Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Ik weet zeker dat je ook je telefoon gewoon kan doorschakelen, wij werken bij ons op het werk ook tijdelijk met mobieltjes, en wij hebben er 4 (het zijn wel dezelfde)achter elkaar geschakeld, en ook nog een vaste die daar regelmatig op kan doorschakelen, ik denk dat je gewoon even het boekje van je telefoons moet raadplegen. ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ja duh, doorschakelen is vrij prijzig; zoals ik al schreef. p/min ben je zo 25ct ex btw kwijt en dat alleen om bereikbaar te zijn? dan nog liever een 2e foon  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 20 februari, 2009, 07:14:17
ja duh, doorschakelen is vrij prijzig; zoals ik al schreef. p/min ben je zo 25ct ex btw kwijt en dat alleen om bereikbaar te zijn? dan nog liever een 2e foon  :yes6rs:

Stop ze dan allebei in je broekzak.... je hebt toch 2 kanten :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ken het probleem van Dwars, ik loop ook vaker mer twee of zelfs drie telefoons rond, doorschakelen is idd duur en zeker als je in de grensstreek zit en vaker op het buitenlands netwerk komt te zitten. Een foon van mezelf,een van de zaak,en een storingstelefoon voor calamiteiten in de ketelhuizen. Ik kan een en ander niet door gaan schakelen ivm de kosten. Mijn eigen foon betaal ik uit eigen zak, de foon van de baas betaalt de baas maar is niet de bedoeling om maar kosten te maken, de derde foon word wel betaald door klanten van mezelf maar ook daar kan ik nooit teveel in rekening brengen. Ik krijg al vragen als ik ingebeld heb via die foon en wat dataverkeer extra heb gebruikt.. Een telefoon met dual sim of meer zou een goeie oplossing zijn als de beide sims ook tegelijk actief zijn, dwz je op beide gebeld kunt worden. Zelf bellen kan wel via een optiemenu of zo.

Zover ik weet is er nog geen goeie oplossing voor..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Vroeger hadden we geen mobiele telefoon en alles liep als een leien dakje.
Opruimen die mobieltjes.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

idd....kon je alleen de hele dag thuis zitten als je wachtdienst had..toen kwam de pieper..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

ff iets heeeeel anders

Mijn vrouw is op het idee gekomen om een motorexperience dag te gaan volgen :oops:, als ze nou haar motorrijbewijs haalt :( zou ik dan met de auto moeten? of zou ik haar zo gek krijgen dat ze er zelf eentje koopt :shock:
Nou ja, hopelijk regent het as. donderdag dat het zeikt, heeft ze misschien al gelijk geen zin meer :-X :-X

En wat die mobieltjes betreft, ik heb net zo'n ding gekocht met internet, is toch wel handig, en voor Frits, deze heeft hele grote toetsen, die kan zelfs ik zonder bril zien (en dat wil wat zeggen), en als ik verdwaald ben kan ik via z'n GPS ook nog vragen waar ik uithang :confused:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 22 februari, 2009, 14:30:43
En wat die mobieltjes betreft, ik heb net zo'n ding gekocht met internet, is toch wel handig, en voor Frits, deze heeft hele grote toetsen, die kan zelfs ik zonder bril zien (en dat wil wat zeggen), en als ik verdwaald ben kan ik via z'n GPS ook nog vragen waar ik uithang :confused:

En welk merk en type mag dat dan wel zijn ??

Misschien toch echt iets voor mij.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

nokia n95 wat ik heb heeft ingebouwde gps
KTM SMT 2011

Joepie1958

Ik heb een nokkie 5800 met touchscreen :thatsgay:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

als ik ff optel: heb ik hier 3 mobiele en 1 vaste telefoons liggen, , op ut werk ook nog 1 mobiele, 1 vaste en 1 porto,  dat slaat ja eigenlijk nergens meer op.
Bedoel, eigenlijk wil ik RUSTen niet meer bereikbaar zijn. Denk dat ik ze ritueel ga verbranden met een goeie fles rum derbij :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 24 februari, 2009, 04:54:50
Bedoel, eigenlijk wil ik RUSTen niet meer bereikbaar zijn. Denk dat ik ze ritueel ga verbranden met een goeie fles rum derbij :mrgreen:

Zeer goed idee Hub, gewoon doen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Wil gewoon effe melden dat ik een nieuwe motor heb die volgende week gekeurd gaat worden bij de RDW. Ik heb er weer zin in, laat de winter maar snel voorbij zijn.

Oh ja, het is zilveren VFR800V-tec uit 2003 geworden  :D

Mounty

Citaat van: Karin op 24 februari, 2009, 14:49:15
Wil gewoon effe melden dat ik een nieuwe motor heb die volgende week gekeurd gaat worden bij de RDW. Ik heb er weer zin in, laat de winter maar snel voorbij zijn.

Oh ja, het is zilveren VFR800V-tec uit 2003 geworden  :D

mooie motor iig...proficiat met je nieuwe aanwinst en dat je dit jaar veel gebruik ervan kunt maken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Karin op 24 februari, 2009, 14:49:15
Wil gewoon effe melden dat ik een nieuwe motor heb die volgende week gekeurd gaat worden bij de RDW. Ik heb er weer zin in, laat de winter maar snel voorbij zijn.

Oh ja, het is zilveren VFR800V-tec uit 2003 geworden  :D

eey cool, veel veilige km's met de Hondi  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away