Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Suzuki-Girl© op 29 oktober, 2009, 19:04:32
Duimen jullie morgen voor mijn oudste?
die gaat om 15.00 uur op voor zijn scooter theorie.
Hopelijk dat hij het meteen haalt, want de scooter is al gekocht en krijgt hij Zaterdag als verassing




dat kun je ook 't beste doen   :lol:



B-Witch

De verassing was geslaagd, de scootah werd gelijk goed gekeurd,
alleen helaas zal hij het examen nog een keer over moeten doen...
:?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 01 november, 2009, 08:29:58
De verassing was geslaagd, de scootah werd gelijk goed gekeurd,
alleen helaas zal hij het examen nog een keer over moeten doen...
:?

Alvast succes voor de volgende keer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

#2750
en om op je vraag antwoord te geven Desmo: ik heb geen last van depressies maar, Ja ik handel graag, zit me wss in het bloed, mijn grootvader en vader deden dat met paarden en ik dus met veel paarden op 4 wielen. Vooral het zoeken vind ik leuk en dan vooral het gunstig inkopen (duurder verkopen is geen kunst :mrgreen:). Want als ik er dan een half jaar of hooguit een jaar mee gereden heb ben ik de meeste auto's spuugzat, motoren blijven doorgaans 2 jaar. Nu heb ik de mx5 goed kunnen slijten en de 9-3 hoop ik ook binnenkort: op mijn/ons verlanglijstje staat nu een Z3 voor de madam en een E of S klasse Benz of een 7 serie Beemer. Of mss loop ik een vette Jag of weet ik veel over de weg. Ik wil gewoon alles eens gereden hebben. Die mag je dan volgend jaar dan weer overnemen. Het ultieme koekblik voor mij, een 911 komt er nog ooit als onze dochter zelfstandig is en zo'n 911 zou wel eens een blijvertje kunnen worden.

en daarbij ik kan wel een geintje hebben hoor, dat weet jij heus wel: ik heb nog steeds jouw klompen vd camper nog steeds staan, waarvoor hulde :yes6rs: :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Mijn oudste heeft vandaag zijn eerste kilometers met de scooter gereden, hij was niet meer te stoppen...
rijbewijs gisteren opgehaald, vandaag de scootah in de verzekering gezet, en natuurlijk testen.
Dit beloofd veel goeds :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Dan mag je hem feliciteren en ik wens hem veel veilige kilometers toe.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: QuattroFrits op 21 november, 2009, 22:16:25
Dan mag je hem feliciteren en ik wens hem veel veilige kilometers toe.  :yes6rs:


:worship-cool:  :stupid:
Proud on the South  

DeWitte

dat ie um maar heel houd en er veel meiden mee kan versieren  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 22 november, 2009, 05:34:06
dat ie um maar heel houd en er veel meiden mee kan versieren  ;)


hoezo..... issie zo lelijk dan  ;)

DeWitte

nee hoor tis een nette jongeman  ;) die toe is aan de volgende stap in zijn leven> scootah's en chicks :cool: (mooie tijd, wat ik me er nog van herinner :lol:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 22 november, 2009, 08:19:57
nee hoor tis een nette jongeman  ;) die toe is aan de volgende stap in zijn leven> scootah's en chicks :cool: (mooie tijd, wat ik me er nog van herinner :lol:)

Die chickies mogen nog wat mij betreft ffkes achterwege blijven  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

A.s Donderdag, ben ik op uitnodiging v/d E.O verzocht om om 8.30 uur te verschijnen, met een paar Quads, op het defensieterrein te Oirschot, er zullen dan TV opnamens gemaakt gaan worden, die tot 14.30 uur duren, het hoe en wat, is mij nog niet helemaal bekend, het heeft met een kinder programma te maken.
Och dat zijn best wel leuke dingen voor de mensen toch????
Enne, ik zal me zeer netjes gedragen :yes6rs: :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

wanneer wordt dat uitgezonden Tonnie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away