Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

limbofighter

Citaat van: Joepie1958 op 11 augustus, 2008, 19:57:59
Even een vertaling voor als het erg warm wordt komend weekend



Ich schweiss mich kaputt :lol: :lol:

Laten we dat hoopen,kan er weer eens wat gereden worden  :mrgreen: :yes6rs:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

QuattroFrits

Citaat van: limbofighter op 11 augustus, 2008, 21:46:05
Citaat van: Joepie1958 op 11 augustus, 2008, 19:57:59
Even een vertaling voor als het erg warm wordt komend weekend



Ich schweiss mich kaputt :lol: :lol:

Laten we dat hoopen,kan er weer eens wat gereden worden  :mrgreen: :yes6rs:

Rijden kun je altijd, door weer en wind.
Alleen is het fijner rijden bij lekker droog weer.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

limbofighter

Citaat van: QuattroFrits op 12 augustus, 2008, 09:02:02
Citaat van: limbofighter op 11 augustus, 2008, 21:46:05
Citaat van: Joepie1958 op 11 augustus, 2008, 19:57:59
Even een vertaling voor als het erg warm wordt komend weekend



Ich schweiss mich kaputt :lol: :lol:

Laten we dat hoopen,kan er weer eens wat gereden worden  :mrgreen: :yes6rs:

Rijden kun je altijd, door weer en wind.
Alleen is het fijner rijden bij lekker droog weer.  :yes6rs:

Dat zeg ik ,en dan onder weg een lekker bakkie koffie op het terras
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Mounty

net weer terug...morgen eens zien of de accu nog vol is van de motor... :yes6rs: :mrgreen: laat madame FZ de was maar doen... :mrgreen:

Toen herr tod op 4 augustus met zijn motor door die rivier reed reden wij dus ook door die rivieren....wel in de taxi...maar klte zicht en gevaarkijke open putdeksels etc...ben blij dat het nu wat opgedroogd is...ben al 10 dagen nat geworden van het zeewater...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Zoo weer terug van de Bikertreff in Daun (putzburg) , leuke lokatie moet ik zeggen, goed eten ook. We hebben onze tentjes opgezet daar.
Jor, Bart en Turbo en nog een paar anderen blijven nog een dag. Ben ik alleen teruggekomen, nog tussen loslopende koeien moeten navigeren  vlak bij Daun :lol:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

I'm back :mrgreen: gaat er nog iemand sturen morgenvroeg? In verband met mijn ietwat "onder voorbehoud fuhrerschein" mag ik wel alleen ri Ardennes (die domme belgen hebben maar 1 lasergun en die gebruiken ze in Brussel of zo) :mrgreen: :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Tis Pützborn Karz  :yes6rs:
Wat had ik je gezegd... gezellig daar  :mrgreen:

En ik ben trug uit hasselt  :lol:
Gisteren weer wat dover geworden bij Metallica  :worship-cool:
(heb nu alleen een chronisch slaaptekort, maar dat slaap ik morgen wel weer bij) :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Dwars® op 16 augustus, 2008, 14:33:34
I'm back :mrgreen: gaat er nog iemand sturen morgenvroeg? In verband met mijn ietwat "onder voorbehoud fuhrerschein" mag ik wel alleen ri Ardennes (die domme belgen hebben maar 1 lasergun en die gebruiken ze in Brussel of zo) :mrgreen: :cool:

was wel wat vanplan te gaan rijden morgenvroeg...waarheen boeit me niet zo dus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

hoe laat? 10 uur @ Dwars's? kiek mer, ik ben ff zoepe hiero oppe (kroeg)terras :mrgreen: ik lees ut wel :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 16 augustus, 2008, 18:56:16
hoe laat? 10 uur @ Dwars's? kiek mer, ik ben ff zoepe hiero oppe (kroeg)terras :mrgreen: ik lees ut wel :yes6rs:

ff kijken of ik wel op tijd wakker ben dan... :mrgreen: nee, ik wilde eigenlijk een uur of 9 de deur uit. Moet omstreeks het middaguur weer thuis zijn, komt niet op een half uurtje..

Als dan zie je me omstreeks 9.30uur @ your place, anders verzuim ik  :mrgreen:
ik lees ut morgenvroeg nog wel ff na...

(hoort dit niet eigenlijk in  WEG topic ??)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Damn mensen... Het is een zondag :shock:

Jammer dat jullie al zo vroeg gaan, was graag mee gegaan :dunno:

DeWitte

#2382
Vroeg? Duh, 's avonds een vent (zoepe) 's morges een vent (wirreke) . net een koppie thee gemaakt en dalijk wat spek en ei dan volle gaas ri belsj

trouwens toen ik (piep)jong was gingen we nog vroeger, sterker nog: gingen we niet eens slapen :rofl:

edit: als er nog iemand mee wil, Nachtegaalstraat 8 Eys dus 09:30uur (maar eeuh ik ga niet voor iedereen spek en ei bakken :shock:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Yvil op 16 augustus, 2008, 23:40:26
Damn mensen... Het is een zondag :shock:

Jammer dat jullie al zo vroeg gaan, was graag mee gegaan :dunno:

veel later moet je ook niet gaan op zondag.... :shock: word het te druk oppe wegen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

nu ff paar druppies regen nonduje, vlgs buienradar.nl is ie zo over/weg, dus we gaan gewoon
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away