Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: limbofighter op 05 september, 2008, 21:52:12
Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 september, 2008, 21:16:42
En weer thuis!!!
Leuke trip gehad, echt een super racebaan is het daar.  :yes6rs:
Vooral als je een dag met de Inhaber van je pension gaat rijden en hij zijn Heimatstrecke met je rijdt.
echt super!!! (300 km, nur kurven).
Die Hochstrasse is en blijft een favoriet, alhoewel ik de 200 km/u niet haalde (168km/u was echt genoeg voor mijn gestel).
Super gereden daar, en superfijn onthaalt in Landgasthof Anker (we mogen met de hele groep Gerne Zuruck kommen) :mrgreen:
Iig weer een kleine 2000 km op de GSR bijgetikt, en ondanks een dag regen toch een super tijd gehad
Na jah wat wil je ook anders: eten goed, gezelschap goed, wegen goed, en schnaps 's avonds ook zeer goed!!! (54% alcohol is weer eens wat nieuws) :oops: :-X
Een aanrader dus, en mss een goed idee om es met MFL daar naartoe te rijden  ;)

Welkom back :worship-cool: en mr kawa ook natuurlijk :mrgreen:

Thanks  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

is ze der weer?? hehe, de tijd vliegt als je lol hebt wa? :mrgreen:


geintje: welkom terug soeswief :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

trouwes > moggevroeg warm aankleden voor die autowegrit  :yes6rs:, tis nondeju koud oppe brommert 's morgens (2 grC) :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 19 september, 2008, 07:56:20
trouwes > moggevroeg warm aankleden voor die autowegrit  :yes6rs:, tis nondeju koud oppe brommert 's morgens (2 grC) :?

Niks van gemerkt :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Jow... ik heb nu 2 paar handschoenen bij me, 's morgens de "lente/herfst" handschoenen en de witte race handschoentjes in de rugzak voor de terugreis 's middags. Vanmorgen kon ik wel even de handjes opwarmen en een peuk roken midden op de autobahn :lol: Was weer gezever bij die stomme tunnels van de A73.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Werd ik vanmiddag benadert door iemand, met de vraag, of ik interesse had in een Moto Guzzi Le mans,
een bekende van hem had die motor jaren in de schuur staan totaal gerestaureerd, maar is op 77 jarige leeftijd overleden, en diens vrouw wil dat de motor a.s.a.p. daar uit verdwijnt.
Nou ik ga snel even kijken, best wel een apart ding, zo,n V twin.

P-S foto is niet van De motor
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

karz

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 24 september, 2008, 15:36:25
Werd ik vanmiddag benadert door iemand, met de vraag, of ik interesse had in een Moto Guzzi Le mans,
een bekende van hem had die motor jaren in de schuur staan totaal gerestaureerd, maar is op 77 jarige leeftijd overleden, en diens vrouw wil dat de motor a.s.a.p. daar uit verdwijnt.
Nou ik ga snel even kijken, best wel een apart ding, zo,n V twin.

P-S foto is niet van De motor

Leuk ding, alleen verrektes klein.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Citaat van: karz op 24 september, 2008, 17:21:03
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 24 september, 2008, 15:36:25
Werd ik vanmiddag benadert door iemand, met de vraag, of ik interesse had in een Moto Guzzi Le mans,
een bekende van hem had die motor jaren in de schuur staan totaal gerestaureerd, maar is op 77 jarige leeftijd overleden, en diens vrouw wil dat de motor a.s.a.p. daar uit verdwijnt.
Nou ik ga snel even kijken, best wel een apart ding, zo,n V twin.

P-S foto is niet van De motor

Leuk ding, alleen verrektes klein.

Helemaal correct, zeker voor mijn persoontje. ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Soms..... soms heb je een goede agent er tussen :lol: Ik vertrok zonet enthousiast van school naar huis en na een tijdje besloot ik om eens goed in de spiegel naar die motorrijder te kijken die al een tijdje achter me zat..... ow fuck :shock: :oops: Onder het motto 'het gaat zich om het idee' had die het aantal te hard gereden kilometers omgezet in euro's en dan was het wel goed zo, dus voor 51 euro ben ik de man :mrgreen: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gassie

doe hubs wir geluk he menneke  :roll: :shock:
KTM SMT 2011

karz

Citaat van: Herr Tod op 06 oktober, 2008, 15:14:35
Soms..... soms heb je een goede agent er tussen :lol: Ik vertrok zonet enthousiast van school naar huis en na een tijdje besloot ik om eens goed in de spiegel naar die motorrijder te kijken die al een tijdje achter me zat..... ow fuck :shock: :oops: Onder het motto 'het gaat zich om het idee' had die het aantal te hard gereden kilometers omgezet in euro's en dan was het wel goed zo, dus voor 51 euro ben ik de man :mrgreen: :worship-cool:

tof maareh .. hoe dan ?   :confused:  . Heeft hij een overschreiding van de max snelheid verzonnen die aansluit bij een boete van 51 euro ?

Verder is het misschien wijs dit soort welkome initiatieven niet op een forum te zetten, zodat dit soort akties  :worship-cool: nog maar lang mogen doorgaan zonder dat er iemand roet in het eten gaat gooien of dat betreffende diender(s) op het matje geroepen worden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: Herr Tod op 06 oktober, 2008, 15:14:35
Soms..... soms heb je een goede agent er tussen :lol: Ik vertrok zonet enthousiast van school naar huis en na een tijdje besloot ik om eens goed in de spiegel naar die motorrijder te kijken die al een tijdje achter me zat..... ow fuck :shock: :oops: Onder het motto 'het gaat zich om het idee' had die het aantal te hard gereden kilometers omgezet in euro's en dan was het wel goed zo, dus voor 51 euro ben ik de man :mrgreen: :worship-cool:

Was dat toevallig een rooie motor ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: karz op 06 oktober, 2008, 16:10:16


Verder is het misschien wijs dit soort welkome initiatieven niet op een forum te zetten, zodat dit soort akties  :worship-cool: nog maar lang mogen doorgaan zonder dat er iemand roet in het eten gaat gooien of dat betreffende diender(s) op het matje geroepen worden.


:stupid:
Proud on the South  

DeWitte

51 euro?? had je fout geparkeerd :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Citaat van: karz op 06 oktober, 2008, 16:10:16
tof maareh .. hoe dan ?   :confused:  . Heeft hij een overschreiding van de max snelheid verzonnen die aansluit bij een boete van 51 euro ?

Verder is het misschien wijs dit soort welkome initiatieven niet op een forum te zetten, zodat dit soort akties  :worship-cool: nog maar lang mogen doorgaan zonder dat er iemand roet in het eten gaat gooien of dat betreffende diender(s) op het matje geroepen worden.

Nou ja dat gaat vanzelf, 'geijkte snelheid is dit, min correctie 1 ... min correctie 2... enzo... is 12 km te hard'. Maar eerlijk is eerlijk, ik zal daar voortaan niet meer zo hard rijden en daar gaat het zich allemaal om toch?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: