Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 28 oktober, 2008, 05:49:28

Nadeel van een andere router: je moet ene zien te vinden die die snelheid doorgeeft, anders heb je nog niets aan je snel internet....

de meeste draadloze routers hebben een snelheid van 54Mbps..en de bedrade een snelheid van 100Mbps...is altijd hoger dan je 20Mbps van telfort..
waarschijnlijk heeft je huidige router ook al een snelhied van 100Mbps..dus daar heb je geen omkijken aan.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Keej dank je wel Ron.  :thumbsup:
Ik heb net besteld bij Telfort, volgens mij voor ons de beste keuze.
Wat je zegt over die router, ik heb nu kabel, dus er moet toch een nieuwe komen, dus gewoon die bij Telfort besteld, als ik een andere wil hebben, zou ik toch naar de MediaMarkt in Roermond moeten rijden, dan is mijn voordeel ook foetsie, en nu wordt het allemaal lekker makkelijk thuis bezorgd :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik heb nog een adsl modempje thuis liggen, voor wie wil.......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#2478

Steefke™

wel handig als je een poekel hebt dat valt ie wat minder op met die lelijke bult op die pot :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

ik heb nog 2 gebruikte ATB's in de aanbieding (waarvan 1 giant GSR)  :cool:

http://link.marktplaats.nl/204341935  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Zeg ik heb vandaag geprobeert m'n schoen te zetten bij de AH in 't loon

maar ik krijg 'm niet in dat kartonnen zuiltje  :?

hoe doen jullie dat  :mrgreen:

Joepie1958

ik heb het zuiltje in mijn schoen gezet :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

zum kacken  :schater: :schater:



je zult naar een wc hebben zonder haakje/klink of een paal zonder spijker  :mrgreen:

B-Witch

Heel handig eigenlijk  :yes6rs:
en weer es wat anders dan het plastuitje  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Voor degene die dagelijks van en naar Maastricht rijden via de A2
Vanaf ongeveer half januari extra goed opletten, want dan kan het heel goed zijn dat je me tegen gaat komen 4 dagen per week :yes6rs:
Soeswief heeft namelijk een nieuwe baan (hoezo crisis en recessie??) :mrgreen:
Ik ga het witte thuiszorgjasje aan de wilgen hangen en ga terug in mijn vorige beroep nl: inkoop.
Bij een groot logistiek bedrijf op het bedrijventerrein bij het vliegveld ga ik de inkoop van de 3 grote ziekenhuizen in Zuid Limburg doen :twisted:

Enne waar ik me nu al op verheug natuurlijk, als het weer het toelaat, lekker met de brommert  :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 december, 2008, 10:43:23
Voor degene die dagelijks van en naar Maastricht rijden via de A2
Vanaf ongeveer half januari extra goed opletten, want dan kan het heel goed zijn dat je me tegen gaat komen 4 dagen per week :yes6rs:
Soeswief heeft namelijk een nieuwe baan (hoezo crisis en recessie??) :mrgreen:
Ik ga het witte thuiszorgjasje aan de wilgen hangen en ga terug in mijn vorige beroep nl: inkoop.
Bij een groot logistiek bedrijf op het bedrijventerrein bij het vliegveld ga ik de inkoop van de 3 grote ziekenhuizen in Zuid Limburg doen :twisted:

Enne waar ik me nu al op verheug natuurlijk, als het weer het toelaat, lekker met de brommert  :cool:


Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

Citaat van: Toledo op 15 december, 2008, 11:35:45
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 december, 2008, 10:43:23
Voor degene die dagelijks van en naar Maastricht rijden via de A2
Vanaf ongeveer half januari extra goed opletten, want dan kan het heel goed zijn dat je me tegen gaat komen 4 dagen per week :yes6rs:
Soeswief heeft namelijk een nieuwe baan (hoezo crisis en recessie??) :mrgreen:
Ik ga het witte thuiszorgjasje aan de wilgen hangen en ga terug in mijn vorige beroep nl: inkoop.
Bij een groot logistiek bedrijf op het bedrijventerrein bij het vliegveld ga ik de inkoop van de 3 grote ziekenhuizen in Zuid Limburg doen :twisted:

Enne waar ik me nu al op verheug natuurlijk, als het weer het toelaat, lekker met de brommert  :cool:


Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan

:stupid:
Smells like rubber

DeWitte

Feestje?? waar ?? :mrgreen:


gefeliciflapstaard ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

proficiat met de nieuwe baan suzuki girl
tegenkomen zal ik je wel niet werk in valkenburg kom dus zelden op de A2
KTM SMT 2011