Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

wordt tijd dat 't gaat vriezen  :lol:

m'n vorig jaar gekochte Gerbing's liggen werkloos in de kast




:mrgreen:

B-Witch

Citaat van: BoxerQ op 13 oktober, 2008, 18:23:02
wordt tijd dat 't gaat vriezen  :lol:

m'n vorig jaar gekochte Gerbing's liggen werkloos in de kast




:mrgreen:

En ik mag hopen dat die daar nog wel een tijdje mogen blijven liggen  :yes6rs:

bah als ik er al aan denk na zo een paar mooie dagen dat de winter weer komt, dan word ik al spontaan depri  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 13 oktober, 2008, 18:23:02
wordt tijd dat 't gaat vriezen  :lol:

m'n vorig jaar gekochte Gerbing's liggen werkloos in de kast




:mrgreen:

Spaart benzine.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 13 oktober, 2008, 18:23:02
wordt tijd dat 't gaat vriezen  :lol:

m'n vorig jaar gekochte Gerbing's liggen werkloos in de kast




:mrgreen:

zijn dat van die elektriek verwarmde ??? :schater:  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

 wat een :thatsgay: dingen :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Wie weet er raad???
Ik ben me de laatste dagen heel erg aan het ergeren aan het internet via Ziggo.
Het is zo onnoemelijk traag :?
Ik kan voordat een pagina geladen is een half boek lezen, of de was strijken zo onderhand...
Gelukkig zag ik dat ik nog maar 1 maand vastzit aan Ziggo.
Ik ben me nu aan het orienteren voor ander internet.
Zelf ben ik aan het denken om over te stappen op ADSL van Telfort voor 29.90 euro internet en telefonie.
Ik heb zelf met Telfort alleen nog maar goede ervaringen op het gebied van mobiel, en ze werken samen met KPN waar je natuurlijk wel kwaliteit van mag verwachten... (hoop ik) :roll:

Wat voor internet gebruiken jullie??? kabel of ADSL?? en waar moet ik op letten bij het overstappen?
Belangrijk voor mij is iig snelheid, en dat zit bij Telfort goed met snelheden tot 20 MB (zeer belangrijk voor mijn gamende zoon!!!!) :lol:
Router is schijnbaar niet nodig, ik kan een modem krijgen (nou ja voor 70 euro) waar 4 pc's op kunnen draaien draadloos...

Iemand een beter idee????


You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Dwars opereert al jaren (zeer tevreden) via HetNet :yes6rs: :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 27 oktober, 2008, 21:00:25
Dwars opereert al jaren (zeer tevreden) via HetNet :yes6rs: :worship-cool:

jep dat weet ik, maar is stuk duurder dan Telfort ( na 6 mnd 34.95 p/m), en heeft minder snelheid, 4 MB geloof ik
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 27 oktober, 2008, 20:58:37
Wie weet er raad???
Ik ben me de laatste dagen heel erg aan het ergeren aan het internet via Ziggo.
Het is zo onnoemelijk traag :?
Ik kan voordat een pagina geladen is een half boek lezen, of de was strijken zo onderhand...
Gelukkig zag ik dat ik nog maar 1 maand vastzit aan Ziggo.
Ik ben me nu aan het orienteren voor ander internet.
Zelf ben ik aan het denken om over te stappen op ADSL van Telfort voor 29.90 euro internet en telefonie.
Ik heb zelf met Telfort alleen nog maar goede ervaringen op het gebied van mobiel, en ze werken samen met KPN waar je natuurlijk wel kwaliteit van mag verwachten... (hoop ik) :roll:

Wat voor internet gebruiken jullie??? kabel of ADSL?? en waar moet ik op letten bij het overstappen?
Belangrijk voor mij is iig snelheid, en dat zit bij Telfort goed met snelheden tot 20 MB (zeer belangrijk voor mijn gamende zoon!!!!) :lol:
Router is schijnbaar niet nodig, ik kan een modem krijgen (nou ja voor 70 euro) waar 4 pc's op kunnen draaien draadloos...

Iemand een beter idee????

al eens gebeld of mail gestuurd met de klacht of de modem uitgetrokken voor een minuutje kan door problemen komen en redelijk snel opgelost zijn

ikzelf heb xs4all al een paar jaar zeer tevreden maar ook wat duurder wou eigenlijk in januari overstappen op ziggo



KTM SMT 2011

Mounty

Ik ben dit jaat overgestapt van KPN Internetplusbellen 4MB naar telfort bellen en internetten.

Snelheid tot 20 MB is afhankelijk van je afstand tot centrale..in mijn geval varieert deze tussen de 7 en 8 MB
Telefonie heeft zeker in het begin veel storingen gehad, lijkt nu opgelost te zijn. De helpdesk bereiken is wel weer een negatief punt en deze advisren altijd als eerste je modem ff uit te trekken.

Als modem heb ik het standaard gratis modem genomen en zelf een fatsoenlijke draadloze router aangeschaft voor 35 euro of zo...

Bellen is alles gratis behalve 06 0900 en buitenland (ziggo is alleen gratis bellen naar Ziggo abonees.)

Ook heb ik de mogelijkheid om een tweede VOIP account op de modem aan te sluiten en daarbij heb ik dis VoipBuster waarmee ik gratis naar vele bestemmingen kan bellen..

Ow ja...de DNS server van Telfort is klote...daarom meteen maar een andere (openDNS) ingevuld in het modem en op de pc..

Tevreden ja, ook omdat het niks kost per maand tegenover anderen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 27 oktober, 2008, 21:00:25
Dwars opereert al jaren (zeer tevreden) via HetNet :yes6rs: :worship-cool:

:stupid:

interneppe en beppe via hetnet njente probleme
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Gassie op 27 oktober, 2008, 22:06:46
al eens gebeld of mail gestuurd met de klacht of de modem uitgetrokken voor een minuutje kan door problemen komen en redelijk snel opgelost zijn

ikzelf heb xs4all al een paar jaar zeer tevreden maar ook wat duurder wou eigenlijk in januari overstappen op ziggo


Ja tuurlijk heb ik al gebeld en het modem uitgetrokken ... tig keer bellen en er niet doorkomen, dan een miep aan de telefoon krijgen die er nog minder van af weet dan ik, die laat je d hele riedel van modem uittrekken, cookies verwijderen  :roll: tot is je router wel van Ziggo??? (nee dus maar die werkt wel) weer doorlopen.
Vervolgens laat die me ongeveer mijn netwerkkaart van mijn systeem deleten (werken schijnbaar met een protocol voor hun neus)...
En toen had ik het gehad met haar, heb haar vriendelijk de goeiedag verteld en dat ik het mezelf wel uitzoek...
iig wonder boven wonder is diezelfde avond mijn snelheid ineens een stuk hoger.... :?

Ik zou Ziggo niet nemen als ik jou was ;)

@Ron, ik denk toch dat wanneer ik Telfort neem, ik dat draadloos modem neem, hoef ik niet meer liggen te kloten met een router, die ik dan ook nog es moet kopen, (incl ontvangers voor de 3 pc's hier in huis), kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag uit denk ik  ;)
Heb ff gesjekt kwa snelheid die hier te behalen is, die zit hier rond de 8 en 10 mb  ;)
En dat maakt het al dubbel zo snel als HetNet.... :yes6rs:

Alleen jammer dat ze bij Telfort geen TV hebben, zit ik op die manier nog aan Ziggo vast  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

zitten daar dan wel de draadloze "ontvangers" bij voor de pc's ? volgens mij zit er één USB ontvanger bij en geen drie.

Wel kun je de pc's er bedraad op aansluiten en daarvoor heb je 4 poorten beschikbaar.

Als ze het draadloos modem wel leveren inclusief PCI kaartjes voor in de pc's dan zeker voor die optie gaan. Anders is een eigen router toch weer goedkoper, scheelt niet veel maar tja...je bent hollander of niet  :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 28 oktober, 2008, 05:44:57
zitten daar dan wel de draadloze "ontvangers" bij voor de pc's ? volgens mij zit er één USB ontvanger bij en geen drie.

Wel kun je de pc's er bedraad op aansluiten en daarvoor heb je 4 poorten beschikbaar.

Als ze het draadloos modem wel leveren inclusief PCI kaartjes voor in de pc's dan zeker voor die optie gaan. Anders is een eigen router toch weer goedkoper, scheelt niet veel maar tja...je bent hollander of niet  :mrgreen:



Mag toch wel hopen dat die dingen erbij zitten, anders vind ik 70 euro idd veel geld.
Maar goed, ik zal het eens navragen bij Telfort.
Nadeel van een andere router: je moet ene zien te vinden die die snelheid doorgeeft, anders heb je nog niets aan je snel internet....
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ff snel voor je gekeken...
-of een modem met één aansluiting (gratis in bruikleen)
-of een multi pc modem met 4 ethernet (bekabeling) aansluitingen (40euro in bruikleen)
-of een draadloos multi pc modem met 4 ethernet en draadloze aansluitingen (70 euro in bruikleen)

Tis wat je wilt....bij het draadloos modem zitten ook geen "ontvangers" voor de pc's en als je toch bedraad aansluit dan kun je beter voor het standaard gratis modem kiezen en toch je eigen router gebruiken...evt eens iemand de boel goed laten instellen.

als je wel draadloos wilt dan ben je volgens mij goedkoper en beter af met een eigen draadloze router en deze aansluiten op het gratis standaard modem. een goede draadloze router koop je al voor 40 euro en dan is ie van je zelf, en niet in bruikleen zoals bij Telfort terwijl je er daar 70 euro voor betaald..

kijk maar es ff na... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009