Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Motzippaldy

Ik heb altijd gedacht dat je een serieuze mens bent\ huisvader en geen adolescente buikschuiver  :mrgreen:
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: Motzippaldy op 02 maart, 2009, 19:07:12
Ik heb altijd gedacht dat je een serieuze mens bent\ huisvader en geen adolescente buikschuiver  :mrgreen:

soms denk je het verkeerde....

ik kan nog lang genoeg rustig zijn, doe en laat nu ff waar ik zin en plezier in heb (met bepaalde grenzen natuurlijk) waarbij ik nog ff van mijn jonge jaren wil genieten. later als ik groot ben ga ik ut wel rustig aan doen.
Een buikschuiver...tja, tis echt niet zo dat ik naast de motor ga hangen en vol jaas door de bochten ga scheuren...ik hou wel van wat pit maar ook af en toe wat hoge snelheden. Dan is de keuze snel gemaakt...een racert.
Voorheen koos ik voor een XJR1200/1300 of een bandit1200 etc..maar jah,tijden veranderen en zo mijn "mind"...mijn tweede jeugd is net begonnen  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citeermaar jah,tijden veranderen en zo mijn "mind"...mijn tweede jeugd is net begonnen  :mrgreen:

Dat noemen ze ook wel de Mid-life crisis  :mrgreen: :rofl:


;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Op een racert moet je altijd hard rijden anders vergaat je de lol vanzelf. Die dingen zijn namelijk gemaakt om..... juist ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 maart, 2009, 05:50:24
Citeermaar jah,tijden veranderen en zo mijn "mind"...mijn tweede jeugd is net begonnen  :mrgreen:

Dat noemen ze ook wel de Mid-life crisis  :mrgreen: :rofl:


;)

i know..maar zit in de ontkenningsfase... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 03 maart, 2009, 19:06:16
Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 maart, 2009, 05:50:24
Citeermaar jah,tijden veranderen en zo mijn "mind"...mijn tweede jeugd is net begonnen  :mrgreen:

Dat noemen ze ook wel de Mid-life crisis  :mrgreen: :rofl:


;)

i know..maar zit in de ontkenningsfase... :mrgreen:

Haha, ze zeggen altijd in de midlife crisis gaan mannen of motorrijden, of ze schaffen zich een jonge vrouw aan...
maar ja, jij rijdt al motor  :shock: :-X :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ja je zegt het juiste...ze schaffen ene aan, en ik heb al een mooie vrouw die jonger als ik is en die is nog niet versleten. Die doet het nog wel eens een half leven of zo  :mrgreen: (nee hoor, ze zit niet naast me :mrgreen:)
een motor dus...aanschaffen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 maart, 2009, 19:21:33

Haha, ze zeggen altijd in de midlife crisis gaan mannen of motorrijden, of ze schaffen zich een jonge vrouw aan...
maar ja, jij rijdt al motor  :shock: :-X :mrgreen:

Weet je waarom! op een motor kun je rijden wanneer je maar wil :rofl:
Smells like rubber

DeWitte

nou met een husk ook :shock:? daar moet je toch meer aan sleutelen, dan aan de gemiddelde vrouw  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 04 maart, 2009, 11:52:09
nou met een husk ook :shock:? daar moet je toch meer aan sleutelen, dan aan de gemiddelde vrouw  :mrgreen:

:rofl: :laughing49so: :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

hoe werkt zo'n mid-life crisis bij vrouwen?
Gaan die ook motorrijden? :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Citaat van: Joepie1958 op 04 maart, 2009, 22:59:16
hoe werkt zo'n mid-life crisis bij vrouwen?
Gaan die ook motorrijden? :-X :-X

Die hebben geen mid-life crisis, die regelen zich wel wat ze willen .. ten koste van.. juist..de mensen die daardoor wèl een mid-life crisis krijgen/hebben :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh

Citaat van: karz op 05 maart, 2009, 09:30:02
Citaat van: Joepie1958 op 04 maart, 2009, 22:59:16
hoe werkt zo'n mid-life crisis bij vrouwen?
Gaan die ook motorrijden? :-X :-X

Die hebben geen mid-life crisis, die regelen zich wel wat ze willen .. ten koste van.. juist..de mensen die daardoor wèl een mid-life crisis krijgen/hebben :yes6rs:


:yes6rs: :worship-cool: :rofl: :rofl: :laughing49so:

Joepie1958

Lach er maar mee, jullie tijd komt nog wel :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: Joepie1958 op 04 maart, 2009, 22:59:16
hoe werkt zo'n mid-life crisis bij vrouwen?
Gaan die ook motorrijden? :-X :-X


Eeeeh :dunno:.......ik zou het niet weten, daar ben ik nog niet aan toe  :-X :-X :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.