Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

#2685
Foto kump.... Het is een grijze Fazer uit 1999..

en voor de feestgangers woensdag: http://maps.google.nl/maps?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&channel=s&hl=nl&q=porec+croatie&um=1&ie=UTF-8&split=0&gl=nl&ei=qr9JSsjFAcns-Aat5qDfBQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1


@ The Stig: ?? Die snap ik niet :D je gaat nu toch niet een hornet afzeiken hè!  :lol: :-X

the Stig

Ik zou niet durven  :oops:.

Ik weet wel welke ik mooier vind maar das is mijn mening en die is ook afhankelijk van smaak  :yes6rs:

Timeeh

Citaat van: the Stig op 30 juni, 2009, 11:38:09
Ik zou niet durven  :oops:.

Ik weet wel welke ik mooier vind maar das is mijn mening en die is ook afhankelijk van smaak  :yes6rs:

haha idd smaken verschillen gelukkig....


Gassie

valt toch best mee

A8
1.218 km 11 uur 33 min.
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 30 juni, 2009, 15:40:00
valt toch best mee

A8
1.218 km 11 uur 33 min.

Het is nog 150km naar beneden. Weet de precieze plaats niet! Maar, tot aan Salzburg ga ik alleen rijden... Daarna sluit ik achter een auto met aanhanger aan  :-X. Dus moet zo gepiept zijn!  :lol:

DeWitte

met die 180 pk seat ga je toch nie achter een aanhanger suffen  :shock: geef die ander een routebeschrijving en een kwartje om te bellen en "jef jaas" ;)

veel plezier en wrief ut meadje mer good in wa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Timeeh op 30 juni, 2009, 16:13:37
Citaat van: Gassie op 30 juni, 2009, 15:40:00
valt toch best mee

A8
1.218 km 11 uur 33 min.

Het is nog 150km naar beneden. Weet de precieze plaats niet!

Drink een Karlovačko voor ons  :cool: en vraag ober naar een Loza  :twisted:
Proud on the South  

Steefke™

Smells like rubber

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 30 juni, 2009, 17:14:25
met die 180 pk seat ga je toch nie achter een aanhanger suffen  :shock: geef die ander een routebeschrijving en een kwartje om te bellen en "jef jaas" ;)

veel plezier en wrief ut meadje mer good in wa :mrgreen:

Haha ik weet het... Maar, daarom treffen we ons naar Duitsland. Anders is de Leon in een winterslaap gevallen!  :lol:

DeWitte

om het verkooptopic van Crazy J niet te versjangelere, wat gaat je Pa kopen Crazy J?   
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

nja pap heeft nog niet echt een idee

eerst kijken of de GS verkocht word

het zal in ieder geval wel een BMW worden maar wat voor iets heeft hij ons ook nog niet verklapt

living the life the way it comes

Joepie1958

als ik naar de brommer van j kijk wordt het hoogstwaarschijnlijk een HP 2 :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Joepie1958 op 08 juli, 2009, 23:46:51
als ik naar de brommer van j kijk wordt het hoogstwaarschijnlijk een HP 2 :-X

Zou als het een beemer zou worden ook mijn keuze zijn. :yes6rs:
Smells like rubber

B-Witch

Hehe, mijn vakantie is begonnen!!!
Hopelijk blijft het mooie weer een beetje aanhouden nu, want ik wil veel kilometers gaan maken. :yes6rs:

Ik wil jullie wel even waarschuwen voor het volgende:
Het schijnt dat als er bij je ingebroken wordt tijdens je vakantie, en het is aantoonbaar dat jij je vakantie op hyves of andere sites hebt aangekondigd, je problemen kan krijgen met het uitbetalen van de schade. :?

je bent gewaarschuwd, en alvast een fijne vakantie voor allemaal :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.