Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Fijne vakans en bis verzichtig ;)
Smells like rubber

Toledo

Citaat van: Dwars® op 04 augustus, 2008, 13:29:29
Sow, weekje Corfu zit er alweer op, nu de cRamper aan de stekker (ijskast) en vollaaje. en dan gaan we morgen na het ontbijt ri Oostenrijk-Italië (daar waar de zon schijnt en het min 25 graden is)

klotevakansie ook altijd :mrgreen:

Goeje reis en prettige vacantie en vergeet de stekker niet uit te trekken voor je vertrekt, maar dat merk je vanzelf wel als die niet vooruit komt als je weg wilt rijden
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

nou ff een groet aan jullie allen van een zwervende Fam. Knots vanuit een zeer zonnig en wondermooi plekkie in Orta san Gulio aan het Lago di Orta. (google maar es :cool:) Camping vlak aan het meer met heel veel mooie uitzichten (waaronder een italiaanse schone van een jaar of 19 die vlak naast ons haar rekoefeningen doet 's morgens naast haar tentje :mrgreen: :-X tering wat een lekker ding :mrgreen: en nog maar te zwijgen van die hollandse blondine van schuin tegenover :-X lijkt wel ut mokkelparadijs hiero :D )

Maar eeuh ik dwaal af, zat dus ff m'n e-mail te sjekke en denk ff buurten op MFL (ja ik ben een oud wijf  :mrgreen:) Dat zwerven met zo'n cRamper kan ik iedereen aanbevelen  :yes6rs: alles bij de hand en altijd paraat. Wij gaan ondertussen nog wat Lago's (Meertjes) af en sluit af met een bon-voyage aan iedereen die al dan niet met de moto onderweg is.

bis bald ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

en wij zijn weer terug van een spontaan ingegeven weekendje Daun.
Overnachting bij de Alte Schmiede, www.bikertreff.de  :cool:, waar we de hele slaapzaal voor ons 2 hadden  :twisted:
Gistermiddag oma geregeld, en vertrokken  :mrgreen:
Vandaag helaas beetje minder weer vanmorgen, maar toch richting de moezel gereden, en alweer leuke weggetjes ontdekt. Het blijft verassen die streek, iedere keer weer opnieuw ondek je daar mooie en vooral stille wegen, die meestal super van asfalt zijn.
Een leuk weekend, met heel erg leuk gezelschap uit Munster, waar we gezellig mee naar de kermis zijn geweest, en een paar biertjes (teveel) genuttigd hebben.
Leuk om te doen, ingeving krijgen en dan ook gewoon oppakken en wegwezen  :yes6rs:

SoesWief heeft weer dikke 500 km bijgeschreven  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

limbofighter

Citaat van: Suzuki-Girl© op 10 augustus, 2008, 21:44:24
en wij zijn weer terug van een spontaan ingegeven weekendje Daun.
Overnachting bij de Alte Schmiede, www.bikertreff.de  :cool:, waar we de hele slaapzaal voor ons 2 hadden  :twisted:
Gistermiddag oma geregeld, en vertrokken  :mrgreen:
Vandaag helaas beetje minder weer vanmorgen, maar toch richting de moezel gereden, en alweer leuke weggetjes ontdekt. Het blijft verassen die streek, iedere keer weer opnieuw ondek je daar mooie en vooral stille wegen, die meestal super van asfalt zijn.
Een leuk weekend, met heel erg leuk gezelschap uit Munster, waar we gezellig mee naar de kermis zijn geweest, en een paar biertjes (teveel) genuttigd hebben.
Leuk om te doen, ingeving krijgen en dan ook gewoon oppakken en wegwezen  :yes6rs:

SoesWief heeft weer dikke 500 km bijgeschreven  ;)


Welkom back, we hadden je al gemist :mrgreen:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 10 augustus, 2008, 21:44:24
en wij zijn weer terug van een spontaan ingegeven weekendje Daun.
Overnachting bij de Alte Schmiede, www.bikertreff.de  :cool:, waar we de hele slaapzaal voor ons 2 hadden  :twisted:
Gistermiddag oma geregeld, en vertrokken  :mrgreen:
Vandaag helaas beetje minder weer vanmorgen, maar toch richting de moezel gereden, en alweer leuke weggetjes ontdekt. Het blijft verassen die streek, iedere keer weer opnieuw ondek je daar mooie en vooral stille wegen, die meestal super van asfalt zijn.
Een leuk weekend, met heel erg leuk gezelschap uit Munster, waar we gezellig mee naar de kermis zijn geweest, en een paar biertjes (teveel) genuttigd hebben.
Leuk om te doen, ingeving krijgen en dan ook gewoon oppakken en wegwezen  :yes6rs:

SoesWief heeft weer dikke 500 km bijgeschreven  ;)


grappig , ik ga komend weekend naar Daun , naar de bikertreff
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 11 augustus, 2008, 08:41:09
Citaat van: Suzuki-Girl© op 10 augustus, 2008, 21:44:24
en wij zijn weer terug van een spontaan ingegeven weekendje Daun.
Overnachting bij de Alte Schmiede, www.bikertreff.de  :cool:, waar we de hele slaapzaal voor ons 2 hadden  :twisted:
Gistermiddag oma geregeld, en vertrokken  :mrgreen:
Vandaag helaas beetje minder weer vanmorgen, maar toch richting de moezel gereden, en alweer leuke weggetjes ontdekt. Het blijft verassen die streek, iedere keer weer opnieuw ondek je daar mooie en vooral stille wegen, die meestal super van asfalt zijn.
Een leuk weekend, met heel erg leuk gezelschap uit Munster, waar we gezellig mee naar de kermis zijn geweest, en een paar biertjes (teveel) genuttigd hebben.
Leuk om te doen, ingeving krijgen en dan ook gewoon oppakken en wegwezen  :yes6rs:

SoesWief heeft weer dikke 500 km bijgeschreven  ;)


grappig , ik ga komend weekend naar Daun , naar de bikertreff

Dan doe Henri en Katja maar de groeten van mij :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2008, 10:46:26

Dan doe Henri en Katja maar de groeten van mij :mrgreen:

Dan moet ik duits gaan praten he..

Is dat ,
'Ich muss ihr die grussen toen von Suzukigurl und Miester Kawa ?'
Of 'Ich muss ihr die grussen toen von die Nicole und Miester Kawa (ik weet niet hoe die echt heet ;)  )'
Of 'Ich muss halochen zagen von die Nicole / Suzukigurl'
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 11 augustus, 2008, 12:09:54
Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2008, 10:46:26

Dan doe Henri en Katja maar de groeten van mij :mrgreen:

Dan moet ik duits gaan praten he..

Is dat ,
'Ich muss ihr die grussen toen von Suzukigurl und Miester Kawa ?'
Of 'Ich muss ihr die grussen toen von die Nicole und Miester Kawa (ik weet niet hoe die echt heet ;)  )'
Of 'Ich muss halochen zagen von die Nicole / Suzukigurl'


:shock: :shock: Gelukkig rij jij beter motor dan dat je Deutsch wauwelt (althans dat neem ik aan als ik bovenstaande lees) :mrgreen:

enne ow ja Mr.kawa heet Maurice

You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

 :lol:  De beste heb ik gemaakt toen ik een locale garagehouder die namens de anwb mij kwam ophalen , in het Duits mijn locatie heb proberen duidelijk te maken.

' ..bei der krautzung mussen sie rechtdurch uberstechen ..'
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 11 augustus, 2008, 13:58:39
:lol:  De beste heb ik gemaakt toen ik een locale garagehouder die namens de anwb mij kwam ophalen , in het Duits mijn locatie heb proberen duidelijk te maken.

' ..bei der krautzung mussen sie rechtdurch uberstechen ..'

:rofl: :rofl: :rofl:

Maar hij heeft je gevonden ???
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2008, 14:18:50
Citaat van: karz op 11 augustus, 2008, 13:58:39
:lol:  De beste heb ik gemaakt toen ik een locale garagehouder die namens de anwb mij kwam ophalen , in het Duits mijn locatie heb proberen duidelijk te maken.

' ..bei der krautzung mussen sie rechtdurch uberstechen ..'

:rofl: :rofl: :rofl:

Maar hij heeft je gevonden ???


Jup ;)

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Ow sow, die duikboot was dus in Deutschland overleden...
"Geexplodeerde" ...  :dunno: wat was het ook weer wat Dave in dat doosje had liggen...  ben het even vergeten  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2008, 14:29:50
Ow sow, die duikboot was dus in Deutschland overleden...
"Geexplodeerde" ...  :dunno: wat was het ook weer wat Dave in dat doosje had liggen...  ben het even vergeten  :oops:


Luxemburg..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Even een vertaling voor als het erg warm wordt komend weekend



Ich schweiss mich kaputt :lol: :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.