Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joep

Citaat van: Suzuki-Girl© op 07 februari, 2008, 19:11:40
Citaat van: Joep op 07 februari, 2008, 18:54:51
Citaat van: Hakinnen op 06 februari, 2008, 09:33:36
Citaat van: Dwars® op 06 februari, 2008, 08:53:53
vrijheid van meningsuiting is een groot goed!

Echter wanneer MFL leden dit forum misbruiken om andere MFL leden (via PB) echt (fysiek) te bedreigen is wat MFL-team de grens niet alleen bereikt, maar zelfs overschreden> Mocht je met een van je medestrijders een persoonlijke onenigheid/twist hebben regel dat op een andere wijze dan via MFL. Daarvoor is ons "board" niet bedoeld uiteraard.

zegt het voort.  ;)

:yes6rs:


amai..
sjik die badraove hiej maar langs..hauw ich ze met de platte sjup oppe kop..dat zal ze leruh  :mrgreen:



en de Maas aaf  :yes6rs:  :lol:

Mèr wilse noe zegke det, det saort dinger sjpele hie?
Okay ich post neet veul hie mèr laeze doon ich waal veul, toch neet get van gemerk  :roll:

Gelukkig dat er Modjes bestaan :mrgreen:
Maar PB is zelfs voor ons niet te controleren, dus we moeten er voor waken dat dit soort dingen gebeuren,
Mocht dus iemand zoiets meemaken, aarzel dan niet en neem contact op met een van de Teamleden, wij zullen dan iig aktie ondernemen ;)

Good bezig dan die modjes  :worship-cool:

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: Joep op 07 februari, 2008, 19:16:48
Citaat van: Suzuki-Girl© op 07 februari, 2008, 19:11:40
Citaat van: Joep op 07 februari, 2008, 18:54:51
Citaat van: Hakinnen op 06 februari, 2008, 09:33:36
Citaat van: Dwars® op 06 februari, 2008, 08:53:53
vrijheid van meningsuiting is een groot goed!

Echter wanneer MFL leden dit forum misbruiken om andere MFL leden (via PB) echt (fysiek) te bedreigen is wat MFL-team de grens niet alleen bereikt, maar zelfs overschreden> Mocht je met een van je medestrijders een persoonlijke onenigheid/twist hebben regel dat op een andere wijze dan via MFL. Daarvoor is ons "board" niet bedoeld uiteraard.

zegt het voort.  ;)

:yes6rs:


amai..
sjik die badraove hiej maar langs..hauw ich ze met de platte sjup oppe kop..dat zal ze leruh  :mrgreen:



en de Maas aaf  :yes6rs:  :lol:

Mèr wilse noe zegke det, det saort dinger sjpele hie?
Okay ich post neet veul hie mèr laeze doon ich waal veul, toch neet get van gemerk  :roll:

Gelukkig dat er Modjes bestaan :mrgreen:
Maar PB is zelfs voor ons niet te controleren, dus we moeten er voor waken dat dit soort dingen gebeuren,
Mocht dus iemand zoiets meemaken, aarzel dan niet en neem contact op met een van de Teamleden, wij zullen dan iig aktie ondernemen ;)

Good bezig dan die modjes  :worship-cool:

idd het werkt alleen maar op signalen van jullie als gebruikers. En btw het was ook nog eens prive-gevregel, dus daar willen wij zeker geen ruimte voor bieden, tegendeel dus.  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 08 februari, 2008, 19:23:38
Zo tijd voor wat anders

Mokkel op ne HD

http://www.youtube.com/watch?v=bFw804DAt9U

:schater: :schater:


Waar zie je aan dat dat 'n mokkel is ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

wie rijdt er hier met "winterbanden" onder zijn auto? en nu de vraag: wanneer gooi jij die er weer vanaf?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ikke , ik heb ze vorig jaar aangeschaft vanwege wintersport.

Eigenlijk had ik ze er niet op hoeven te gooien met die 3 dagen vorst ofzo.
Ik haal ze eraf na de keuring binnenkort , de winterbanden hebben meer profiel :mrgreen: .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Het wordt algemeen aangenomen dat winterbanden nuttig zijn bij buitentemperaturen onder de 5 a 6 graden.
Maar ja wat moet je dan doen afgelopen week als het ruim 12 graden is overdag en vriest s'nachts.
Daarom heb ik ook geen winterbanden , dan hoef ik daar niet over na te denken. :mrgreen:

Motzippaldy

Citaat van: Desmo-devil op 15 februari, 2008, 14:44:57
Het wordt algemeen aangenomen dat winterbanden nuttig zijn bij buitentemperaturen onder de 5 a 6 graden.
Maar ja wat moet je dan doen afgelopen week als het ruim 12 graden is overdag en vriest s'nachts.
Daarom heb ik ook geen winterbanden , dan hoef ik daar niet over na te denken. :mrgreen:


:stupid: :yes6rs:  :mrgreen:
Proud on the South  

Joepie1958

Momenteel is het inderdaad een heel gedoe om 2x per dag banden te wisselen, dus laten we voor de zekerheid die winterbanden maar zitten :yes6rs: :yes6rs:
Er moesten net voor het winterseizoen nieuwe bandjes op de Cordoba, dus maar winter-uitvoering laten monteren, als de dames zich wat bezig houden met zoveel rijden dan kunnen er over een paar maanden alweer zomerbanden op :oops: :oops:
En joepie1958 zelf, die rijdt gewoon op motorbanden (en voor moet er weer eens een nieuwe op, maar dat wordt toch geen winterband) :)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

rsv2002

Citaat van: Dwars® op 15 februari, 2008, 13:25:31
wie rijdt er hier met "winterbanden" onder zijn auto? en nu de vraag: wanneer gooi jij die er weer vanaf?

Heb ze er vorige week weer afgehaald en de alu's er weer onder gezet.
Met temperaturen van 12-14 graden overdag slijten de winterbandjes me te hard.

Ook moderne zomerbanden hebben tot het vriespunt een goede grip. Lees de verschillende tests er maar eens op na. De zomerbanden komen er bij droog én nat weer beter uit dan winterbanden. Pas bij temperaturen rond of zelfs onder het vriespunt komen de winterbanden langszij.
Zolang het maar niet sneeuwt....
 dirty mind is a joy forever!!!

QuattroFrits

Ik heb ze er nog steeds onder zitten en dat blijft zo tot na de winterperiode.
Ze moeten gewoon wat slijten anders worden ze te oud en moet ik ze ongebruikt weggooien.
Ook al heb ik ze bij de auto gekregen.
Zomerbanden zijn ook nog steeds goed om te gebruiken en daar doe je dan ook weer wat langer mee.
Op het andere koekblik laat ik ze zelfs 's zomers liggen omdat dat autootje maar +/- 3000 tot 4000 km per jaar loopt en dan is het mij teveel gevraagd om ze te wisselen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 15 februari, 2008, 13:25:31
wie rijdt er hier met "winterbanden" onder zijn auto? en nu de vraag: wanneer gooi jij die er weer vanaf?

Ik heb tijdens de bouw van ons huis 2 jaar met de wintersloffen op der benz rond getuft :mrgreen:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Heb v/d week winterbanden laten monteren, volgende week gaat dochter en schoonzoon, met Pa,s auto naar Oostenrijk, zogauw ze terug zijn, direct eronder vandaan, want hier hebben ze totaal geen meerwaarde, en bij hogere temperaturen slijten ze dubbel zo snel.
normaal ligt er 235-40 op
winterbanden 215- 50
reden, bij sneeuw en gladheid, hoe smaller hoe beter.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: Steefke™ op 15 februari, 2008, 18:44:03
Citaat van: Dwars® op 15 februari, 2008, 13:25:31
wie rijdt er hier met "winterbanden" onder zijn auto? en nu de vraag: wanneer gooi jij die er weer vanaf?

Ik heb tijdens de bouw van ons huis 2 jaar met de wintersloffen op der benz rond getuft :mrgreen:

nee de (te koop staande) benz daar liggen de "gewone" banden op.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away