Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

leuk projectje: more pics

btw: vandaag een alleraardigst camperke op de kop getikt: 20 jaar oud weliswaar, maar helemaal in orde en in zeldzaam goede staat. (heb er wel 460 km voor gekoetscht vandaag :?) mja, 2,5 diesel L300 van Mitsubsidie trekt perfect en alles werkt zoals het betaamt. Een echte fabriekscamper met Fietsenrek, Wc/douche,verwarming/warmwaterboiler, Kitchenette/koelkast en 4 riante slaapplekken. Ook wel grappig voorin kan je met 3-en naast elkaar zitten. Onze blonde kraai vind dat natuurlijk ge-wel-dig :D

zoiets  :yes6rs:



echte foto's volgen ;)

DwarsCamperVerhuur :rofl: voor al uw rijdend peeswerk :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 06 april, 2008, 17:28:42
leuk projectje: more pics

btw: vandaag een alleraardigst camperke op de kop getikt: 20 jaar oud weliswaar, maar helemaal in orde en in zeldzaam goede staat. (heb er wel 460 km voor gekoetscht vandaag :?) mja, 2,5 diesel L300 van Mitsubsidie trekt perfect en alles werkt zoals het betaamt. Een echte fabriekscamper met Fietsenrek, Wc/douche,verwarming/warmwaterboiler, Kitchenette/koelkast en 4 riante slaapplekken. Ook wel grappig voorin kan je met 3-en naast elkaar zitten. Onze blonde kraai vind dat natuurlijk ge-wel-dig :D

zoiets  :yes6rs:



echte foto's volgen ;)

DwarsCamperVerhuur :rofl: voor al uw rijdend pKeeswerk :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Mhhhh.... op de zaak zijn er een paar collega's (6 van 25) die motorrijden  :roll:

wordt tijd voor een club  :rofl:

kzie 't al voor me "hardmetalfreaks"  met n' papagaai achter op de jas  :rofl: :rofl:

Joep

Een Chinook.
Die hebben ook opbouwen gemaakt voor VW Transporters en LT's als ik me niet vergis.
Veul plezeer d'r mit en laot die Blonje dan mèr kraaien.

DeWitte

Citaat van: Joep op 07 april, 2008, 20:24:36
Een Chinook.
Die hebben ook opbouwen gemaakt voor VW Transporters en LT's als ik me niet vergis.

ja zo ongeveer, qua opbouw en indeling is ie gelijk ut merk is echter Eura Mobil (een duitse carroseriebouwer)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 07 april, 2008, 18:27:44
Mhhhh.... op de zaak zijn er een paar collega's (6 van 25) die motorrijden  :roll:

wordt tijd voor een club  :rofl:

kzie 't al voor me "hardmetalfreaks"  met n' papagaai achter op de jas  :rofl: :rofl:

vanwaar de papagaai?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Hey Dwars,

Leuk ding zo'n Camper!! heb die van m'n ouders eens mee gehad en mijn ouders zelf zijn er ook
zeeeeer tevreden mee. Ze hebben dan wel een iets nieuwere en grotere (zo'n Hymer bakbeest  ;))
maar het idee is hetzelfde. Ze hebben eerst altijd boten gehad, maar dan ben je zo gebonden aan
de waterwegen he... Aangezien ik al een paar jaar uit huis ben en mijn zusje (7jr jonger) sinds kort
ook kunnen ze lekker iedere paar dagen ddie ze hebben lekker weg. Maar ook verdere reizen zijn er
ideaal mee.

Om een veel te lang verhaal weer iets korter te houden..... Veel plezier ermee!!!! Je bent wel een
Oldtimer freak he, of niet? En laten we eerlijk zijn, we vonden het vroeger allemaal tegek om voorin
te zitten!!  ;) Al zou ik me in een Camper 2 keer bedacht hebben...

Enjoy!!

karz

Proficiat met de camper en de verkoop van de Benz (nu hoef ik ook niet meer te twijfelen..;)   )
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 07 april, 2008, 20:55:06
Citaat van: BoxerQ op 07 april, 2008, 18:27:44
Mhhhh.... op de zaak zijn er een paar collega's (6 van 25) die motorrijden  :roll:

wordt tijd voor een club  :rofl:

kzie 't al voor me "hardmetalfreaks"  met n' papagaai achter op de jas  :rofl: :rofl:

vanwaar de papagaai?


motorclubs hebben toch zo'n "wing"  oppe jas

b.v tis toch n' papagaai ofnie  :roll:

BMWhub

Citaat van: BoxerQ op 08 april, 2008, 16:33:36
Citaat van: Dwars® op 07 april, 2008, 20:55:06
Citaat van: BoxerQ op 07 april, 2008, 18:27:44
Mhhhh.... op de zaak zijn er een paar collega's (6 van 25) die motorrijden  :roll:

wordt tijd voor een club  :rofl:

kzie 't al voor me "hardmetalfreaks"  met n' papagaai achter op de jas  :rofl: :rofl:

vanwaar de papagaai?


motorclubs hebben toch zo'n "wing"  oppe jas

b.v tis toch n' papagaai ofnie  :roll:




of is het een parkiet ???
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Citaat van: karz op 08 april, 2008, 08:55:32
Proficiat met de camper en de verkoop van de Benz (nu hoef ik ook niet meer te twijfelen..;)   )

wrom twijfelen? had je um willen hebben? Ik heb ook getwijfeld om um weg te doen, het was een heerlijk rijdende auto. Top-cruiser al was ie 27 jaar oud. mja hier stond ie ook maar de meeste tijd te staan en das ook zonde, nietwaar? Met dit camperke willen we echt vaak in de weekend saampjes de hort op. Volgende week al een paar daagjes binnendoor ri Parijs/euro-disney om um uit te proberen. Daarna vaker ri zee of moezel of zoiets: iig, een vriend van me (vrachtwagenchauffeur) belde me vandaag toen ik de camper ging halen en vroeg (want dat vinden truckers nogal belangrijk :yes6rs:) hoeveel Pk heeft dat hok. Ik zeg (en haalde net een DAF XF530 combinatie in) "nou, zeker meer dan 530 pk want ik haal net zo'n XF530 in" :rofl: :rofl: , iig het was ff stil aan de andere kant van de lijn :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Gefeliciteerd mit nuuje camperke.
Ik heb een jaar of 10 geleden een keer zo'n ding van onderen getectyleerd. Ik moet zeggen dat ze verbazend ruim zijn veel groter dan ze van buiten lijken. Desondanks zou ik zelf toch ne T2 of liefst ne T1 kiezen maar dat komt om dat ik de gewoon een tof model vind. Gaat er gegarendeerd ook nog komen alles op zijn tijd.

Veel toffe weekend ritjes gewenst. Ik ben niks jaloers hoor. :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

ja ik moet er eerst nog mee weg hoor, mss staat ie over 14 dagen alweer op marktplaats :rofl: zou zo maar kunnen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Mooie truck , en vergeet niet een zak petatte mee te nemen en jeudeboules ballen dat hoort erbij als je op de camping staat. nog ff pimpe met bullbar koehoorns en luchthoorns en zet een cowboyhoed op. Dwars goes grand canyon
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

je kan nou van die claxons krijgen met allemaal dierengeluiden :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away