Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Proficiat met je nieuwe baan SG...zal ik je mischien idd wel eens tegen komen, ik moet va 5 de Januarie in een andere regio gaan werken omdat ik van werkgever ben veranderd....de ouwe was niet goed meer :twisted:

Per 1 Januari werk ik bij een bedrijf in Schinnen....en idd, hoezo recesie :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 15 december, 2008, 22:15:34
Proficiat met je nieuwe baan SG...zal ik je mischien idd wel eens tegen komen, ik moet va 5 de Januarie in een andere regio gaan werken omdat ik van werkgever ben veranderd....de ouwe was niet goed meer :twisted:

Per 1 Januari werk ik bij een bedrijf in Schinnen....en idd, hoezo recesie :twisted:

ja jij dan ook proficiat Ron en plezier bij je nieuwe werkgever.

En tsja, ik ben nog al een eigenwijze dus dat ik net als anderen heel hard vasthouden aan hun vaste baan die ze hebben, dat ik dan ga veranderen :lol: nou ja, dat past wel bij mijn karakter geloof ik :mrgreen:
vanaf de 18de begin ik iig...
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: Suzuki-Girl© op 16 december, 2008, 06:50:01
Citaat van: FZ_Ron op 15 december, 2008, 22:15:34
Proficiat met je nieuwe baan SG...zal ik je mischien idd wel eens tegen komen, ik moet va 5 de Januarie in een andere regio gaan werken omdat ik van werkgever ben veranderd....de ouwe was niet goed meer :twisted:

Per 1 Januari werk ik bij een bedrijf in Schinnen....en idd, hoezo recesie :twisted:

ja jij dan ook proficiat Ron en plezier bij je nieuwe werkgever.

En tsja, ik ben nog al een eigenwijze dus dat ik net als anderen heel hard vasthouden aan hun vaste baan die ze hebben, dat ik dan ga veranderen :lol: nou ja, dat past wel bij mijn karakter geloof ik :mrgreen:
vanaf de 18de begin ik iig...


van sommige denk ik wel eens " hoe kom ik op een nette manier van deze gasten af "  :mrgreen:


Mounty

jah...laat ik het zo zeggen:

ik stond in de file en kwam niet meer vooruit, daarom van rijbaan gewisseld die ook meteen een stuk sneller en verder gaat  :mrgreen:
Tis natuurlijk altijd afwachten. Maar iig meteen een vast contract en geen gezeur over loon en auto etc..prima toch..
:-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

of kort gezegd je staat wel in de lift, maar hij gaat niet omhoog  ;)



:mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 17 december, 2008, 18:44:44
of kort gezegd je staat wel in de lift, maar hij gaat niet omhoog  ;)



:mrgreen:

Daar heb ik dus al jaren last van.  :(
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: BoxerQ op 17 december, 2008, 18:44:44
of kort gezegd je staat wel in de lift, maar hij gaat niet omhoog  ;)



:mrgreen:

zo kun je het ook zeggen...maar ik dacht, laten we het enigsinds nog een beetje motorgerelateerd houden en maak een vergelijking met het verkeer of zo.. :mrgreen:

die lift...de "baas" drukt wel elke keer op de knop van een etage hoger maar houd wel steeds de voet tussen de deur,,, :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Motzy moet weer op vakantie  :-X over een uur vertrek ik richting zuidoost  :yes6rs:

Ik wens iedereen heel fijne Kerstdagen en gezond en vredig 2009  ;)
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: Motzippaldy op 18 december, 2008, 22:03:40
Motzy moet weer op vakantie  :-X over een uur vertrek ik richting zuidoost  :yes6rs:

Ik wens iedereen heel fijne Kerstdagen en gezond en vredig 2009  ;)

have fun... :yes6rs: enne...jij ook natuurlijk fijne dagen en een gezond 2009
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: FZ_Ron op 19 december, 2008, 07:00:37
Citaat van: Motzippaldy op 18 december, 2008, 22:03:40
Motzy moet weer op vakantie  :-X over een uur vertrek ik richting zuidoost  :yes6rs:

Ik wens iedereen heel fijne Kerstdagen en gezond en vredig 2009  ;)

have fun... :yes6rs: enne...jij ook natuurlijk fijne dagen en een gezond 2009

:stupid:
Smells like rubber

DeWitte

eey Motzy: gute fahrt, gruss d'r nicolaus en ne gouwe roetsj.. :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ginge vingers of ogen kwiet ? Ging koppieng (tip, vaetje Bitburger is good te doe :mrgreen:, bin alling noe nog neet nuchter, meh dat woal ich ooch der ganse daag eigenlijk neet weade  :-X  Vanmiddig, bie de oma's/opa's langs (portje of aan der apfelkorn) en vanoavend,Tadaaa :mrgreen: noa de kroeg (op 150 mtr van hie) woe ich ut ganse durp nog ff ee hendje mot/goa geave :mrgreen: (nee vrouw du hoefs nit perse mit :schater: ) sjun argument um mit dien kameraden inge of twie op de lamp te goa sjudde.

miljaar toch weul ich ins op inge hoop zie, wieveul geld dat me zoe op een mienscheleave verzoope had. minstens 1 nuuje brommert dink ich da :-X :oops: :roll: ;)

och ja me leaft mer ins wa?  :lol: ich wunsch uch allemoal ee fantastisch 2009 :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Drinke, joa, waal heel veul geldj, maar es ich kiek wieveul alcohol derbie is, dan is 't nog neit zoveul dat ik eine geklaude fits ken koupe :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Ich hub gisterenavond (rond 18.15 oer) eerst de silvesterloop (5km) geloape. Neet slech geloape veur ne ongeoefende loaper 5 km in 30 min. Doa noa zeen ver bie vrujn get wiejerop bie os in de stroat gaon doorhoute. Lekker gegete en gepimpelt en ut neudige vuurwerk aafgestok. Ich redelijk neuchter.

Auch ich wunsch uch allemoal een super 2009 toe :yes6rs:
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: Joepie1958 op 01 januari, 2009, 09:36:39
Drinke, joa, waal heel veul geldj, maar es ich kiek wieveul alcohol derbie is, dan is 't nog neit zoveul dat ik eine geklaude fits ken koupe :-X :-X

:stupid:

jow..de hakki aug.
drinjk bienao noets alcohol
en es t get is mot het get zin wie ne whisky of get.
ich kin gein oeruh achterein beer zoepe..
hou bovendeen neet van zaat zin en al helemaol neet van zaate luij