denk dus dat het plaatsen op de kalender wel zinvol is, en dan GRAAG een link naar een (1) informatief stukje in de evenementen.



Als je 1x vermeld dat er "iedere donderdag-avond" de Cruise-in in Brunssum is, weten we dat voor eens en altijd. Is nooit een probleem geweest en zal het ook niet worden. Om het zuiver te houden heb ik het evenement in de kalender op slot heb gezet.  Discussieren kunnen we hier in het auw-wieverhok.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ziespan

#3188
Citaat van: DeWitte op 11 juni, 2013, 08:49:10
Citaat van: Ziespan op 11 juni, 2013, 08:28:45
:shock:

Ik ben diabeet en neem geen suiker.  Ik kan wel eens "hyper" zijn als mijn suikers te hoog zijn.

Echter voor het plaatsen van de cruise-in meerdere malen op kalender en evenemeten had ik een m.i. gegronde reden voor.
Ik redeneer vanuit de kalender. Daar kijkt men of er vandaag / komend weekend of zo iets te doen is.
Daarom had ik op iedere donderdag (voorlopig 4) de cruise-in vermeld.
En via de link in evenementen een korte beschrijving, die dan inderdaad 4 x hetzelfde is. Had graag gehad dat ik verschillende data van de kalender naar een (1) omschrijving kon linken, maar of dat kan weet ik niet.

Nu jij ze dus hebt verwijderd van de kalender weet men niet, als men in juli aug september op de kalender kijkt, dat er donderdags wat te doen is. Dan zou je dan moeten lezen / zoeken in de evenementen. En straks hangt dat ergens onderaan.

Denk dus dat het plaatsen op de kalender wel zinvol is, en dan GRAAG een link naar een (1) informatief stukje in de evenementen.

Als je 1x vermeld dat er "iedere donderdag-avond" de Cruise-in in Brunssum is, weten we dat voor eens en altijd. Is nooit een probleem geweest en zal het ook niet worden. Om het zuiver te houden heb ik het evenement in de kalender op slot heb gezet.  Discussieren kunnen we hier in het auw-wieverhok.


Nu, beide zienswijzes zijn duidelijk. daar hoeven we niet over te discussieren. Als administrator doe jij ook niet discussieren, mijn  "werk" was al verwijderd zonder enige discussie, met de vraag of ik veel suiker in mijn koffie neem:

Ziespan, drink je veel suiker in je koffie? Je maakt 4x hetzelfde topic aan (cruise-in) ik heb er 3 verwijderd om het overzichtelijk te houden.
Zonder je enthousiasme te willen temperen, probeer met het posten aub zorgvuldiger om te gaan, heb ik minder werk, maar vooral houden we de winkel beetje opgeruimd.

Dank u.


The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Ziespan

#3189
Citaat van: Desmo-devil op 10 december, 2012, 19:23:33
Wat een stomme praat. Dus iedereen met een hypotheek is een sukkel die zijn dromen niet kan waarmaken ?????  Ik heb ook een hypotheek maar dan kan je nog respect hebben voor dit soort mensen. Zal wel aan mij liggen.  :-X

Weet je wat dus echt stom is: goed oppassend en verstandig je hypotheek nagenoeg geheel  aflossen. Want dan kan je toch altijd weer wat opnemen. Je huis is dan je spaarpot.
Ja, probeer het maar eens, kom je bij de bank: ah, u bent 55 plus. Ja, dan moeten we ook uw pensioen gegevens inzien. Oh, heb ik niet, pensioen, ik was zelfstandig, daarom onroerend goed en bijna volledig afbetaald. Maar geeft u mij dan maar een verzilveringshypotheek, die speciaal voor dit soort gevallen is.
Sorry meneer, maar dat mag pas vanaf uw 60 ste. Dat zijn allemaal nieuwe regels van onze regering! En die heeft die regels ingesteld vanwege de wanprestaties van de banken die met het geld liever gokten. En omdat zij roekeloos waren hebben we nu crisis en moeten degenen die zich wel verantwoordelijk gedroegen het nu uitlepelen.
En zij, zowel banken als regering, die het ECHT te bont hebben gemaakt ... die krijgen een gouden handdruk, en de foute van de regering gaan naar het bankwezen en vice versa.

:-X :oops: :(
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Ziespan

Citaat van: m@rtijn op 10 december, 2012, 20:56:05
Ik voel me in ieder geval zeker een grote sukkel  :yes6rs: met m'n aflossingvrij hypotheek en met mijn beleggingspotje van monopoly geld (het lijkt heel wat, maar is geen klote waard)

Zie mijn vorige bijdrage, volgens mij heb je het dus heeel goed gedaan.
Je woont toch? En je hebt nog cash ook. Iedere 1-2 jaar sjieke motor kopen. Lekker vakantie en zo!

:mrgreen: :yes6rs:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

@Nippon

met de kerstborrel op de zaak vroeg een collega of ik een lift naar huis wou :worship-cool:
ik zeg prima,scheelt weer 6€ voor de trein :mrgreen:
onderweg hadden we 't over z'n nieuwe auto :lol: hij vroeg of ik de servicewagen niet miste  :roll:
ik zei : ja soms wel  :oops:
collega vroeg, wil je geen auto! nee zeg ik
waarom niet ? nou zeg ik,dan voel ik me net zo'n angora konijn in china  :rofl:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

het was vandaag lekker tuffen  :mrgreen:
alleen 's morgens nog fris  :roll:
en vandaag de eerste "setjes" gezien, je kent ze wel hij en zij in dezelfde outfit  :oops: op een brommer behangen met de
nieuwste hardware van Touratech 
het zijn weer de eerste tekenen van een "horror weekend"   :?

Mounty

...en weer wachten op de eerste ongelukken. Bij vele gaat het van : hey mooi weer...motor pakken en rijden gaan... Banden en zo worden dan weer vergeten te controleren...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009