Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Och ja die dingen zijn begrenst :-X Maakt ook niet uit hoe hard ze reden, kwam vrij hard over op mij :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 28 maart, 2008, 19:03:24
Och ja die dingen zijn begrenst :-X Maakt ook niet uit hoe hard ze reden, kwam vrij hard over op mij :yes6rs:

als je daar ligt dan zal 50 al erg hard overkomen...liefst wens je dan dat aalles gelijk stilstaat.....toch?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik stond toen iig stil :mrgreen: (wel 1 km verder te wachten)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wow :shock: Vandaag nieuwe voorremblokken er in gezet. Van de winter had ik gewoon gesinterde Ferodo blokken. Nu voor het voorjaar DP Brakes blokjes, sport hh+. Die willen wel, geven ook een super goed gevoel... alleen gaat dat ten koste van de voorband :-X Willekeurig plekje op de linkerzijkant...

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

da kins te get :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

De bandjes gewoon gelijk met de twee bestellen dan heb je altijd ene op voorraad :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod



Dat is ook altijd lastig, zeker de eerste keer met volle moed :-X Highsidertje, voetjes van de steps :woohoo: Maar dat was het dan ook ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ja :rofl: die ouwe Mosley, de snoepert. Trouwens de zoon van een vriendje van Adolf ee, hoorde ik vandaag
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 01 april, 2008, 21:16:15
ja :rofl: die ouwe Mosley, de snoepert. Trouwens de zoon van een vriendje van Adolf ee, hoorde ik vandaag

Volgens mij een wanabee vriendje, gewoon een 'fan'  zoals zovelen in die tijd denk ik.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

sow Benz verkocht  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

yep, komende dagen op zoek naar een camper. (alez kheb der een paar op het oog :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

En zo wordt er nieuw leven in een ouwe CR gefriemeld. :cool:
Mijn jongste broer kon het toch niet laten om dat oud ding na jaren op te knappen.

You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 april, 2008, 08:29:21
En zo wordt er nieuw leven in een ouwe CR gefriemeld. :cool:
Mijn jongste broer kon het toch niet laten om dat oud ding na jaren op te knappen.

Éénmaal besmet :shock: voor het leven getekent :mrgreen:
Ik ken dat gevoel,  :( alleen mijn verstand weet het nog steeds in bedwang te houden. :yes6rs:
Smells like rubber